Hij zal wel iets gezegd hebben, maar niet dat hij hem in de muur zou rijden. Dat is een verzinsel van Russell.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"That's not true, I didn't say it like that"
Dus niet 'op die manier', maar wel iets soortgelijks zoals het nu lijkt.
Volgens Verstappen zou dat een verzinsel zijn. Wat waarheid is is moeilijk vast te stellen.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zal wel iets gezegd hebben, maar niet dat hij hem in de muur zou rijden. Dat is een verzinsel van Russell.
https://www.telegraaf.nl/(...)r-en-een-matennaaier
Rel tussen usersquote:Op donderdag 5 december 2024 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, kunnen jullie niet net als Max en Sjors de boksring in? Anders prop ik een rauw stuk vlees in jullie bakkes.
27-1quote:
Zoute graagquote:Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rel tussen users![]()
*Gaat popcorn pakken*
Komt eraan en zoete voor mij.quote:
Lief ben jijquote:
Tenzij hij straks in 2032 nog een jaartje terug komt!quote:Op donderdag 5 december 2024 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
We vergeten dat dit het laatste weekend is van Lewis-Mercedes era.
Om dan toch maar daar die 8e titel te halen.....quote:Op donderdag 5 december 2024 17:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij hij straks in 2032 nog een jaartje terug komt!
Russel graaft zn eigen graf hier.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:15 schreef Em31 het volgende:
[..]! Verstappen zijn punt wordt vandaag wel bevestigd, wat vreselijk hysterisch allemaal.
Ik weet dat hier veel Hamiltonhaters zitten, maar ik vind z'n overstap naar Ferrari echt tof. We gaan nu zien hoe Leclerc zich verhoudt tot Hamilton. Bovendien krijgen we ook weer andere frisse coureurs in potentieel racewinnende auto's. Ik kijk nu alweer uit naar volgend seizoen. Jammer dat het nog 3 maanden duurt.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
We vergeten dat dit het laatste weekend is van Lewis-Mercedes era.
Hij heeft er dan ook een paar dagen op kunnen oefenen. Ik zei het na de race al. Ze gaan aan het werk en gaan hier een vuile draai aan geven en dat is nu gebeurd. Niet alleen liegen bij de stewards, maar ook nog eens liegen over wat er gezegd is. Daarna ook nog doen alsof Masi zijn leven niet zeker zou zijn als Max niet had gewonnenquote:Op donderdag 5 december 2024 15:41 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Samen met de decaan sta je sterker. Het schijnt dus zo te zijn (geen grap overigens) dat de tranen bijna in zijn ogen stonden tijdens zijn rant.
A gift that keeps on giving!quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 15:29 schreef Starflyer het volgende:
Max ontkent in ieder geval dat allemaal gezegd te hebben.
[ x ]
Hier is nog een filmpje van ook. Max blijft lekker staan met zn handjes in zn zakken.quote:That he attacks me in an unacceptable way with the stewards and then comes back a day later as if nothing is wrong and slaps me on the shoulder. Then I think: stay away for a while.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |