SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Echt he.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:49 schreef rival het volgende:
Dan hoort deze er wel bij.
[ afbeelding ]
Dit jaar de engelbewaarder op 1quote:Op donderdag 5 december 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
Ohja top 2000 lijstje vandaag eens invullen.
Oeh thanks, wist niet dat zij ook met mango haddenquote:Op donderdag 5 december 2024 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van de AH vind ik beter
en Yves Berendse op 2quote:
Op het moment dat je de missende stukjes opnieuw hebt besteld en ontvangen, vind je ze.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:49 schreef essnhills het volgende:
Ik kom net onder de douche vandaan. Daar was het ook nat
Al even niet meer in die wijk geweestquote:Op donderdag 5 december 2024 12:49 schreef rival het volgende:
Dan hoort deze er wel bij.
[ afbeelding ]
En Pommelien op 4quote:
Eensquote:
Heb je ook een airco thuis?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jemig. Kijk ik even naar buiten, en het is één groot onguur walgelijk donker zooitje buiten.
Je kan echt merken dat het Sinterklaasavond wordt
Nee mag je niet.quote:
Huhquote:Op donderdag 5 december 2024 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een airco thuis?
Echt he.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het moment dat je de missende stukjes opnieuw hebt besteld en ontvangen, vind je ze.
Onder alle kastjes e.d. al gekeken?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt he.Binnenkort maar even goed kijken in het boekje welke ik moet bestellen.
Ik ga vandaag de bank nog een keer aan de kant schuiven.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onder alle kastjes e.d. al gekeken?
Wow. Hier moet ik even van bijkomenquote:Op donderdag 5 december 2024 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verwarde je even met je collega @:Nattekat
Tussen de kussens al gekeken?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de bank nog een keer aan de kant schuiven.
Jaquote:Op donderdag 5 december 2024 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tussen de kussens al gekeken?
quote:Op donderdag 5 december 2024 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de rattenkooi gekeken.
in de poepjes van alle huisdieren. het zijn kleine steentjesquote:Op donderdag 5 december 2024 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de rattenkooi gekeken.
Dit zijn juist geen kleine steentjes, dat maakt het zo bijzonder.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de poepjes van alle huisdieren. het zijn kleine steentjes
dan hebben de dieren de stenen verstoptquote:Op donderdag 5 december 2024 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zijn juist geen kleine steentjes, dat maakt het zo bijzonder.
Ja, dit denk ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hebben de dieren de stenen verstopt
de lego krijgt te veel aandachtquote:
Piet is hier al langs geweest met een grote zakquote:Op donderdag 5 december 2024 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook chocola krijgenik zit steeds te denken wat we vorig jaar kregen, weet het echt niet meer
ook niet of we iets kregen maar denk het wel?
En het is binnen gebleven?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben vanmorgen wakker geweest. even beneden gezeten.. toen weer op bed gaan liggen..
Ow en heb kwark gegeten
Dit soort stereotypering is schadelijk!quote:Op donderdag 5 december 2024 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Piet is hier al langs geweest met een grote zak
Oehh lekker, wat heb je gekregen?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Piet is hier al langs geweest met een grote zak
quote:Op donderdag 5 december 2024 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
De chocoletter had ik eerder deze week al, vandaag lagen er allemaal Tony repen
Omdat sommige een gemiddelde zak hebben?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit soort stereotypering is schadelijk!
Omdat niemand een vaste plek heeft krijg je nu alleen iets als je er daadwerkelijk zit? Nee tochquote:Op donderdag 5 december 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Mis wat dat betreft wel mn oude werk met vaste werkplekken
volgens de dierenquote:Op donderdag 5 december 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lego kan nooit te veel aandacht krijgen
jaquote:
ik vermoed ik ook nietquote:
Omdat niemand een vaste plek heeft is er geen snackplek meer (met eten van mensen thuis bedoel ikquote:Op donderdag 5 december 2024 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat niemand een vaste plek heeft krijg je nu alleen iets als je er daadwerkelijk zit? Nee toch
Geen snackplek?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat niemand een vaste plek heeft is er geen snackplek meer
Wel handig met al die regen.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:59 schreef Nizno het volgende:
Heb trouwens wel een maandje geleden ofzo een paraplu gekregen.
Met een groot logo van de opdrachtgever er op...
ja das een feit.\quote:Op donderdag 5 december 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel handig met al die regen.
Hoezo werk je daar nogquote:
Jaquote:
ja dat ik thai leer dat vertel ik ze wel maar toch vinden ze het raar. Ik heb hier ook nog niemand ontmoet die niet werkt. Gisteren wel een jongen ontmoet en die heeft een 2e hands foodtruck gekocht in Bangkok. Die wordt als het goed is volgende week hierheen gebracht en dan hoopt die ook snel open te kunnen gaan. HIj doet het alleen, wel stoer van hemquote:Op donderdag 5 december 2024 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm ja dat snap ik wel. Maar alsnog, hebben ze niets mee te maken ook. Je zou inderdaad een ander antwoord kunnen geven "ik wil een eigen zaak opstarten maar ben nog aan het oriënteren" of weet ik wat. "Ik ben hier om Thais te leren".
Kan alle kanten op.
Ik ookquote:
Jij hoeft je gelukkig aan geen van die mensen te verantwoorden!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ik thai leer dat vertel ik ze wel maar toch vinden ze het raar. Ik heb hier ook nog niemand ontmoet die niet werkt.
Ja ben altijd bezig met wat andere vindenquote:Op donderdag 5 december 2024 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ze kijken jaloers want zij zien dit.
"ik werk niet"
[ afbeelding ]
Ik zou er vooral van genieten dat dit nu zo kan Bitter, boeit jou die anderen nou
Nee das ook zoquote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hoeft je gelukkig aan geen van die mensen te verantwoorden!
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*komt op bezoek om chocolade deurknop terug te pikken*
Als je dat niet los kan laten dan maar op zoek naar mensen die het je gunnenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben altijd bezig met wat andere vinden
Als je denkt dat je all season banden goede regenbanden zijn dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op donderdag 5 december 2024 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou nu op zich wel even een snelwegritje willen maken met dit weer.
Laatst ook gedaan stromende regen. Vrij druk op de weg. Maar niet op de linkerbaan, alleen rechts.
En links was veel meer grip dus ik sjeesde zo met 117 iedereen voorbij. Was echt zo lekker. Mede ook dankzij de all season banden en het feit dat die banden aardig groot zijn.
Zeker stoer, wat houdt je tegen om dat ook te doen/onderzoeken?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ik thai leer dat vertel ik ze wel maar toch vinden ze het raar. Ik heb hier ook nog niemand ontmoet die niet werkt. Gisteren wel een jongen ontmoet en die heeft een 2e hands foodtruck gekocht in Bangkok. Die wordt als het goed is volgende week hierheen gebracht en dan hoopt die ook snel open te kunnen gaan. HIj doet het alleen, wel stoer van hem
Moet je niet doen. Is niet makkelijk, i know. Maar kost alleen maar nutteloze energie. Doe waar JIJ je goed bij voelt.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben altijd bezig met wat andere vinden
quote:
Ja das idd belangrijk. Heb hier 1 vriendin waarvan ik denk dat ze nogal jaloers is op de situatiequote:Op donderdag 5 december 2024 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat niet los kan laten dan maar op zoek naar mensen die het je gunnen
Want? Dingen voeren perfect het water afquote:Op donderdag 5 december 2024 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als je denkt dat je all season banden goede regenbanden zijn dan heb ik slecht nieuws voor je
Ja ik dacht ook aan horeca maar er is zoveel concurrentie dat ik daar nu een beetje van af stap. Nu aan het onderzoeken of het eenvoudiger is om een huis te bouwen voor verhuurquote:Op donderdag 5 december 2024 14:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker stoer, wat houdt je tegen om dat ook te doen/onderzoeken?
[..]
Moet je niet doen. Is niet makkelijk, i know. Maar kost alleen maar nutteloze energie. Doe waar JIJ je goed bij voelt.
Hmm nou vooruitquote:Op donderdag 5 december 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]ze hebben af en toe wel borrels en andere dingen dat ik lekker kan snacken?
Niiiiicequote:Op donderdag 5 december 2024 14:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs gehaald in de stromende regen.
Grote plassen water overal, zag niks op de snelweg (moest precies achter een vrachtwagen invoegen) en moest echt met aangepaste snelheid rijden.
Groot voordeel was dan weer dat er praktisch geen voetgangers en fietsers op straat waren, het was ècht pokkeweer
Wel gehaald
Werkt dat beetje zoals in Bali waar je dan geen eigenaar van de grond bent?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:14 schreef bitterbal het volgende:
t ik daar nu een beetje van af stap. Nu aan het onderzoeken of het eenvoudiger is om een huis te bouwen voor verhuur
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik moet met het andere management gaan praten over intentieverklaring. Die ken ik beter, dus dat durf ik wel.
Tot en met zomer staan vier dagen in de week vast, periode van zomer tot december staan 3,5 dag vast en de andere 0,5 dag is nog de vraag. Vanaf dec 2025 staan drie dagen vast en die andere dag is nog onbekend (afhankelijk van geld) maar 'probeer maar wat aan te vragen zodat je onmisbaar wordt'
OKIDOKIII
Ben je daar blij mee?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik moet met het andere management gaan praten over intentieverklaring. Die ken ik beter, dus dat durf ik wel.
Tot en met zomer staan vier dagen in de week vast, periode van zomer tot december staan 3,5 dag vast en de andere 0,5 dag is nog de vraag. Vanaf dec 2025 staan drie dagen vast en die andere dag is nog onbekend (afhankelijk van geld) maar 'probeer maar wat aan te vragen zodat je onmisbaar wordt'
OKIDOKIII
Lekkuuuuurquote:Op donderdag 5 december 2024 14:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs gehaald in de stromende regen.
Grote plassen water overal, zag niks op de snelweg (moest precies achter een vrachtwagen invoegen) en moest echt met aangepaste snelheid rijden.
Groot voordeel was dan weer dat er praktisch geen voetgangers en fietsers op straat waren, het was ècht pokkeweer
Wel gehaald
Concurrentie in de horeca is er altijd wel denk ik (als weet ik niets van je eiland). Maar goede tentjes blijven zeker wel bestaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook aan horeca maar er is zoveel concurrentie dat ik daar nu een beetje van af stap. Nu aan het onderzoeken of het eenvoudiger is om een huis te bouwen voor verhuur
ja denk vrijwel het zelfde. Je start een bedrijf met een thaise partner, die thai bezit minimaal 51% van dat bedrijf en met dat bedrijf koop je grond.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt dat beetje zoals in Bali waar je dan geen eigenaar van de grond bent?
Ja dus misschien kan ik dan alsnog iets kleins beginnenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Concurrentie in de horeca is er altijd wel denk ik (als weet ik niets van je eiland). Maar goede tentjes blijven zeker wel bestaan.
Huis bouwen en verhuren kan zeker (denk ik) misschien minder risico. Al moet je ook iets hebben om je dagen te vullen op de lange termijn.
of gewoon heel doofquote:Op donderdag 5 december 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
In de trein op de speaker gaan zitten bellen. Wil je dood of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |