Moeten ik ff terug gaan zoeken waar je het over dat je "dacht" dat er maar 100 doden per dag vielen, had?quote:
Russische zijde, 150.000 doden. UA zijde lopen ver uit een. ZOu daar niet gelijk een getal op willen plakken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan welke zijde. Hoe groot zou het echte verlies zijn aan beide zijden?
https://wnl.tv/2024/12/01(...)-dan-navo-lid-wordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Moeten ik ff terug gaan zoeken waar je het over dat je "dacht" dat er maar 100 doden per dag vielen, had?
MAW: laat die doelpalen eens staan.
En rus gezondheidszorg is natuurlijk zo stellar dat iedereen waarvan oekraine slechts kan constateren dat die gewond zijn, ook allemaal adequate zorg krijgen en het zeker overleven?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://wnl.tv/2024/12/01(...)-dan-navo-lid-worden
Er in dit fragment, minuut weet ik niet.
Laag IQ, kortzichtigheid, laag opleidingsniveau, opzoek naar een zondebok, complexe problemen met simpele oplossingen willen oplossen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:25 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Waar ligt de wortel van dat anti-EU/VS/NAVO sentiment denk je?
Ik heb jou al heel vaak een bron gegeven. Maak daar eens gebruik vanquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
En rus gezondheidszorg is natuurlijk zo stellar dat iedereen waarvan oekraine slechts kan constateren dat die gewond zijn, ook allemaal adequate zorg krijgen en het zeker overleven?
Geluiden, teksten, filmpjes die allemaal de andere kant op wijzen, daarvan zegt "je gevoel" je dat die gewoon allemaal niet waar zijn?
Hier is een overzicht van de territoriale winst over de hele oorlog.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zien we toch? We zien toch dat ze oprukken, we zien toch dat sancties maar lastig werken.
We zien het allemaal.
Alleen sommigen houden zichzelf voor de gek.
Ja, je geeft bronnen die allicht wat vertellen over het volgende waar je het over wil hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb jou al heel vaak een bron gegeven. Maak daar eens gebruik van
Als je niet wil lezen of luisteren heeft het geen zin vrees ik. Dan blijf je beetje domquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, je geeft bronnen die allicht wat vertellen over het volgende waar je het over wil hebben.
Maar ik spreek je aan op je eerdere uitspraken
Een "beetje dom" is hier wel hoogdravende BS neerkwakken, en dan naar imaginaire bronnen gaan wijzen als je daar op aangesproken wordt "quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je niet wil lezen of luisteren heeft het geen zin vrees ik. Dan blijf je beetje dom
Daarbij wil overigens zeggen dat er ook legitieme redenen zijn om al die partijen los van elkaar lapzwansen te vinden maar het zijn nog steeds onze lapzwansen en ze zijn 10x beter dan waar de rusland coalitie voor staat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Laag IQ, kortzichtigheid, laag opleidingsniveau, opzoek naar een zondebok, complexe problemen met simpele oplossingen willen oplossen?
Er zijn vele redenen.
Kan dit niet in de OP? Voor als de vredesbrigade weer langs komt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Hier is een overzicht van de territoriale winst over de hele oorlog.
[ afbeelding ]
Zowaar een goed idee ja.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kan dit niet in de OP? Voor als de vredesbrigade weer langs komt.
Klopt, rus had aangeven dat tot 1-1-'25 de handel nagenoeg stil ligt. Dus daarna wordt het weer feest.quote:
Etnische zuiveringen, het vermoorden, verkrachten en martelen van de burgerbevolking, ontvoering van kinderen naar Rusland, gedwongen russificatie, verbranden van Oekraïense literatuur, vernietigen van Oekraïens cultureel erfgoed en zo kan ik nog doorgaan.quote:
"Niet waar"quote:
Stel dat dit waar is, hoe is dat zo gekomen denk je?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Laag IQ, kortzichtigheid, laag opleidingsniveau, opzoek naar een zondebok, complexe problemen met simpele oplossingen willen oplossen?
Er zijn vele redenen.
Nou vooruit dan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een "beetje dom" is hier wel hoogdravende BS neerkwakken, en dan naar imaginaire bronnen gaan wijzen als je daar op aangesproken wordt ""
Dat Verhostadt zich hier voor moet verantwoorden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Etnische zuiveringen, het vermoorden, verkrachten en martelen van de burgerbevolking, ontvoering van kinderen naar Rusland, gedwongen russificatie, verbranden van Oekraïense literatuur, vernietigen van Oekraïens cultureel erfgoed en zo kan ik nog doorgaan.
Hoe wou je dat anders noemen dan?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat Verhostadt zich hier voor moet verantwoorden.
Niet iedereen kan de Nobelprijs winnen. De meerderheid van de bevolking is simpelweg te dom of te ongeïnteresseerd om dit soort kwesties te kunnen begrijpen en doorgronden. Het is niet moeilijker dan dat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:48 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Stel dat dit waar is, hoe is dat zo gekomen denk je?
Ik help je ff:quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:48 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Stel dat dit waar is, hoe is dat zo gekomen denk je?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beetje het equivalent van: ik vind jou een lul, en omdat jij TEGEN het in elkaar tremmen van oude omatjes bent, ga ik nu JUICHEN als een oud omatje in elkaar wordt getremd?
Dat klopt. Die mensen noemen wij conformisten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan de Nobelprijs winnen. De meerderheid van de bevolking is simpelweg te dom of te ongeïnteresseerd om dit soort kwesties te kunnen begrijpen en doorgronden. Het is niet moeilijker dan dat.
Want dat Rusland etnische zuiveringen, genocide en misdaden tegen de menselijkheid pleegt, dat is de schuld van Verhofstadt?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aha, omdat een Europese politicus in een autonoom land de bevolking oproept om voor zichzelf op te komen geeft het buurland het recht om te moorden, te verkrachten, genocide te plegen? Helder.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh huh, maar hier willen doen alsof jij natuurlijk een "onafhankelijk denker" bent is not the win you think it is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt. Die mensen noemen wij conformisten.
En daar ben jij er een van.
Sterk staaltje zelfkennis.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan de Nobelprijs winnen. De meerderheid van de bevolking is simpelweg te dom of te ongeïnteresseerd om dit soort kwesties te kunnen begrijpen en doorgronden. Het is niet moeilijker dan dat.
Nee dat recht heeft Rusland niet. En dat veroordeel ik ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha, omdat een Europese politicus in een autonoom land de bevolking oproept om voor zichzelf op te komen geeft het buurland het recht om te moorden, te verkrachten, genocide te plegen? Helder.
Hitsen? Wat the fuck is dat hitsen toch kerel? Iedereen moet zijn bek houden tegen de bully van de buurt? Dat is jouw uitleg van democratie en autonomie?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat recht heeft Rusland niet. En dat veroordeel ik ook.
Maar ik veroordeel ook het hitsen van EU liberalen zoals Verhofstadt. Die zijn geen haar beter dan Poetin.
Had Oekraïne maar geen kort rokje aan moeten trekken hè.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hitsen? Wat the fuck is dat hitsen toch kerel? Iedereen moet zijn bek houden tegen de bully van de buurt? Dat is jouw uitleg van democratie en autonomie?
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)de-revolutie-in-kievquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hitsen? Wat the fuck is dat hitsen toch kerel? Iedereen moet zijn bek houden tegen de bully van de buurt? Dat is jouw uitleg van democratie en autonomie?
Andrew Perpetua en zijn team *ziet* iedere dag ongeveer 100 dode russen per dag sterven op drone video's.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
Maar even eerlijk. Geloven jullie echt dat aan Russische zijde meer dan 1000 soldaten per dag sterven, en honderden voertuigen worden vernietigd en dat soldaten leven op hondenvoedsel?
Nou vooruit dan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:59 schreef oheng het volgende:
[..]
Andrew Perpetua en zijn team *ziet* iedere dag ongeveer 100 dode russen per dag sterven op drone video's.
En de bewijzen voor ongeveer ~15.000 vernietigde voertuigen zijn al geleverd op Oryx, Warspotting, en natuurlijk Perpetua zelf.
Maar ik denk dat jij aan een stropop argument doet.
Volgens rob de wijk, dus.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)de-revolutie-in-kiev
Even lezen
Sterk weerwoord.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens rob de wijk, dus.
rob de wijk
Ik denk dat dit het mooie aan deze hele forum reeks is. Vroeg of laat komen de meeste bizarre hersenspinsels boven water, waar een 3 jarige zich nog kapot voor zou schamen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik veroordeel ook het hitsen van EU liberalen zoals Verhofstadt. Die zijn geen haar beter dan Poetin.
Maar in de echte wereld mag, bv, een belg, hier op pleinen hard gaan schreeuwen dat wij hier allemaal maar aan het "shamanisme" moeten gaan he?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk heeft @:ExTec iets aan de bronnen. Lezen is een belangrijke manier om jezelf te verheffen.
Ja, dat gezegde "opinions are like asses....."quote:
Je hebt het niet gelezen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar in de echte wereld mag, bv, een belg, hier op pleinen hard gaan schreeuwen dat wij hier allemaal maar aan het "shamanisme" moeten gaan he?
En dan vertaalt, als wij zouden besluiten dat te doen, zich dat niet naar een excuus voor duitsland om maar oorlogje met ons te gaan voeren, omdat hun het in bolletje halen dat dat slecht zou zijn ofzo.
Moeten we immers zelf weten
Rob de Wijk is de Ab Osterhaus van de geopolitiek.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens rob de wijk, dus.
rob de wijk
Hoe noemen ze zulke types ook alweer in radicaal rechtse kringen (waar onze grote vriend Php inmiddels toebehoort)? Cucks?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha, dus dat is toch de reden waarom jij de inval, het moorden, het verkrachten en de genocide terecht vindt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)de-revolutie-in-kiev
Even lezen
Ja, heb ik. En ik geef dus een relevant voorbeeld waarom het, wederom, allemaal BS is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt het niet gelezen.
Wat ontzettend jammer weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |