@onlogisch als hij een topic sluit.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie is er aan het overperformen?
Mensen trappen altijd in die jolige oom act terwijl hij strontvervelend doet als het een keer tegen zit.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ach, Jans.
Wat een debiele vent is dat toch
Er zijn mensen die hem graag als bondscoach zien
Er zijn zelfs mensen fan van Ron Jans. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ach, Jans.
Ajax is weer aan het overperformen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Utrecht heeft veel meer kansen gehad
Dit ja, nare man is hetquote:Op woensdag 4 december 2024 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, Jans verliest een keer en dan kan hij zijn act niet meer volhouden.
Wat blijft het toch ook een enorme lul.
Farioli voert ze magische pasta.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax is weer aan het overperformen.
Hij kan wel goed rappen met de Homies in de USAquote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ach, Jans.
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij kan wel goed rappen met de Homies in de USA
Nouja, eigenlijk alleen Herman.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ach, Jans.
Ik zou dit letterlijk net vragen.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie zouden jullie nu graag als bondscoach zien
Slot, maar dat gaat niet gebeuren, althans voorlopig niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou Mourinho echt geweldig vinden.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mourinho elke keer vs Valentijn en types als Maarten Wijffels. Bohhhh.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Mourinho echt geweldig vinden.
Mourinho in Zeist
Mooie voorzetquote:Op woensdag 4 december 2024 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Brobbey heeft niet lang last gehad van die tik op zijn hoofd.
Dit was meer onkunde natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
@:klaasweetalles noemt Ajax lucky, nou..
Liever dan Ronald Koemanquote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ach, Jans.
Van de verdedigers, voor Pasveer was het pechquote:Op woensdag 4 december 2024 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was meer onkunde natuurlijk.
Die winnen nog wel.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arend Martijn staat inmiddels ook weer op een puntje.
De voltallige F-side neemt inmiddels ook weer een puntje.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arend Martijn staat inmiddels ook weer op een puntje.
Ik neem aan dat mijn vriend @Tjacka dat gemiddelde omhoog haaltquote:
Dat zal toch niet, die moeten morgen weer werken!quote:Op woensdag 4 december 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voltallige F-side neemt inmiddels ook weer een puntje.
Graag.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax heeft de scheids even nodig.
Om een penalty te versieren moet je wel in het strafschopgebied van de tegenstander komenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:
Dombo snapt de regels niet zo.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om een penalty te versieren moet je wel in het strafschopgebied van de tegenstander komen
Je kunt de scheids ook voor andere dingen gebruiken.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om een penalty te versieren moet je wel in het strafschopgebied van de tegenstander komen
Niet zo ordinair.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kunt de scheids ook voor andere dingen gebruiken.
Ik vond Utrecht zelfs thuis echt heel erg slecht tegen een moegestreden Feyenoordquote:
Om tegenaan te trappen bedoel je?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kunt de scheids ook voor andere dingen gebruiken.
Blijkbaar krijg je daar maar 150 uur taakstraf voor.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om tegenaan te trappen bedoel je?
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil alleen even benadrukken dat ik het nooit over een penalty had.
D66 rechters!!!quote:Op woensdag 4 december 2024 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkbaar krijg je daar maar 150 uur taakstraf voor.
Een vrijbrief!
Vind je dat slim?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:49 schreef Coco het volgende:
@:Slobeend reageert opin het 'wedstrijdtopic'
Hermien ligt op bed. Flopshowquote:Op woensdag 4 december 2024 21:49 schreef Coco het volgende:
@:Slobeend reageert opin het 'wedstrijdtopic'
Geen commentaar.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je geeft tong gelijk?
Dat is mij na deze wedstrijd ook duidelijk geworden ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:54 schreef RipCity het volgende:
Duidelijk het verschil in kwaliteit tussen een psv en ajax te zien.
Ajax beter 1e helft en Utrecht 2e helft dus ja kan er mee leven al had Utrecht nog wel kunnen winnenquote:
quote:Op zondag 1 december 2024 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
Erg leuk dat het wagonnetje van Utrecht het ravijn in aan het donderen is.
quote:Op zondag 1 december 2024 13:52 schreef R-woud93 het volgende:
Het kampioenschap gaat lastig worden voor Utrecht
quote:Op zondag 1 december 2024 13:53 schreef Szura het volgende:
Eindelijk kunnen we genieten van de ineenstorting van het ontzettend lucky Utrecht
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Utrecht kan er geen klote van.
Dit wint Ajax wel simpel.
quote:Op woensdag 4 december 2024 20:32 schreef Coco het volgende:
Dit is gespeeld.
Utrecht wordt WEER vernederd.
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Utrecht verloor kansloos thuis van Feyenoord en PSV.
Simpele 2-0 vanavond
lukcy 020quote:Op woensdag 4 december 2024 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
@:klaasweetalles noemt Ajax lucky, nou..
[..]quote:Op donderdag 5 december 2024 09:04 schreef Paul het volgende:
18:53[/url] schreef fetX het volgende:[/b]
[..]
Alsof je voor Utrecht bang moet zijn.
quote:
Weet niet voor wie ik moet zijn, Utrecht kan nog kampioen worden dus ja, misschien beter voor Twente zijnquote:
Probeer plek 2.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Zucht weer een quote die ik moet bewaren voor einde seizoen
Als ze met dit elftal nog winnen van Twente dan ga ik aangifte doen van vermoeden van matchfixingquote:
Kerstboom in je schoenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:50 schreef Zipportal het volgende:
ESPN zendt nog Sinterklaas reclames uit.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Joy Beune in je schoen. @:de_boswachter
Morgen halenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kjeld, je kamer is eenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gordon zou ze graag zienquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Onzichtbare sterren allen.
Windje gelaten. @:kingroland
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:01 schreef Paul het volgende:
Hup Twente!!!!!!!!!!! help Utrecht naar het landskampioenschap![]()
![]()
Noa langquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe lang blijft dit spannend?
Dat spreekt voor hemquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:07 schreef ISVV het volgende:
Hockeyballetje Lammers, komt uit Tilburg maar zo klinkt ie niet
Nee joh, leuk als iemand een accent heeft. Dat geforceerd algemeen Nederlands lullen overal, mehh.quote:
Dat kan wel zijn, maar het meest vreselijke accent van Nederland (na Amsterdams natuurlijk) is Tilburgs altijd een minpunt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee joh, leuk als iemand een accent heeft. Dat geforceerd algemeen Nederlands lullen overal, mehh.
Maar beter dit dan NoaNo 7k op je feestje
Akkoord.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe nou niet mee aan de act van Paul aub
Is dat streektaal?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
dacht dat ik met veel vertraiging keek
Nieuw hier?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
dacht dat ik met veel vertraiging keek
KAMPOENquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
HET SPROOKJE VAN PSV IS VOORBIJ
UTRECHT KAMPOEN
WE SPRINGEN IN DE GRACHTEN!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
HET SPROOKJE VAN PSV IS VOORBIJ
UTRECHT KAMPOEN
WE SPRINGEN IN DE GRACHTEN!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat hem met rust.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM help
We hebben niveau nodig hier.
Wanne homo joh.quote:
Dat ging snel.quote:>>
06-12-2024 20:17:01 Ambulance Brabant Zuid-Oost A2 Eindhoven Rit: 147179
1123107 Ambulance Brabant Zuid-Oost - Ambulance-22-107
Met wie?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noa Lang komt gelijk in doelpunten met Ayase Ueda.
Geen idee over wie je het hebt, maar als jij er blij mee bent dan ik ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. In veel minder minuten.
Stukje wereldspits.
Ik word echt knettergek van die vent. Al dat balverlies joh, altijd vanuit stilstand iemand proberen te passeren. Jammer dat ie niet naar de zandbak wilde, had je er gewoon 50 miljoen voor kunnen vangen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:24 schreef Zorro het volgende:
Fijne speler voor een trainer, zo'n Bakayoko. Daar weet je altijd wat je er aan hebt.
Krijgt de bal, pingelt wat en is hem kwijt.
Toch fijn een paar zekerheidjes in je elftal.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:24 schreef ISVV het volgende:
Ik heb honger, maar niets te snacken in huis verdomme
Wil hier even bij vermelden dat ik dan elektrisch rijdquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik kan op zich in de rust een zak Cheese Onion gaan halen
Pak dan toch maar gewoon de fiets als je zoveel kcal naar binnen wil werken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wil hier even bij vermelden dat ik dan elektrisch rijd
Die is ook elektrischquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pak dan toch maar gewoon de fiets als je zoveel kcal naar binnen wil werken.
Heb je nog geen transitiespijt?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wil hier even bij vermelden dat ik dan elektrisch rijd
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je nog geen transitiespijt?
Of gaat dat woord in de Van Dale Woord van het jaar verkiezing over genderverandering?
(lol)quote:
Ah oke ja oke. We gaan door naar de reclame.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:36 schreef Zorro het volgende:
2-1
Maar ja ik zit hier een beetje neutraal. Ik wil wel juichen maar kan het niet. Ik mis een beetje het vuur of zo, ik weet het niet.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:38 schreef Vis1980 het volgende:
Het is jaloezie hoor, maar ben dat PSV wel een beetje zat aan het worden. Allemaal weten ze niet meer hoe ze de motivatie hoog kunnen houden, zijn zelfs verveeld tot op het bot, maar scoren er dan toch weer 4 of 5.
Dan had ie de eerste ook wel gemistquote:
Dat is de schuld van de eredivisie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:38 schreef Vis1980 het volgende:
Het is jaloezie hoor, maar ben dat PSV wel een beetje zat aan het worden. Allemaal weten ze niet meer hoe ze de motivatie hoog kunnen houden, zijn zelfs verveeld tot op het bot, maar scoren er dan toch weer 4 of 5.
Utrecht moet de agenda nog bijwerken om ervoor te zorgen dat de spelers niet op vakantie zijn tijdens de Play-offs voor de conference league.quote:
Morgen krijg ik ze te zien. Gok op kale kano.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:34 schreef Zipportal het volgende:
Joy Beune hep ook mooie. @:de_boswachter
Graag hier delen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Morgen krijg ik ze te zien. Gok op kale kano.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Utrecht moet de agenda nog bijwerken om ervoor te zorgen dat de spelers niet op vakantie zijn tijdens de Play-offs voor de conference league.Champions LEague
Sowieso dat kansloze opgepijp van extreem matige teams als Utrecht en Twente die dan in elke topwedstrijd weer teleurstellen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:35 schreef leolinedance het volgende:
Commentator die net doet alsof Twente het PSV lastig maakt
psv niveauquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:41 schreef Pablo84 het volgende:
Die Dams erger ik me elke week dood aan. Wat een prutser is dat
Nee zo goed is ie nietquote:
Dan was het nog 6-2 geworden. Dit psv is te goed manquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
SCHIJT PSV.
Dat was een zuivere pingel
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat dit 2-2 gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |