Ging wel vaker los.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Senna die Irvine voor zijn bek slaat
Vind ik ook wat van hoor, met dat lachje erbij.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTZpMDhhenZpMW9qbQ==
Lando zegt er ook wat van
Go Max
Dat was mooi, kostte Senna nog een schorsing en twee weken later was 'ie nog steeds terecht ziedend.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Senna die Irvine voor zijn bek slaat
die blik van George ook. ziet er zo gemaakt uit hoe hij zijn verhaaltje verteltquote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef Starflyer het volgende:
Buxton heeft tijdens de weekend warm up gezegd dat Russell zich wel vaker zich anders voordoet bij de stewards dan daarbuiten. Max was niet de eerste coureur die dat gezegd heeft.
Rond 32:30.
Bekijk deze YouTube-video
Ow. Wel heel fijn dat een Brit dat zegt ook. Gelijk een angel dr uitquote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef Starflyer het volgende:
Buxton heeft tijdens de weekend warm up gezegd dat Russell zich wel vaker zich anders voordoet bij de stewards dan daarbuiten. Max was niet de eerste coureur die dat gezegd heeft.
Rond 32:30.
Bekijk deze YouTube-video
Vier dagen geoefend voor de spiegel.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
die blik van George ook. ziet er zo gemaakt uit hoe hij zijn verhaaltje vertelt
Zou Russell steeds met één oog naar Max hebben gekeken of hij niet met een mes in de aanval ging?quote:
Dat moet wel want Max is een moordenaar en George is bangquote:Op donderdag 5 december 2024 21:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou Russell steeds met één oog naar Max hebben gekeken of hij niet met een mes in de aanval ging?
Wel mooie opmerking van Norris
Welke blik?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
die blik van George ook. ziet er zo gemaakt uit hoe hij zijn verhaaltje vertelt
Dat krijg je van die pepers. Been there.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke blik?
Dat was gewoon vurigheid.
Als je anderen bij een argument moet betrekken sta je eigenlijk al 2-0 achterquote:Op donderdag 5 december 2024 20:59 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi en een prima zwaktebod als iemand namens anderen gaat praten.
He intimidates everyone. He is bullying everyone. Wie dan? Waarom staan die niet op?
Ik moet nog steeds lachen om zijn "his engineers bla bla" uitspraak
Ik dacht Fishermen friendquote:Op donderdag 5 december 2024 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat krijg je van die pepers. Been there.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat Lewis in de UK een stuk geliefder is. Norris ook nog wel. Die heeft even z'n dieptepunt gehad met een onhandige uitspraak maar die kan verder wel normaal doen en relativeren.
Feli skattiequote:
Je vergeet Kvyat.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Max heeft Albon gebroken.
Max heeft Hamilton gebroken.
Max heeft Norris gebroken.
Max heeft Russell gebroken.
Hail Max, Breaker of Britons!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |