Hij heeft 100% wat gezegd bij de rijdersparade. Horner bij Sky moest er zelfs om lachen en ging het niet op tv zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zal wel iets gezegd hebben, maar niet dat hij hem in de muur zou rijden. Dat is een verzinsel van Russell.
https://www.telegraaf.nl/(...)r-en-een-matennaaier
En weer dat snitchen he.quote:Die tegenspoed bij Verstappen is volgens Russell vooral de mindere Red Bull van 2024. "Max heeft 2,5 jaar lang de dominantste auto uit de recente geschiedenis gehad. Maar zodra hij niet de snelste auto heeft, zoals in Boedapest, crasht hij met Lewis. Hij neemt zijn hele team de maat. En hij verliest de controle."
"Direct na die race heeft een kwart van zijn engineersteam een cv opgestuurd naar Mercedes, McLaren en Aston Martin. Ze zeiden dat ze niet kunnen omgaan met zo'n gast", stelde Russell. "Sinds Oostenrijk heeft hij evenveel races gewonnen als zes andere coureurs. Natuurlijk is Max te verslaan. Als hij in de dominante auto zit, is hij niet te verslaan - zoals Lewis en ik dat ook niet waren in races waarin onze auto de sterkste was."
Dat zou een verkapte doodsbedreiging zijn, dus dat is niet netjes.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:59 schreef Breekfast het volgende:
Max die dreigt iemand de muur in te rammen klinkt wel als Max, dus ik denk wel dat hij dat gewoon geroepen heeft.
Hoeveel leugens kan je stoppen in een paar zinnenquote:Die tegenspoed bij Verstappen is volgens Russell vooral de mindere Red Bull van 2024. "Max heeft 2,5 jaar lang de dominantste auto uit de recente geschiedenis gehad. Maar zodra hij niet de snelste auto heeft, zoals in Boedapest, crasht hij met Lewis. Hij neemt zijn hele team de maat. En hij verliest de controle."
"Direct na die race heeft een kwart van zijn engineersteam een cv opgestuurd naar Mercedes, McLaren en Aston Martin. Ze zeiden dat ze niet kunnen omgaan met zo'n gast", stelde Russell. "Sinds Oostenrijk heeft hij evenveel races gewonnen als zes andere coureurs. Natuurlijk is Max te verslaan. Als hij in de dominante auto zit, is hij niet te verslaan - zoals Lewis en ik dat ook niet waren in races waarin onze auto de sterkste was."
Het is vandaag Sinterklaasquote:
Dat ze Masi er weer bij hebben gehaald, geeft gewoon aan dat het bs is. Het is 3 jaar terug en die drama queens zijn er nog steeds niet over heen.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij heeft er dan ook een paar dagen op kunnen oefenen. Ik zei het na de race al. Ze gaan aan het werk en gaan hier een vuile draai aan geven en dat is nu gebeurd. Niet alleen liegen bij de stewards, maar ook nog eens liegen over wat er gezegd is. Daarna ook nog doen alsof Masi zijn leven niet zeker zou zijn als Max niet had gewonnen![]()
Die gast was zijn leven inderdaad niet zeker door alle aanvallen vanuit hoek #TeamLH.
Oh ja en Masi nog ...quote:Op donderdag 5 december 2024 17:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat ze Masi er weer bij hebben gehaald, geeft gewoon aan dat het bs is. Het is 3 jaar terug en die drama queens zijn er nog steeds niet over heen.
Exact, dat filmpje bedoel ik in mn post voor je.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:31 schreef Evenstar het volgende:
[ x ]
Kijk die Russell dan, met zijn tranen in de ogen na de race
Sorry hoor, maar als iemand mij had bedreigd en ik er zo over in zou zitten dat ik een week later nog moet janken dan zou ik niet nog geen 12 uur na het gebeuren iemand een hand en schouderklopjes gaan geven. Je ziet Max zelfs nog twijfelen van "wtf moet ik hier nou mee".
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:38 schreef Evenstar het volgende:
Dominantste auto uit de recente geschiedenis? Geschiedenis van Russell gaat blijkbaar maar 2-3 jaar terug
Weet je nog? Toto in zn zwarte coltrui voor een betonnen muur?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh ja en Masi nog ...
Masi zou zijn leven niet zeker zijn geweest als Max niet had gewonnen![]()
Gast is weggepest door Mercedes en #TeamLH en zelfs dat weten ze nu zo te draaien dat ze nog net niet zeggen dat Max het heeft gedaanAlsof Max die beslissing heeft geforceerd.
Hamiltonhaters kunnen zich ook opmaken voor een leuk seizoen waarin gaat blijken dat Lewis het bij Ferrari ook niet gaat redden.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat hier veel Hamiltonhaters zitten, maar ik vind z'n overstap naar Ferrari echt tof. We gaan nu zien hoe Leclerc zich verhoudt tot Hamilton. Bovendien krijgen we ook weer andere frisse coureurs in potentieel racewinnende auto's. Ik kijk nu alweer uit naar volgend seizoen. Jammer dat het nog 3 maanden duurt.
Toto er als overlord ook bij.. de Mercedes Persmachine heeft flink lopen ratelen de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij heeft er dan ook een paar dagen op kunnen oefenen. Ik zei het na de race al. Ze gaan aan het werk en gaan hier een vuile draai aan geven en dat is nu gebeurd. Niet alleen liegen bij de stewards, maar ook nog eens liegen over wat er gezegd is. Daarna ook nog doen alsof Masi zijn leven niet zeker zou zijn als Max niet had gewonnen![]()
Die gast was zijn leven inderdaad niet zeker door alle aanvallen vanuit hoek #TeamLH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
2014 3x andere constructeur gewonnenquote:Op donderdag 5 december 2024 17:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
2022 en 2023 waren niet de dominantste uit de recente historie. De hele historie.
2023 is het dominantste jaar ooit zelfs.
Totaal met je auto 21 uit 22 races winnen waarvan 1 coureur 19 terwijl hij nog eens de winstreak neerzette die nog nooit was vertoont met 10 achter elkaar.
Alle records qua nummers en % uit de boeken.
De rest van die tekst is wel dikke onzin ja. Dat MER dat niet heeft kunnen bereiken met die raketmotoren van ze van 2014-2020, zegt genoeg over hun auto.
Of dat Antonelli de nieuwe supertalent is of niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hamiltonhaters kunnen zich ook opmaken voor een leuk seizoen waarin gaat blijken dat Lewis het bij Ferrari ook niet gaat redden.
Maar die kunnen zich ook opmaken voor Russell-Antonelli.. kan er meteen gekeken worden of Russell wel zo goed is als hij zelf zegt.
In die jaren na 2014 hebben ze bij Mercedes de motor geknepen omdat ze anders een paar seconden per ronde sneller waren dan de rest, als je het over dominantie hebt dan was dat het wel.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
2014 3x andere constructeur gewonnen
2015 was ook behoorlijk dominant bijvoorbeeld, 3x andere constructeur gewonnen
2016 ook, 2x andere constructeur gewonnen, waarvan 1x Max omdat Rosberg en Hamilton elkaar geen ruimte gunden.
Ja, 2023 was dominant, ook deels Max zelf, maar dat hij al 2.5 jaar meest dominante auto ooit heeft is echt onzin.
2021, vooral laatste deel was echt niet sterk
2022, was niet dominant
2023, dominant
2025, behalve eerste paar races niet eens de tweede snelste auto op de grid bij de meeste races
Nou daar zal die mee zittenquote:Op donderdag 5 december 2024 17:48 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb geen respect meer voor Russell,
Wie is er vermoord?quote:Op donderdag 5 december 2024 18:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Hallucinant verhaal van Two Face Russell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |