Moeten ik ff terug gaan zoeken waar je het over dat je "dacht" dat er maar 100 doden per dag vielen, had?quote:
Russische zijde, 150.000 doden. UA zijde lopen ver uit een. ZOu daar niet gelijk een getal op willen plakken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan welke zijde. Hoe groot zou het echte verlies zijn aan beide zijden?
https://wnl.tv/2024/12/01(...)-dan-navo-lid-wordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Moeten ik ff terug gaan zoeken waar je het over dat je "dacht" dat er maar 100 doden per dag vielen, had?
MAW: laat die doelpalen eens staan.
En rus gezondheidszorg is natuurlijk zo stellar dat iedereen waarvan oekraine slechts kan constateren dat die gewond zijn, ook allemaal adequate zorg krijgen en het zeker overleven?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://wnl.tv/2024/12/01(...)-dan-navo-lid-worden
Er in dit fragment, minuut weet ik niet.
Laag IQ, kortzichtigheid, laag opleidingsniveau, opzoek naar een zondebok, complexe problemen met simpele oplossingen willen oplossen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:25 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Waar ligt de wortel van dat anti-EU/VS/NAVO sentiment denk je?
Ik heb jou al heel vaak een bron gegeven. Maak daar eens gebruik vanquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
En rus gezondheidszorg is natuurlijk zo stellar dat iedereen waarvan oekraine slechts kan constateren dat die gewond zijn, ook allemaal adequate zorg krijgen en het zeker overleven?
Geluiden, teksten, filmpjes die allemaal de andere kant op wijzen, daarvan zegt "je gevoel" je dat die gewoon allemaal niet waar zijn?
Hier is een overzicht van de territoriale winst over de hele oorlog.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zien we toch? We zien toch dat ze oprukken, we zien toch dat sancties maar lastig werken.
We zien het allemaal.
Alleen sommigen houden zichzelf voor de gek.
Ja, je geeft bronnen die allicht wat vertellen over het volgende waar je het over wil hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb jou al heel vaak een bron gegeven. Maak daar eens gebruik van
Als je niet wil lezen of luisteren heeft het geen zin vrees ik. Dan blijf je beetje domquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, je geeft bronnen die allicht wat vertellen over het volgende waar je het over wil hebben.
Maar ik spreek je aan op je eerdere uitspraken
Een "beetje dom" is hier wel hoogdravende BS neerkwakken, en dan naar imaginaire bronnen gaan wijzen als je daar op aangesproken wordt "quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je niet wil lezen of luisteren heeft het geen zin vrees ik. Dan blijf je beetje dom
Daarbij wil overigens zeggen dat er ook legitieme redenen zijn om al die partijen los van elkaar lapzwansen te vinden maar het zijn nog steeds onze lapzwansen en ze zijn 10x beter dan waar de rusland coalitie voor staat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Laag IQ, kortzichtigheid, laag opleidingsniveau, opzoek naar een zondebok, complexe problemen met simpele oplossingen willen oplossen?
Er zijn vele redenen.
Kan dit niet in de OP? Voor als de vredesbrigade weer langs komt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Hier is een overzicht van de territoriale winst over de hele oorlog.
[ afbeelding ]
Zowaar een goed idee ja.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kan dit niet in de OP? Voor als de vredesbrigade weer langs komt.
Klopt, rus had aangeven dat tot 1-1-'25 de handel nagenoeg stil ligt. Dus daarna wordt het weer feest.quote:
Etnische zuiveringen, het vermoorden, verkrachten en martelen van de burgerbevolking, ontvoering van kinderen naar Rusland, gedwongen russificatie, verbranden van Oekraïense literatuur, vernietigen van Oekraïens cultureel erfgoed en zo kan ik nog doorgaan.quote:
"Niet waar"quote:
Stel dat dit waar is, hoe is dat zo gekomen denk je?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Laag IQ, kortzichtigheid, laag opleidingsniveau, opzoek naar een zondebok, complexe problemen met simpele oplossingen willen oplossen?
Er zijn vele redenen.
Nou vooruit dan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een "beetje dom" is hier wel hoogdravende BS neerkwakken, en dan naar imaginaire bronnen gaan wijzen als je daar op aangesproken wordt ""
Dat Verhostadt zich hier voor moet verantwoorden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Etnische zuiveringen, het vermoorden, verkrachten en martelen van de burgerbevolking, ontvoering van kinderen naar Rusland, gedwongen russificatie, verbranden van Oekraïense literatuur, vernietigen van Oekraïens cultureel erfgoed en zo kan ik nog doorgaan.
Hoe wou je dat anders noemen dan?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat Verhostadt zich hier voor moet verantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |