SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Echt he.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:49 schreef rival het volgende:
Dan hoort deze er wel bij.
[ afbeelding ]
Dit jaar de engelbewaarder op 1quote:Op donderdag 5 december 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
Ohja top 2000 lijstje vandaag eens invullen.
Oeh thanks, wist niet dat zij ook met mango haddenquote:Op donderdag 5 december 2024 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van de AH vind ik beter
en Yves Berendse op 2quote:
Op het moment dat je de missende stukjes opnieuw hebt besteld en ontvangen, vind je ze.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:49 schreef essnhills het volgende:
Ik kom net onder de douche vandaan. Daar was het ook nat
Al even niet meer in die wijk geweestquote:Op donderdag 5 december 2024 12:49 schreef rival het volgende:
Dan hoort deze er wel bij.
[ afbeelding ]
En Pommelien op 4quote:
Eensquote:
Heb je ook een airco thuis?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jemig. Kijk ik even naar buiten, en het is één groot onguur walgelijk donker zooitje buiten.
Je kan echt merken dat het Sinterklaasavond wordt
Nee mag je niet.quote:
Huhquote:Op donderdag 5 december 2024 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een airco thuis?
Echt he.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het moment dat je de missende stukjes opnieuw hebt besteld en ontvangen, vind je ze.
Onder alle kastjes e.d. al gekeken?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt he.Binnenkort maar even goed kijken in het boekje welke ik moet bestellen.
Ik ga vandaag de bank nog een keer aan de kant schuiven.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onder alle kastjes e.d. al gekeken?
Wow. Hier moet ik even van bijkomenquote:Op donderdag 5 december 2024 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verwarde je even met je collega @:Nattekat
Tussen de kussens al gekeken?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de bank nog een keer aan de kant schuiven.
Jaquote:Op donderdag 5 december 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tussen de kussens al gekeken?
quote:Op donderdag 5 december 2024 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de rattenkooi gekeken.
in de poepjes van alle huisdieren. het zijn kleine steentjesquote:Op donderdag 5 december 2024 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de rattenkooi gekeken.
Dit zijn juist geen kleine steentjes, dat maakt het zo bijzonder.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de poepjes van alle huisdieren. het zijn kleine steentjes
dan hebben de dieren de stenen verstoptquote:Op donderdag 5 december 2024 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zijn juist geen kleine steentjes, dat maakt het zo bijzonder.
Ja, dit denk ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hebben de dieren de stenen verstopt
de lego krijgt te veel aandachtquote:
Piet is hier al langs geweest met een grote zakquote:Op donderdag 5 december 2024 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook chocola krijgenik zit steeds te denken wat we vorig jaar kregen, weet het echt niet meer
ook niet of we iets kregen maar denk het wel?
En het is binnen gebleven?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben vanmorgen wakker geweest. even beneden gezeten.. toen weer op bed gaan liggen..
Ow en heb kwark gegeten
Dit soort stereotypering is schadelijk!quote:Op donderdag 5 december 2024 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Piet is hier al langs geweest met een grote zak
Oehh lekker, wat heb je gekregen?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Piet is hier al langs geweest met een grote zak
quote:Op donderdag 5 december 2024 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
De chocoletter had ik eerder deze week al, vandaag lagen er allemaal Tony repen
Omdat sommige een gemiddelde zak hebben?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit soort stereotypering is schadelijk!
Omdat niemand een vaste plek heeft krijg je nu alleen iets als je er daadwerkelijk zit? Nee tochquote:Op donderdag 5 december 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Mis wat dat betreft wel mn oude werk met vaste werkplekken
volgens de dierenquote:Op donderdag 5 december 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lego kan nooit te veel aandacht krijgen
jaquote:
ik vermoed ik ook nietquote:
Omdat niemand een vaste plek heeft is er geen snackplek meer (met eten van mensen thuis bedoel ikquote:Op donderdag 5 december 2024 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat niemand een vaste plek heeft krijg je nu alleen iets als je er daadwerkelijk zit? Nee toch
Geen snackplek?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat niemand een vaste plek heeft is er geen snackplek meer
Wel handig met al die regen.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:59 schreef Nizno het volgende:
Heb trouwens wel een maandje geleden ofzo een paraplu gekregen.
Met een groot logo van de opdrachtgever er op...
ja das een feit.\quote:Op donderdag 5 december 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel handig met al die regen.
Hoezo werk je daar nogquote:
Jaquote:
ja dat ik thai leer dat vertel ik ze wel maar toch vinden ze het raar. Ik heb hier ook nog niemand ontmoet die niet werkt. Gisteren wel een jongen ontmoet en die heeft een 2e hands foodtruck gekocht in Bangkok. Die wordt als het goed is volgende week hierheen gebracht en dan hoopt die ook snel open te kunnen gaan. HIj doet het alleen, wel stoer van hemquote:Op donderdag 5 december 2024 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm ja dat snap ik wel. Maar alsnog, hebben ze niets mee te maken ook. Je zou inderdaad een ander antwoord kunnen geven "ik wil een eigen zaak opstarten maar ben nog aan het oriënteren" of weet ik wat. "Ik ben hier om Thais te leren".
Kan alle kanten op.
Ik ookquote:
Jij hoeft je gelukkig aan geen van die mensen te verantwoorden!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ik thai leer dat vertel ik ze wel maar toch vinden ze het raar. Ik heb hier ook nog niemand ontmoet die niet werkt.
Ja ben altijd bezig met wat andere vindenquote:Op donderdag 5 december 2024 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ze kijken jaloers want zij zien dit.
"ik werk niet"
[ afbeelding ]
Ik zou er vooral van genieten dat dit nu zo kan Bitter, boeit jou die anderen nou
Nee das ook zoquote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hoeft je gelukkig aan geen van die mensen te verantwoorden!
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*komt op bezoek om chocolade deurknop terug te pikken*
Als je dat niet los kan laten dan maar op zoek naar mensen die het je gunnenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben altijd bezig met wat andere vinden
Als je denkt dat je all season banden goede regenbanden zijn dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op donderdag 5 december 2024 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou nu op zich wel even een snelwegritje willen maken met dit weer.
Laatst ook gedaan stromende regen. Vrij druk op de weg. Maar niet op de linkerbaan, alleen rechts.
En links was veel meer grip dus ik sjeesde zo met 117 iedereen voorbij. Was echt zo lekker. Mede ook dankzij de all season banden en het feit dat die banden aardig groot zijn.
Zeker stoer, wat houdt je tegen om dat ook te doen/onderzoeken?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ik thai leer dat vertel ik ze wel maar toch vinden ze het raar. Ik heb hier ook nog niemand ontmoet die niet werkt. Gisteren wel een jongen ontmoet en die heeft een 2e hands foodtruck gekocht in Bangkok. Die wordt als het goed is volgende week hierheen gebracht en dan hoopt die ook snel open te kunnen gaan. HIj doet het alleen, wel stoer van hem
Moet je niet doen. Is niet makkelijk, i know. Maar kost alleen maar nutteloze energie. Doe waar JIJ je goed bij voelt.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben altijd bezig met wat andere vinden
quote:
Ja das idd belangrijk. Heb hier 1 vriendin waarvan ik denk dat ze nogal jaloers is op de situatiequote:Op donderdag 5 december 2024 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat niet los kan laten dan maar op zoek naar mensen die het je gunnen
Want? Dingen voeren perfect het water afquote:Op donderdag 5 december 2024 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als je denkt dat je all season banden goede regenbanden zijn dan heb ik slecht nieuws voor je
Ja ik dacht ook aan horeca maar er is zoveel concurrentie dat ik daar nu een beetje van af stap. Nu aan het onderzoeken of het eenvoudiger is om een huis te bouwen voor verhuurquote:Op donderdag 5 december 2024 14:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker stoer, wat houdt je tegen om dat ook te doen/onderzoeken?
[..]
Moet je niet doen. Is niet makkelijk, i know. Maar kost alleen maar nutteloze energie. Doe waar JIJ je goed bij voelt.
Hmm nou vooruitquote:Op donderdag 5 december 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]ze hebben af en toe wel borrels en andere dingen dat ik lekker kan snacken?
Niiiiicequote:Op donderdag 5 december 2024 14:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs gehaald in de stromende regen.
Grote plassen water overal, zag niks op de snelweg (moest precies achter een vrachtwagen invoegen) en moest echt met aangepaste snelheid rijden.
Groot voordeel was dan weer dat er praktisch geen voetgangers en fietsers op straat waren, het was ècht pokkeweer
Wel gehaald
Werkt dat beetje zoals in Bali waar je dan geen eigenaar van de grond bent?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:14 schreef bitterbal het volgende:
t ik daar nu een beetje van af stap. Nu aan het onderzoeken of het eenvoudiger is om een huis te bouwen voor verhuur
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik moet met het andere management gaan praten over intentieverklaring. Die ken ik beter, dus dat durf ik wel.
Tot en met zomer staan vier dagen in de week vast, periode van zomer tot december staan 3,5 dag vast en de andere 0,5 dag is nog de vraag. Vanaf dec 2025 staan drie dagen vast en die andere dag is nog onbekend (afhankelijk van geld) maar 'probeer maar wat aan te vragen zodat je onmisbaar wordt'
OKIDOKIII
Ben je daar blij mee?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik moet met het andere management gaan praten over intentieverklaring. Die ken ik beter, dus dat durf ik wel.
Tot en met zomer staan vier dagen in de week vast, periode van zomer tot december staan 3,5 dag vast en de andere 0,5 dag is nog de vraag. Vanaf dec 2025 staan drie dagen vast en die andere dag is nog onbekend (afhankelijk van geld) maar 'probeer maar wat aan te vragen zodat je onmisbaar wordt'
OKIDOKIII
Lekkuuuuurquote:Op donderdag 5 december 2024 14:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs gehaald in de stromende regen.
Grote plassen water overal, zag niks op de snelweg (moest precies achter een vrachtwagen invoegen) en moest echt met aangepaste snelheid rijden.
Groot voordeel was dan weer dat er praktisch geen voetgangers en fietsers op straat waren, het was ècht pokkeweer
Wel gehaald
Concurrentie in de horeca is er altijd wel denk ik (als weet ik niets van je eiland). Maar goede tentjes blijven zeker wel bestaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook aan horeca maar er is zoveel concurrentie dat ik daar nu een beetje van af stap. Nu aan het onderzoeken of het eenvoudiger is om een huis te bouwen voor verhuur
ja denk vrijwel het zelfde. Je start een bedrijf met een thaise partner, die thai bezit minimaal 51% van dat bedrijf en met dat bedrijf koop je grond.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt dat beetje zoals in Bali waar je dan geen eigenaar van de grond bent?
Ja dus misschien kan ik dan alsnog iets kleins beginnenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Concurrentie in de horeca is er altijd wel denk ik (als weet ik niets van je eiland). Maar goede tentjes blijven zeker wel bestaan.
Huis bouwen en verhuren kan zeker (denk ik) misschien minder risico. Al moet je ook iets hebben om je dagen te vullen op de lange termijn.
of gewoon heel doofquote:Op donderdag 5 december 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
In de trein op de speaker gaan zitten bellen. Wil je dood of zo.
Chanant voor degene aan de andere kant van de lijn ook!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
In de trein op de speaker gaan zitten bellen. Wil je dood of zo.
het klinkt voor mij als nog steeds geen zekerheidquote:
Krijgen wij korting als we willen komen?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk vrijwel het zelfde. Je start een bedrijf met een thaise partner, die thai bezit minimaal 51% van dat bedrijf en met dat bedrijf koop je grond.
Ik als buitenlander kan niet zelf grond kopen
Klinkt toch goedquote:Op donderdag 5 december 2024 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dus misschien kan ik dan alsnog iets kleins beginnen
jaquote:Op donderdag 5 december 2024 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen wij korting als we willen komen?
Het is onderzoek, je gaat die zekerheid niet krijgen. Mijn 'werk' betaald dit niet, komt uit potjesquote:Op donderdag 5 december 2024 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
het klinkt voor mij als nog steeds geen zekerheid
Haha jaquote:Op donderdag 5 december 2024 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niiiiiceen als je zo langzaam moet rijden gaat de tijd ook sneller voorbij voor wat je kunt laten zien/moet doen
ook weer waarquote:Op donderdag 5 december 2024 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is onderzoek, je gaat die zekerheid niet krijgen. Mijn werk betaald dit niet
Duss beste wat je kan krijgen is dat ze je wel willen houden en potentie zien en daarbij willen ondersteunen en bij projecten willen betrekken blabla, maar of je daadwerkelijk geld krijgt voor projecten hebben zij ook niet veel in te zeggenquote:
Oke, ik kon je toon lastig inschatten van je postquote:
Ja we zijn het nu aan het onderzoeken. Of het een optie is. En met onderzoeken of het legaal kan. Er gebeurd hierveel met illegale constructies van bezit en 'nep thai partners' maar de regering is nu al deze constructies langzaam aan het ontmantelen dus ik wil zeker weten dat ik het legaal kan doenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt toch goed![]()
Ik zou het doen, al heb ik makkelijk praten.
Het enige wat all season banden perfect doen dat is gemiddeld zijn.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want? Dingen voeren perfect het water af
Misschien kun je als boa werken daar?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we zijn het nu aan het onderzoeken. Of het een optie is. En met onderzoeken of het legaal kan. Er gebeurd hierveel met illegale constructies van bezit en 'nep thai partners' maar de regering is nu al deze constructies langzaam aan het ontmantelen dus ik wil zeker weten dat ik het legaal kan doen
Hebben ze niet en denk dat dat een beschermd beroep isquote:Op donderdag 5 december 2024 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je als boa werken daar?
Dit klinkt alsof je al aardig kon rijden en kon anticiperen in het verkeer. Dat is wat je wil zien bij een examenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha ja
Dat invoegen achter die vrachtwagen was wel ff een momentje
Het regende echt bizar hard en de hoeveelheid opspattend water erachter was echt ff "wooow!"
Maar ik zei dat tegen de examinator, dat ik het zo erg niet had meegemaakt dus geef me ff een momentje
En daarna gewoon netjes ingehaald en volgende afslag weer er vanaf
En een op een kronkeldijkje waar er meer water stond dan droge stukken voor mijn gevoel over gekropen, maar volgens haar reed ik lekker door waar het kon en schatte ik het verder allemaal goed in![]()
Oh haha, ja ben blijquote:Op donderdag 5 december 2024 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke, ik kon je toon lastig inschatten van je post
Zeg dat je voltijds student bent.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ik thai leer dat vertel ik ze wel maar toch vinden ze het raar. Ik heb hier ook nog niemand ontmoet die niet werkt. Gisteren wel een jongen ontmoet en die heeft een 2e hands foodtruck gekocht in Bangkok. Die wordt als het goed is volgende week hierheen gebracht en dan hoopt die ook snel open te kunnen gaan. HIj doet het alleen, wel stoer van hem
Ja inderdaad, zitten precies tussenin. Dus goed in alle omstandigheden. Maar niet de beste in alle omstandigheden. Maar ik denk bijvoorbeeld dat een all season band beter water wegvoert dan een zomerband. En dat is het mooie, als het hier regent in de zomer heb je dus lekker die all season.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Het enige wat all season banden perfect doen dat is gemiddeld zijn.
Als je iets wilt dat perfect is in de regen dan neem je een band die daarvoor gemaakt is. Zoals bv een Uniroyal rainsport
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je al aardig kon rijden en kon anticiperen in het verkeer. Dat is wat je wil zien bij een examen
[..]
Oh haha, ja ben blijWant ze willen mij graag houden maar meer praktische vraag 'is er geld'
en maak me tbh geen zorgen om werk in zn totaal. Als onderzoek niet doorgaat dan kan ik (beetje aanname maar er zijn tekorten) meer uren maken in het onderwijs.
Gaat me meer om die intentieverklaring zodat ik vervolgstappen kan zetten met evt huis kopen
Zou je de grond dan niet kunnen leasen? Voelt misschien iets anders dan met een thaise partner een bedrijf beginnen.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we zijn het nu aan het onderzoeken. Of het een optie is. En met onderzoeken of het legaal kan. Er gebeurd hierveel met illegale constructies van bezit en 'nep thai partners' maar de regering is nu al deze constructies langzaam aan het ontmantelen dus ik wil zeker weten dat ik het legaal kan doen
Ja nou ja maakt ook niet wat ze er van vinden iddquote:Op donderdag 5 december 2024 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg dat je voltijds student bent.
Dat vooral.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja maakt ook niet wat ze er van vinden idd
Nee, gemiddeld in alle omstandigheden.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dus goed in alle omstandigheden.
ja mag wel de grond huren idd. Nu kan je het huren voor 30 jaar en 1 keer verlengen met nog eens 30 jaar.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou je de grond dan niet kunnen leasen? Voelt misschien iets anders dan met een thaise partner een bedrijf beginnen.
Gewoon ongevraagd naast gaan zitten en mee gaan pratenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Chanant voor degene aan de andere kant van de lijn ook!
jaquote:
Dat klinkt goed. Wie is we?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mag wel de grond huren idd. Nu kan je het huren voor 30 jaar en 1 keer verlengen met nog eens 30 jaar.
de reden waarom we nu kijken of we kunnen kopen is omdat we 1 rai willen kopen (1600 vierkante meter) en dat splitten in 4 plots. 2 verkopen en 2 houden we zelf, ieder 1 plot om dat huis op te bouwen.
Want veel mensen willen hier wel grond kopen maar hebben bv niet genoeg geld voor 1 rai of vinden het te groot
Heeft ze stiekem een meneer bitterbal?quote:
Misschien welquote:Op donderdag 5 december 2024 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft ze stiekem een meneer bitterbal?
een mooie Thaise man aan de armquote:Op donderdag 5 december 2024 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Misschien welOf het is de Israëliër
quote:
jij mag niet meer mee gokkenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Misschien welOf het is de Israëliër
quote:
Israëlische bitterbalquote:
uhuh alles kan kapot... dan wordt jij mevrouw falafelbalquote:Op donderdag 5 december 2024 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Hij woont hier met zijn vriendin, mevrouw falafel. Grootste reden om te investeren voor hem is zodat hij een long term visa kan krijgen
Nee denk dat we teveel verschillenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh alles kan kapot... dan wordt jij mevrouw falafelbal
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh alles kan kapot... dan wordt jij mevrouw falafelbal
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:38 schreef essnhills het volgende:
Israëlische bitterballen
https://cookpad.com/in/re(...)-chickpea-croquettes
[ afbeelding ]
hmmm , vind mijn korstje mooierquote:Op donderdag 5 december 2024 14:38 schreef essnhills het volgende:
Israëlische bitterballen
[ afbeelding ]
Ja dit zit tussen falafel en bitterballen inquote:Op donderdag 5 december 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm , vind mijn korstje mooier
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dit zit tussen falafel en bitterballen in
Jullie kindjes
Lijkt op falafel.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:38 schreef essnhills het volgende:
Israëlische bitterballen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dit zit tussen falafel en bitterballen in
Jullie kindjes
ik heb trek in van alles maar nergens zin inquote:Op donderdag 5 december 2024 14:43 schreef rival het volgende:
Ik heb wel trek in bitterballen eigenlijk
Vandaag? al even? Why?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:46 schreef Nizno het volgende:
of misschien net andersom.
geen idee. maar in elk geval zit ik mezelf flink in de weg
Of een bittergarnituurtje. Beetje van alles.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:43 schreef rival het volgende:
Ik heb wel trek in bitterballen eigenlijk
Neem jij dan de nasischijfjes en de kaasdingetjes?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Of een bittergarnituurtje. Beetje van alles.
sinds maandag nergens zin in gehad dus sinds vandaag wel maar ook niet enzoquote:
De kaassnacks zijn prima maar nasi of bamidingen laat ik liggen. 👀quote:Op donderdag 5 december 2024 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Neem jij dan de nasischijfjes en de kaasdingetjes?
Meh! Beterschap!!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds maandag nergens zin in gehad dus sinds vandaag wel maar ook niet enzo
ziek
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Of een bittergarnituurtje. Beetje van alles.
Die mensen zoek ikquote:Op donderdag 5 december 2024 14:52 schreef Ama het volgende:
Zullen er echt mensen zijn die dat als eerste pakken bij een bittergarnituur?
thanksquote:
Die blijven echt altijd als laatste over.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:52 schreef Ama het volgende:
Zullen er echt mensen zijn die dat als eerste pakken bij een bittergarnituur?
Dit is wel echt waar ja.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die blijven echt altijd als laatste over.
nog nooit gehoord dat iemand abnormaal veel vreten heeft.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt abnormaal veel vreten om te beginnen.
bamidingessen zijn voor mijquote:
Ik heb toen eens gelezen dat ze echt uren bezig waren met het aanbrengen van die tattoo's.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:57 schreef Ama het volgende:
Je ziet wel duidelijk bij Prison Break wie echt tattoos heeft en wie niet.Hoofdrolspeler loopt continue in een trui.
Zijn broer in de serie niet en zijn tattoos zijn ook echt.
Zal wel te veel werk zijn geweest omdat de hele tijd aan te brengen maar het is soms wel lame.
Ja dat geloof ik wel. Maar het is soms zo lame want dan lopen ze allemaal in een tshirt (of niet eens) zich dood te zweten en meneer loopt in een trui met mouwen naar beneden.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb toen eens gelezen dat ze echt uren bezig waren met het aanbrengen van die tattoo's.
Nooit opgelet/gezien toen. Trui/shirt hij ziet er altijd goed uit.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Maar het is soms zo lame want dan lopen ze allemaal in een tshirt (of niet eens) zich dood te zweten en meneer loopt in een trui met mouwen naar beneden.
Dat laatste is wel waar ja.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nooit opgelet/gezien toen. Trui/shirt hij ziet er altijd goed uit.
Kom maar.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
die kipnuggetkrengen moet alleen iemand anders opeten want die zijn ranzig
Kwam ik ook achter ja. Toch beetje jammer. Niet dat ik de hoop had dat hij op mij zou vallen trouwensquote:Op donderdag 5 december 2024 15:03 schreef Ama het volgende:
@:tamieke we maken alleen helaas geen kans want hij valt niet op vrouwen.
Dat zo'n Hollywood hunk zegt "I always wanted a peopleshy crazy Fok Bitch"quote:Op donderdag 5 december 2024 15:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kwam ik ook achter ja. Toch beetje jammer. Niet dat ik de hoop had dat hij op mij zou vallen trouwens
Ja nee.... gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zo'n Hollywood hunk zegt "I always wanted a peopleshy crazy Fok Bitch"
ik praat hier alleen maar engels met mensenquote:Op donderdag 5 december 2024 15:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja nee.... gaat hem niet worden.
Hele dag Engels praten is nog erger dan de hele dag Nederlands praten.
das ergquote:Op donderdag 5 december 2024 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik praat hier alleen maar engels met mensen
Daar ging ik vanuit. Uiteindelijk went het wel.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze Haags verstaanquote:Op donderdag 5 december 2024 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weet ik wel zekerquote:Op donderdag 5 december 2024 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze Haags verstaan
Stond bij mij wel op verlanglijstje bij Sinterklaas.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zo'n Hollywood hunk zegt "I always wanted a peopleshy crazy Fok Bitch"
voor jou is het vermoeiend om niet te praten in de taal waarmee je denkt.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar ging ik vanuit. Uiteindelijk went het wel.
Ik ben gewoon Limburgs gewend en schakel daar automatisch naar terug.
quote:Op donderdag 5 december 2024 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond bij mij wel op verlanglijstje bij Sinterklaas.
Maak je niet druk. Dat veranderdquote:Op donderdag 5 december 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Maar het is soms zo lame want dan lopen ze allemaal in een tshirt (of niet eens) zich dood te zweten en meneer loopt in een trui met mouwen naar beneden.
Ja toch? Voor veel mensen toch? Of misschien ben ik raarquote:Op donderdag 5 december 2024 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor jou is het vermoeiend om niet te praten in de taal waarmee je denkt.
Zie de maan schijnt door de bomen.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond bij mij wel op verlanglijstje bij Sinterklaas.
ik heb er geen last van. ik moet wel zeggen dat ik niet in dialect denk... het ook eigenlijk niet spreek.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja toch? Voor veel mensen toch? Of misschien ben ik raar
Al heb ik op het werk ook veel Engels moeten praten, maar das toch anders denk ik.
Ik kijk met Engelse ondertiteling omdat ik half doof ben en ook regelmatig snack tijdens het kijken.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er geen last van. ik moet wel zeggen dat ik niet in dialect denk... het ook eigenlijk niet spreek.
Maar ik denk het ene moment in het nederlands en het andere moment in het engels. Net wat ik op dat moment aan het doen ben.
Als ik series kijk is het voornamelijk zonder ondertitels en denk ik er ook in het engels over na
Ook een optie idd.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kijk met Engelse ondertiteling omdat ik half doof ben maar ook regelmatig snack tijdens het kijken.
Smek smek smekquote:Op donderdag 5 december 2024 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kijk met Engelse ondertiteling omdat ik half doof ben en ook regelmatig snack tijdens het kijken.
Met chips is dat echt onmogelijk!quote:
vergeet niet de muziek onder gesprekken.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Met chips is dat echt onmogelijk!
En wat misschien nog wel erger is... Is hoe ze die geluiden in de films hebben tegenwoordig... Bij explosies trillen de muren en als ze dan een gesprek voeren hoor ik niks meer.....
niets nieuwsquote:Op donderdag 5 december 2024 16:02 schreef Karzai het volgende:
Nederlander heeft de minste vrije dagen van west europa
https://www.nritmedia.nl/(...)0en%20Itali%C3%AB%20(%2011).
Het kapitalisme zegt hierover: MOOIquote:Op donderdag 5 december 2024 16:02 schreef Karzai het volgende:
Nederlander heeft de minste vrije dagen van west europa
https://www.nritmedia.nl/(...)0en%20Itali%C3%AB%20(%2011).
Als de staat niet zorgt voor genoeg vrije dagen dan doet de Nederlander het zelfquote:Op donderdag 5 december 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nederland is wel koploper paardtime werken.
Dus ja ach...
Daarom.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als de staat niet zorgt voor genoeg vrije dagen dan doet de Nederlander het zelf
Oeh dat ziet er goed uit!quote:Op donderdag 5 december 2024 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer thuis. De buit:![]()
[ afbeelding ]
Kaas en worst.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat linksonder, van die wax dingen om te smelten oid?quote:Op donderdag 5 december 2024 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke sokkenquote:Op donderdag 5 december 2024 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja voor in het brandertje iddquote:Op donderdag 5 december 2024 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat linksonder, van die wax dingen om te smelten oid?
Thuiswerksokken, met van die anti slip doppen.quote:
Die zijn ideaalquote:Op donderdag 5 december 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuiswerksokken, met van die anti slip doppen.
Dat is wel chill ja.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa, heerliepeerlieeeequote:Op donderdag 5 december 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi op tijd.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, de laatste kerstkaart de deur uit.
Whieep whieep
Hopelijk komt de kaart überhaupt aanquote:
Slimquote:Op donderdag 5 december 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Die sokken zijn trouwens niet van de kerstmarkt in Aachen. We hadden gisteravond al gezien dat het hondenweer zou worden dus vanochtend zijn we gewoon na het ontbijt weggegaan en via de leuke route naar Valkenburg gereden, waar ze 2 kerstmarkten in de mergelgrotten hebben. Daar hadden we geen last van de regen
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slimmerk/zie je iets dat de markten in grotten waren?
of je ziet dat je in een grot bent of daar niks van merktquote:Op donderdag 5 december 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Ja je zie alle houtskoolschilderingen in de grotten ook ja, best mooi allemaal
![]()
Die markt moet je ook 6,95 entree voor betalen trouwens.
Ja daar zie je alles van jaquote:Op donderdag 5 december 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of je ziet dat je in een grot bent of daar niks van merkt
maar nice
Kijk dit merk je er van. Allesquote:Op donderdag 5 december 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of je ziet dat je in een grot bent of daar niks van merkt
maar nice
mooie buitquote:Op donderdag 5 december 2024 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2024 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooie buit![]()
ik kreeg een vvv van 25 euro maar die ben ik onderweg ergens verloren![]()
2 dagen werken en uit etenquote:Op donderdag 5 december 2024 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 1 dagje werken.
Gaan jullie dit weekend nog wat doen?
Die vrouw op de eerste foto geeft jou echt een bombastic side eyequote:Op donderdag 5 december 2024 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dit merk je er van. Alles![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhh johhhhhh, overduidelijkquote:Op donderdag 5 december 2024 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk dit merk je er van. Alles![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2024 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooie buit![]()
Niks mis mee. Waar?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 dagen werken en uit eten
Leersum, dacht ik.. maar dat moet ik even nakijken.quote:
Oh zondequote:Op donderdag 5 december 2024 17:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooie buit![]()
zat in dezelfde zak als mijn telefoon, dus denk dat hij er uitgefloept is toen ik mijn telefoon paktequote:
Mijn afspraak heeft afgezegd ivm ziekte, dus weet nog niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:kaneelstokje
Wat ga jij dit weekend doen?
*poetst sociale manieren op.
Een rustig weekend is ook wel fijn?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn afspraak heeft afgezegd ivm ziekte, dus weet nog niet.
Soms is even helemaal niks ook gewoon goed.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een rustig weekend is ook wel fijn?
quote:Op donderdag 5 december 2024 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna klaar met mijn top2000 stemlijst, voor de verandering een keer 3 keer Queen ipv 1 want ik hanteer normaliter de 1 nummer per artiest regel..
Eventueel komt schoonmoeder nog langs, dus daar gaat de rust!quote:Op donderdag 5 december 2024 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een rustig weekend is ook wel fijn?
quote:Op donderdag 5 december 2024 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien even toilet repareren. Nog geen zin in gehad.
Dat is dan ook een echt schijtwerkjequote:Op donderdag 5 december 2024 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg je daar ooit wel zin in dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed punt.quote:
Ja zelfde als ramen wassen bijv. Kan niet zeggen dat ik daar ooit echt zin in heb of onkruid krabben.quote:
Nee, wel voldoening, maar nooit echt super veel zin in.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zelfde als ramen wassen bijv. Kan niet zeggen dat ik daar ooit echt zin in heb of onkruid krabben.
Faal!!quote:Op donderdag 5 december 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Watik klik een metal playlist aan, krijg toobs te horen
[ afbeelding ]
Dit is Toobs, Toobs maakt geen metal.
Zeker. Moet eigenlijk een professional bij komen. De bril zit vast met 2 moeren en bouten. 1 kun je niet goed bij. Die is kapot en zit daardoor vast. De ander kon ik wel bij, is ook kapot en inmiddels er uit.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is dan ook een echt schijtwerkje
Kun je de oude niet meer vinden?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:53 schreef Ama het volgende:
Ik krijg over twee weken een nieuwe toilet. Komt dichtbij zo.
Hahaatjesquote:Op donderdag 5 december 2024 17:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun je de oude niet meer vinden?
Deel het met ons @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 5 december 2024 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer veilig thuis gekomen. Weer een aantal idioten op de weg gezien.
Vandaag is een goede testdag, brrbrr. Heb ook dubbele sokkies aanquote:Op donderdag 5 december 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat ik meteen maar eens die thuiswerksokken ga proberen vanavond.
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vandaag is een goede testdag, brrbrr. Heb ook dubbele sokkies aan(+ sloffen want kan niet warm genoeg
)
Eerst al iemand met groot licht of verkeerd afgestelde koplampen.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deel het met ons @:4everblackeyed
Sorryquote:Op donderdag 5 december 2024 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Man op een wit paard met schimmige types eromheen?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze is al een jaar of 8 toch??quote:Op donderdag 5 december 2024 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Haags dochter heeft de Teletubbies ontdekt.
dan hebben die tubbies zich goed verstopt afgelopen jarenquote:Op donderdag 5 december 2024 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is al een jaar of 8 toch??
Nee, mijn dochter. Die is 2.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is al een jaar of 8 toch??
Net achter de rugquote:
Had je niet gewoon beter ook morgen nog vrij kunnen nemen danquote:Op donderdag 5 december 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net achter de rug![]()
Morgen nog een dagje administratie en dan wer weekend![]()
"een tweelingweekend"
Ja maar ja, morgen nog even een dagje dingen doen die ik maandag en dinsdag al had willen doenquote:Op donderdag 5 december 2024 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet gewoon beter ook morgen nog vrij kunnen nemen dan
Oh ik las het dus als de dochter van Haagsquote:Op donderdag 5 december 2024 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mijn dochter. Die is 2.
even de Ama's in het Emmense dierenpark droppen bij de leeuwenquote:Op donderdag 5 december 2024 18:39 schreef Ama het volgende:
Klopjacht in New York naar schutter gaat verder, 'teksten op kogelhulzen' - https://nos.nl/l/2547189
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de Ama's in het Emmense dierenpark droppen bij de leeuwen
Jeetje, dan liever Peppa Pig.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Haags dochter heeft de Teletubbies ontdekt.
quote:
Griepje?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
maar ga zo wel weer verder slapen
Nee in mijn gewone comaquote:
ja zoietsquote:
Neuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |