SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Nou maar echt hoor...hele dag van die zeik regen soms nog hard ook... gelukkig net een pakket ophaal rondje op de fiets was het aardig gereduceerdquote:
Vorig jaar was een dure stookmaand. Tot nu toe heeft die verwarming nog helemaal niet aan gestaan hier.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:02 schreef Evangelion het volgende:
Volgens mij wel beter dan vorig jaar begin december, pleuriskoud toen.
Koudekatquote:Op donderdag 5 december 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was een dure stookmaand. Tot nu toe heeft die verwarming nog helemaal niet aan gestaan hier.
Hier wel, maar gelukkig is het buiten niet zo koud. Scheelt altijd wat.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was een dure stookmaand. Tot nu toe heeft die verwarming nog helemaal niet aan gestaan hier.
Nee motregen is lekkerquote:Op donderdag 5 december 2024 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Denk je dat het droog is, valt er bakken motregen....dat is nog erger dan gewone regen
Oja nog even m'n vit D pilletje nemenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:10 schreef dick_laurent het volgende:
Was een uitstekende dag voor vampieren vandaag bij jullie in ieder geval.
Motregen heeft een hogere dichtheid en dus wordt je sneller kledder nat!quote:
Alweer...quote:
Datquote:Op donderdag 5 december 2024 19:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Motregen heeft een hogere dichtheid en dus wordt je sneller kledder nat!
Plenst af en toe even goed door inderdaad!quote:Op donderdag 5 december 2024 23:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Grote zeik, veel nat.
Klimaatridders bidden zo hard omdat ze gelijk willen hebben. EMP, HAARP...quote:Op vrijdag 6 december 2024 03:29 schreef Kriegel het volgende:
Welke kutstoring hangt er nú dan weer ergens, dat de ene na de andere inktvlek over ons land trekt, met een bak wind erbij? T/m zondag dezelfde bullshit als vandaag.
Word zo moe hiervan, flikker eens op met die regen man.
Das beter weer dan hierquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:52 schreef dick_laurent het volgende:
Zon en 23 graden. Vanmiddag dagje Alicante doen, beetje flaneren.
Yep. Maar nu nog niet!quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Das beter weer dan hier
Al komt er ook frissere lucht jouw kant op, zag ik
Hello J.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yep. Maar nu nog niet!
24c inmiddels
[ afbeelding ]
geen last vanquote:Op vrijdag 6 december 2024 01:29 schreef yessie234 het volgende:
[..]
De vloek van de Farao, kijk uit.
Morgen NK tegenwind fietsenquote:Op vrijdag 6 december 2024 07:32 schreef Resistor het volgende:
Flinke woei op Neeltje Jans.
Ik ben blij dat ik nu beschut sta.
Hier ook al. Bizar!quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een heerlijke dag vandaag
Valt niet tegen inderdaad. Vandaag ook alweer paar uur zon erbijquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zachte dagen in december. Deze herfst-winter bevalt me uitstekend.![]()
En dan toch de sfeer van lampjes, auto’s met een net gekochte grote kerstboom op het dak, heerlijk.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zachte dagen in december. Deze herfst-winter bevalt me uitstekend.![]()
En dan toch de sfeer van lampjes, auto’s met een net gekochte grote kerstboom op het dak, heerlijk.
Hier pas net een uurtje en ook nog niet heel overtuigend. Maar zoals Hobje zegt, het is wel relatief zacht, dus dat is prettig. Al moet de verwarming in de ochtend uren zeker wel aan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Valt niet tegen inderdaad. Vandaag ook alweer paar uur zon erbij
Nou ja, de eerste week is bijna om en vergeleken met vorig jaar is het wel een verbetering. Sterker nog qua zonuren zit ik hier in het Oosten al bijna op de helft van wat ik hier vorig jaar december in een hele maand hadquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Vorig jaar december was schijtweer en koud. Nu is het alleen schijtweer. Progressie.
Denk dat jij de helft van de tijd weg bent geweest ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
Riep ik gister nog, eindelijk een beetje herfst! Is het vandaag weer zonovergoten
Dit is het najaar wat we de komende jaren nog meer gaan zien, dit is de green deal ten voeten uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |