Wij in het westen hebben het wat minder goed gehadquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou ja, de eerste week is bijna om en vergeleken met vorig jaar is het wel een verbetering. Sterker nog qua zonuren zit ik hier in het Oosten al bijna op de helft van wat ik hier vorig jaar december in een hele maand had. Zit hier nu op ongeveer 10/11 uur als ik kijk naar de stations Deelen en Hupsel. Alsnog bar weinig, maar vorig jaar hadden we er hier iets meer dan 20 in 1 maand. Dat is gewoon sneu
![]()
Komende week wordt het ook wel kouder. Paar dagen hogedruk weer, dus ook droog, maar zon niet gegarandeerd want december. We gaan het zien.
Overigens qua neerslag zit Deelen nog maar een kleine 40 onder vorig jaar 1106 tegenover 1066 nu en hupsel 950 nu en 967 vorig jaar. De Bilt zou het record weer kunnen breken met 1010 mm tot nu en 1055 vorig jaar. Nog 45 mm, dus moet kunnen
Ik zou in de zomer maar wegblijven van het noordpoolgebied als je niet muggen houd.quote:Op zondag 8 december 2024 02:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als je geen muggen wilt moet je naar de zuidpool/noordpool gaan
quote:Op maandag 9 december 2024 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou in de zomer maar wegblijven van het noordpoolgebied als je niet muggen houd.
Op zeeijs zie je natuurlijk geen muggen, maar toendra is muggenlandschap bij uitstek, duizenden individuen per m² zijn er geen uitzondering.quote:Op maandag 9 december 2024 11:47 schreef Bocaj het volgende:
[..](Lijkt mij nou niet echt een gebied waar men (de mug) zich voortplant etc.)
Dat weet ik van Nooit Meer Slapen (WF Hermans)quote:Op maandag 9 december 2024 11:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op zeeijs zie je natuurlijk geen muggen, maar toendra is muggenlandschap bij uitstek, duizenden individuen per m² zijn er geen uitzondering.
Voorbeeldje van een man in Alaska:
Bekijk deze YouTube-video
Uitzonderlijk warme november in de Spaanse regio Andalucía. In onder meer Almería was het niet eerder zo warm. Inmiddels is Spanje flink afgekoeld.quote:Op zondag 8 december 2024 11:20 schreef dick_laurent het volgende:
Goddelijk weertje wederomlekker in het zonnetje ontbijten.
Wel grijze treurnis ohne ende en koudquote:
Dit is de minst slechte dag sinds afgelopen woensdagquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag is echt wat je noemt guur weer. Guur.
Maar het regent niet, dat is dan weer fijn.
Donkere dagen voor kerst, hèquote:
Volgende week gelukkig wel weer zachter.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag is echt wat je noemt guur weer. Guur.
Maar het regent niet, dat is dan weer fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |