Hij zal wel iets gezegd hebben, maar niet dat hij hem in de muur zou rijden. Dat is een verzinsel van Russell.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"That's not true, I didn't say it like that"
Dus niet 'op die manier', maar wel iets soortgelijks zoals het nu lijkt.
Volgens Verstappen zou dat een verzinsel zijn. Wat waarheid is is moeilijk vast te stellen.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zal wel iets gezegd hebben, maar niet dat hij hem in de muur zou rijden. Dat is een verzinsel van Russell.
https://www.telegraaf.nl/(...)r-en-een-matennaaier
Rel tussen usersquote:Op donderdag 5 december 2024 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, kunnen jullie niet net als Max en Sjors de boksring in? Anders prop ik een rauw stuk vlees in jullie bakkes.
27-1quote:
Zoute graagquote:Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rel tussen users![]()
*Gaat popcorn pakken*
Komt eraan en zoete voor mij.quote:
Lief ben jijquote:
Tenzij hij straks in 2032 nog een jaartje terug komt!quote:Op donderdag 5 december 2024 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
We vergeten dat dit het laatste weekend is van Lewis-Mercedes era.
Om dan toch maar daar die 8e titel te halen.....quote:Op donderdag 5 december 2024 17:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij hij straks in 2032 nog een jaartje terug komt!
Russel graaft zn eigen graf hier.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:15 schreef Em31 het volgende:
[..]! Verstappen zijn punt wordt vandaag wel bevestigd, wat vreselijk hysterisch allemaal.
Ik weet dat hier veel Hamiltonhaters zitten, maar ik vind z'n overstap naar Ferrari echt tof. We gaan nu zien hoe Leclerc zich verhoudt tot Hamilton. Bovendien krijgen we ook weer andere frisse coureurs in potentieel racewinnende auto's. Ik kijk nu alweer uit naar volgend seizoen. Jammer dat het nog 3 maanden duurt.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
We vergeten dat dit het laatste weekend is van Lewis-Mercedes era.
Hij heeft er dan ook een paar dagen op kunnen oefenen. Ik zei het na de race al. Ze gaan aan het werk en gaan hier een vuile draai aan geven en dat is nu gebeurd. Niet alleen liegen bij de stewards, maar ook nog eens liegen over wat er gezegd is. Daarna ook nog doen alsof Masi zijn leven niet zeker zou zijn als Max niet had gewonnenquote:Op donderdag 5 december 2024 15:41 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Samen met de decaan sta je sterker. Het schijnt dus zo te zijn (geen grap overigens) dat de tranen bijna in zijn ogen stonden tijdens zijn rant.
A gift that keeps on giving!quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 15:29 schreef Starflyer het volgende:
Max ontkent in ieder geval dat allemaal gezegd te hebben.
[ x ]
Hier is nog een filmpje van ook. Max blijft lekker staan met zn handjes in zn zakken.quote:That he attacks me in an unacceptable way with the stewards and then comes back a day later as if nothing is wrong and slaps me on the shoulder. Then I think: stay away for a while.
Hhehehehe stand 33-1 nadat ik gestemd had..quote:
Hij heeft 100% wat gezegd bij de rijdersparade. Horner bij Sky moest er zelfs om lachen en ging het niet op tv zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zal wel iets gezegd hebben, maar niet dat hij hem in de muur zou rijden. Dat is een verzinsel van Russell.
https://www.telegraaf.nl/(...)r-en-een-matennaaier
En weer dat snitchen he.quote:Die tegenspoed bij Verstappen is volgens Russell vooral de mindere Red Bull van 2024. "Max heeft 2,5 jaar lang de dominantste auto uit de recente geschiedenis gehad. Maar zodra hij niet de snelste auto heeft, zoals in Boedapest, crasht hij met Lewis. Hij neemt zijn hele team de maat. En hij verliest de controle."
"Direct na die race heeft een kwart van zijn engineersteam een cv opgestuurd naar Mercedes, McLaren en Aston Martin. Ze zeiden dat ze niet kunnen omgaan met zo'n gast", stelde Russell. "Sinds Oostenrijk heeft hij evenveel races gewonnen als zes andere coureurs. Natuurlijk is Max te verslaan. Als hij in de dominante auto zit, is hij niet te verslaan - zoals Lewis en ik dat ook niet waren in races waarin onze auto de sterkste was."
Dat zou een verkapte doodsbedreiging zijn, dus dat is niet netjes.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:59 schreef Breekfast het volgende:
Max die dreigt iemand de muur in te rammen klinkt wel als Max, dus ik denk wel dat hij dat gewoon geroepen heeft.
Hoeveel leugens kan je stoppen in een paar zinnenquote:Die tegenspoed bij Verstappen is volgens Russell vooral de mindere Red Bull van 2024. "Max heeft 2,5 jaar lang de dominantste auto uit de recente geschiedenis gehad. Maar zodra hij niet de snelste auto heeft, zoals in Boedapest, crasht hij met Lewis. Hij neemt zijn hele team de maat. En hij verliest de controle."
"Direct na die race heeft een kwart van zijn engineersteam een cv opgestuurd naar Mercedes, McLaren en Aston Martin. Ze zeiden dat ze niet kunnen omgaan met zo'n gast", stelde Russell. "Sinds Oostenrijk heeft hij evenveel races gewonnen als zes andere coureurs. Natuurlijk is Max te verslaan. Als hij in de dominante auto zit, is hij niet te verslaan - zoals Lewis en ik dat ook niet waren in races waarin onze auto de sterkste was."
Het is vandaag Sinterklaasquote:
Dat ze Masi er weer bij hebben gehaald, geeft gewoon aan dat het bs is. Het is 3 jaar terug en die drama queens zijn er nog steeds niet over heen.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij heeft er dan ook een paar dagen op kunnen oefenen. Ik zei het na de race al. Ze gaan aan het werk en gaan hier een vuile draai aan geven en dat is nu gebeurd. Niet alleen liegen bij de stewards, maar ook nog eens liegen over wat er gezegd is. Daarna ook nog doen alsof Masi zijn leven niet zeker zou zijn als Max niet had gewonnen![]()
Die gast was zijn leven inderdaad niet zeker door alle aanvallen vanuit hoek #TeamLH.
Oh ja en Masi nog ...quote:Op donderdag 5 december 2024 17:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat ze Masi er weer bij hebben gehaald, geeft gewoon aan dat het bs is. Het is 3 jaar terug en die drama queens zijn er nog steeds niet over heen.
Exact, dat filmpje bedoel ik in mn post voor je.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:31 schreef Evenstar het volgende:
[ x ]
Kijk die Russell dan, met zijn tranen in de ogen na de race
Sorry hoor, maar als iemand mij had bedreigd en ik er zo over in zou zitten dat ik een week later nog moet janken dan zou ik niet nog geen 12 uur na het gebeuren iemand een hand en schouderklopjes gaan geven. Je ziet Max zelfs nog twijfelen van "wtf moet ik hier nou mee".
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:38 schreef Evenstar het volgende:
Dominantste auto uit de recente geschiedenis? Geschiedenis van Russell gaat blijkbaar maar 2-3 jaar terug
Weet je nog? Toto in zn zwarte coltrui voor een betonnen muur?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh ja en Masi nog ...
Masi zou zijn leven niet zeker zijn geweest als Max niet had gewonnen![]()
Gast is weggepest door Mercedes en #TeamLH en zelfs dat weten ze nu zo te draaien dat ze nog net niet zeggen dat Max het heeft gedaanAlsof Max die beslissing heeft geforceerd.
Hamiltonhaters kunnen zich ook opmaken voor een leuk seizoen waarin gaat blijken dat Lewis het bij Ferrari ook niet gaat redden.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat hier veel Hamiltonhaters zitten, maar ik vind z'n overstap naar Ferrari echt tof. We gaan nu zien hoe Leclerc zich verhoudt tot Hamilton. Bovendien krijgen we ook weer andere frisse coureurs in potentieel racewinnende auto's. Ik kijk nu alweer uit naar volgend seizoen. Jammer dat het nog 3 maanden duurt.
Toto er als overlord ook bij.. de Mercedes Persmachine heeft flink lopen ratelen de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij heeft er dan ook een paar dagen op kunnen oefenen. Ik zei het na de race al. Ze gaan aan het werk en gaan hier een vuile draai aan geven en dat is nu gebeurd. Niet alleen liegen bij de stewards, maar ook nog eens liegen over wat er gezegd is. Daarna ook nog doen alsof Masi zijn leven niet zeker zou zijn als Max niet had gewonnen![]()
Die gast was zijn leven inderdaad niet zeker door alle aanvallen vanuit hoek #TeamLH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
2014 3x andere constructeur gewonnenquote:Op donderdag 5 december 2024 17:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
2022 en 2023 waren niet de dominantste uit de recente historie. De hele historie.
2023 is het dominantste jaar ooit zelfs.
Totaal met je auto 21 uit 22 races winnen waarvan 1 coureur 19 terwijl hij nog eens de winstreak neerzette die nog nooit was vertoont met 10 achter elkaar.
Alle records qua nummers en % uit de boeken.
De rest van die tekst is wel dikke onzin ja. Dat MER dat niet heeft kunnen bereiken met die raketmotoren van ze van 2014-2020, zegt genoeg over hun auto.
Of dat Antonelli de nieuwe supertalent is of niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamiltonhaters kunnen zich ook opmaken voor een leuk seizoen waarin gaat blijken dat Lewis het bij Ferrari ook niet gaat redden.
Maar die kunnen zich ook opmaken voor Russell-Antonelli.. kan er meteen gekeken worden of Russell wel zo goed is als hij zelf zegt.
In die jaren na 2014 hebben ze bij Mercedes de motor geknepen omdat ze anders een paar seconden per ronde sneller waren dan de rest, als je het over dominantie hebt dan was dat het wel.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
2014 3x andere constructeur gewonnen
2015 was ook behoorlijk dominant bijvoorbeeld, 3x andere constructeur gewonnen
2016 ook, 2x andere constructeur gewonnen, waarvan 1x Max omdat Rosberg en Hamilton elkaar geen ruimte gunden.
Ja, 2023 was dominant, ook deels Max zelf, maar dat hij al 2.5 jaar meest dominante auto ooit heeft is echt onzin.
2021, vooral laatste deel was echt niet sterk
2022, was niet dominant
2023, dominant
2025, behalve eerste paar races niet eens de tweede snelste auto op de grid bij de meeste races
Nou daar zal die mee zittenquote:Op donderdag 5 december 2024 17:48 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb geen respect meer voor Russell,
Wie is er vermoord?quote:Op donderdag 5 december 2024 18:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Hallucinant verhaal van Two Face Russell.
Dat vraag ik me ook af...quote:
Russell kan gelijk door naar de nieuwe Batman filmquote:Op donderdag 5 december 2024 18:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit hoort bij Formule 1 en de Engelse pers.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou wel willen zeggen over George en Max: stop met die bitchfight en praat dit gewoon uit. Want dit oogt allemaal vrij onprofessioneel. En ze laten zich nu lijken als twee wijven.
Zeker nu die pers dit allemaal volledig aan het opblazen is.
Que?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
2014 3x andere constructeur gewonnen
2015 was ook behoorlijk dominant bijvoorbeeld, 3x andere constructeur gewonnen
2016 ook, 2x andere constructeur gewonnen, waarvan 1x Max omdat Rosberg en Hamilton elkaar geen ruimte gunden.
Ja, 2023 was dominant, ook deels Max zelf, maar dat hij al 2.5 jaar meest dominante auto ooit heeft is echt onzin.
2021, vooral laatste deel was echt niet sterk
2022, was niet dominant
2023, dominant
2025, behalve eerste paar races niet eens de tweede snelste auto op de grid bij de meeste races
Edit: Hey, en RB heeft in ieder geval niet al 5 jaar aan de auto/motor kunnen werken om zo'n dominantie af te kunnen dwingen door alleen mee te willen doen als regel X of Y toegepast zou worden.
De bekende partymode van ze hoort daar ook bij. Poll na poll na poll.. Sandbaggen op de vrijdag, opbouwen en iedereen de moeder op 0,5-1.0 schroeien in Q3.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
In die jaren na 2014 hebben ze bij Mercedes de motor geknepen omdat ze anders een paar seconden per ronde sneller waren dan de rest, als je het over dominantie hebt dan was dat het wel.
In feite gek dat toen niet alle records uit de boeken gereden zijn.
Spoiler het nou niet, ik moet het nog zien.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Spoiler het nou niet, ik moet het nog zien.
Wel een beetje vertekend beeld door het falen van Ferrari. Die auto was in de eerste helft gelijkwaardig aan RBquote:Op donderdag 5 december 2024 18:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Que?
15 van de 22 races winnen was een record (toen) van de meeste races in 1 seizoen. 146 punten meer dan de nummer 2 wat bijna 50% is van diens punten aantal.
Qua polls was het niet dominant nee, maar qua racepace, fucking hell.
Even de replies in gedoken. 🍿🍿quote:Op donderdag 5 december 2024 18:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Qua punten en wins ja, maar de auto was echt niet zo domimant als in 2023 hoor. Ferrar was behoorlijk aan het kutten en hadden het veel en veel beter kunnen doen, vooral de eerste derde tot de eerste helft van dat seizoen.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Que?
15 van de 22 races winnen was een record (toen) van de meeste races in 1 seizoen. 146 punten meer dan de nummer 2 wat bijna 50% is van diens punten aantal.
Qua polls was het niet dominant nee, maar qua racepace, fucking hell.
Ik doel ook een beetje hierop:
[..]
De bekende partymode van ze hoort daar ook bij. Poll na poll na poll.. Sandbaggen op de vrijdag, opbouwen en iedereen de moeder op 0,5-1.0 schroeien in Q3.
Dat MER niet al lang die records uit de boeken had gereden, kwam door hun auto die gewoon niet de beste was. Die motor, dat was het geheim toen en dat wist het hele paddock.
In de quali waren ze toen gewaagd. In de race eigenlijk niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wel een beetje vertekend beeld door het falen van Ferrari. Die auto was in de eerste helft gelijkwaardig aan RB
Dat was wel een typische Leclerc crash, onder druk ergens de muur of banden in gaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In de quali waren ze toen gewaagd. In de race eigenlijk niet.
Toegegeven, tot aan de crash van Leclerc op Paul Ricard was het spannend. Vrij vroeg was het klaar in dat seizoen. Ook een factor van dominantie.
Dat kan ook niet. Zo dominant was immers nog nooit iemand geweest.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Qua punten en wins ja, maar de auto was echt niet zo domimant als in 2023 hoor.
Klopt ook wel. Wat ik me kan herinneren was er toen behoorlijk wat druk 'omdat het misschien kon'. Leclerc zat immers in het relatieve kielzog.quote:Ferrar was behoorlijk aan het kutten en hadden het veel en veel beter kunnen doen, vooral de eerste derde tot de eerste helft van dat seizoen.
Jesus...quote:Op donderdag 5 december 2024 18:18 schreef Rnie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Even wat beeld erbij.
George verremt zich zondag bij de start denk ik. Die heeft Max in z'n hoofd.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jesus...
Zit een hoop marketingtruckjes achter.
what the hell man.
McLaren 1988?quote:Op donderdag 5 december 2024 18:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Zo dominant was immers nog nooit iemand geweest.
[..]
Klopt ook wel. Wat ik me kan herinneren was er toen behoorlijk wat druk 'omdat het misschien kon'. Leclerc zat immers in het relatieve kielzog.
Tot Frankrijk.
2de helft was een bizarre streak ook van RBR. Ze zette in dat seizoen ook al het record 'meeste overwinningen van 1 team en '... achter elkaar' neer. Zelfs een verbetering tov Mclaren Senna/Prost.
Mijn conclusie: achter 2022 kan je ook 'dominant' zetten.
Lewis-Max '21 verbleekt bij een eventuele titelstrijd tussen Max-George '25.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goed om te zien dat Max en George het goed hebben gemaakt.
Ferrari had de pech dat de regels aangepast worden en de auto's dus hoger afgesteld moesten worden.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Qua punten en wins ja, maar de auto was echt niet zo domimant als in 2023 hoor. Ferrar was behoorlijk aan het kutten en hadden het veel en veel beter kunnen doen, vooral de eerste derde tot de eerste helft van dat seizoen.
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En wat zullen een hoop dagjesmensen op wekelijkse basis hun weg naar dit topic weten te vinden.
Ik wacht op de rel tussen modsquote:Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rel tussen users![]()
*Gaat popcorn pakken*
Dat is elk raceweekend terugkerend evenementquote:Op donderdag 5 december 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wacht op de rel tussen mods![]()
Cat vs Gamer.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is elk raceweekend terugkerend evenement
Nou nee dank jequote:Op donderdag 5 december 2024 18:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lewis-Max '21 verbleekt bij een eventuele titelstrijd tussen Max-George '25.
Wat gaat dat een partij toxisch worden, en ik ben er helemaal klaar voor.
En wat zullen een hoop dagjesmensen op wekelijkse basis hun weg naar dit topic weten te vinden.
Ik wil een nieuwe samenstellingquote:
Moet er een mod wieberenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe samenstelling
Komt er dan een plekje vrij?quote:
quote:
Dat is niet eens een wedstrijd.quote:
Wat vind je van deze open sollicitatie @Nattekatquote:Op donderdag 5 december 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt er dan een plekje vrij?
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is niet eens een wedstrijd.
Gamer plaatst hier een GIF van 25MB en Cat is door z'n databundel heen.
Hij heeft laatst zijn databundel vergroot.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
GroteKatquote:Op donderdag 5 december 2024 19:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij heeft laatst zijn databundel vergroot.
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
had hij een mailtje over een vergroting?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij heeft laatst zijn databundel vergroot.
Zonder een exact transcript van wat er bij de stewards gezegd blijft het lastig oordelen.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:18 schreef Rnie het volgende:
Even wat beeld erbij.
Russell "we hebben Max eerder boos gezien, zoals bij Ocon"quote:Op donderdag 5 december 2024 18:18 schreef Rnie het volgende:
Even wat beeld erbij.
WWE announces merger with F1, new namequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |