Blijkbaar hebben ze al een keer mot gehad in Baku 2022.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een aantal oude doos:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben niet overtuigd van z'n motivatiequote:Op donderdag 5 december 2024 19:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat vind je van deze open sollicitatie @:Nattekat
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van z'n motivatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
De Engelsen rollen al over elkaar heen om George gelijk te gevenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:19 schreef SiGNe het volgende:
En zondag natuurlijk George Russell driver of the day ;')
Ik hoop dat Lewis zegt "not my problem anymore"quote:Op donderdag 5 december 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
De Engelsen rollen al over elkaar heen om George gelijk te geven
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
George heeft nergens aangetoond dat hij überhaupt een kampioen zou kunnen zijn.
ja oke. Nee je hebt gelijk.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Max heeft nooit punten gehaald in de F2.
Nee, want George is geen 4x WK F1quote:Op donderdag 5 december 2024 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke. Nee je hebt gelijk.
George is beter dan Max
Ik vermoed dat George niet verwacht had dat de Engelse media ineens pro Max zouden zijn na de gridstraf.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
Misschien heeft George wel een bipolaire stoornis en voelt die zich ongehoord en is dit slechts een schreeuw om hulp
Ik heb wel het idee dat Lewis in de UK een stuk geliefder is. Norris ook nog wel. Die heeft even z'n dieptepunt gehad met een onhandige uitspraak maar die kan verder wel normaal doen en relativeren.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vermoed dat George niet verwacht had dat de Engelse media ineens pro Max zouden zijn na de gridstraf.
Neequote:
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:49 schreef Abdus18 het volgende:
Hadden we nog maar F1 toen de media alleen magazines kon uitbrengen die ik toch nooit lees
Zoveel rompslomp eromheen tegenwoordig![]()
of het was dat ik nog kind was![]()
Senna die Irvine voor zijn bek slaatquote:Op donderdag 5 december 2024 20:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja.
Gelul in het paddock was er ook. Haantjes had je toen immers ook en veel kon verbloemd worden doordat niet bij alles een camera en microfoon bij was.
Nu is het veel te braaf joh. Tot dit, dit is ook een beetje van die oude sfeer
Ging wel vaker los.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Senna die Irvine voor zijn bek slaat
Vind ik ook wat van hoor, met dat lachje erbij.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTZpMDhhenZpMW9qbQ==
Lando zegt er ook wat van
Go Max
Dat was mooi, kostte Senna nog een schorsing en twee weken later was 'ie nog steeds terecht ziedend.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Senna die Irvine voor zijn bek slaat
die blik van George ook. ziet er zo gemaakt uit hoe hij zijn verhaaltje verteltquote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef Starflyer het volgende:
Buxton heeft tijdens de weekend warm up gezegd dat Russell zich wel vaker zich anders voordoet bij de stewards dan daarbuiten. Max was niet de eerste coureur die dat gezegd heeft.
Rond 32:30.
Ow. Wel heel fijn dat een Brit dat zegt ook. Gelijk een angel dr uitquote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef Starflyer het volgende:
Buxton heeft tijdens de weekend warm up gezegd dat Russell zich wel vaker zich anders voordoet bij de stewards dan daarbuiten. Max was niet de eerste coureur die dat gezegd heeft.
Rond 32:30.
Vier dagen geoefend voor de spiegel.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
die blik van George ook. ziet er zo gemaakt uit hoe hij zijn verhaaltje vertelt
Zou Russell steeds met één oog naar Max hebben gekeken of hij niet met een mes in de aanval ging?quote:
Dat moet wel want Max is een moordenaar en George is bangquote:Op donderdag 5 december 2024 21:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou Russell steeds met één oog naar Max hebben gekeken of hij niet met een mes in de aanval ging?
Wel mooie opmerking van Norris
Welke blik?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
die blik van George ook. ziet er zo gemaakt uit hoe hij zijn verhaaltje vertelt
Dat krijg je van die pepers. Been there.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke blik?
Dat was gewoon vurigheid.
Als je anderen bij een argument moet betrekken sta je eigenlijk al 2-0 achterquote:Op donderdag 5 december 2024 20:59 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi en een prima zwaktebod als iemand namens anderen gaat praten.
He intimidates everyone. He is bullying everyone. Wie dan? Waarom staan die niet op?
Ik moet nog steeds lachen om zijn "his engineers bla bla" uitspraak
Ik dacht Fishermen friendquote:Op donderdag 5 december 2024 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat krijg je van die pepers. Been there.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat Lewis in de UK een stuk geliefder is. Norris ook nog wel. Die heeft even z'n dieptepunt gehad met een onhandige uitspraak maar die kan verder wel normaal doen en relativeren.
Feli skattiequote:
Je vergeet Kvyat.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Max heeft Albon gebroken.
Max heeft Hamilton gebroken.
Max heeft Norris gebroken.
Max heeft Russell gebroken.
Hail Max, Breaker of Britons!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |