Ik ga wel een stemactie opzetten voor Barry Van Galenquote:Op woensdag 4 december 2024 16:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als we ieder jaar een 'beste Nederlandse voetballer aller tijden gaan doen', hoe vaak denk je dat het dan Johan Cruyff wordt?

quote:Op woensdag 4 december 2024 16:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik ga wel een stemactie opzetten voor Barry Van Galen

Bertus de Harderquote:Op woensdag 4 december 2024 16:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]

Daar zei ik ook niets overquote:Op woensdag 4 december 2024 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat een prachtig nummer, maar dan niet in de uitvoering van Disturbed.

Berry van Aerlequote:Op woensdag 4 december 2024 16:29 schreef MielMonteur het volgende:
[..]

Krijten Bertus.....!quote:

Dat geldt eigenlijk ook voor Shine on you crazy diamond. En voor Dark Side of the moon.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
Oh ja: Genesis hoort gewoon als 1 geheel gedraaid te worden. Daar twee nummers van maken kan niet.

Meg Myers, im hungry!quote:Op woensdag 4 december 2024 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde ook anders stemmen dan normaal, maar ik ben er uitgekomen.
Een aantal reddingsstemmen:
Wolfmother - Woman
Johan- Tumble And Fall
Steely Dan - Do It Again
Coldplay - Politik
The B-52's - Love Shack
Santana - Europa (Earth's Cry Heaven's Smile)
Chicago - 25 Or 6 To 4
Een aantal favorieten:
Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
Metallica - One (Albumversie)
Eagles - Desperado
Rammstein - Zeit
Måneskin - Zitti E Buoni
Living Colour - Cult Of Personality
Pink Floyd - Echoes
Pink Floyd - Comfortably Numb (Albumversie)
The Gathering - Strange Machines (Albumversie)
Muse - Knights Of Cydonia (Albumversie)
Queens Of The Stone Age - No One Knows
Tame Impala - Let It Happen (Albumversie)
Rush - The Spirit Of Radio (Albumversie)
Pulp - Common People
Pulp - Disco 2000
Arctic Monkeys - 505
Rage Against The Machine - Killing In The Name
Alice Cooper - Halo Of Flies
Metallica - Master Of Puppets
The Cult - She Sells Sanctuary
The Cure - A Forest
Radiohead - Paranoid Android
Iron Maiden - Fear Of The Dark (Live)
Vrije keuzes (die er op 1 na waarschijnlijk niet inkomen)
Meg Myers - Desire
Porcupine Tree - Anesthetize
Muse - New Born
Alter Bridge - Blackbird
Joost Klein - Europapa

Bij de grote schoonmaak ooit hebben ze inderdaad iets te grondig door dat soort werk geveegd. Dat zat Pierre Kartner ook niet mee toen hij heenging, want dat Kleine Cafe was met keuzelijst zeker terug gekeerd.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom er net achter dat Willeke Alberti helemaal niet meer in de stemlijst staat. Nu ben ik ook niet haar grootste fan, maar dat je niet eens op Telkens Weer kunt stemmen zonder de vrije keuze aan te wenden is eigenlijk wel matig.

Definitief in het 'dat is voor ouwe mensen'-verdomhoekje.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom er net achter dat Willeke Alberti helemaal niet meer in de stemlijst staat. Nu ben ik ook niet haar grootste fan, maar dat je niet eens op Telkens Weer kunt stemmen zonder de vrije keuze aan te wenden is eigenlijk wel matig.

Nummers die ik zelf nooit zou opzetten maar prima in de lijst kunnen jaquote:Op woensdag 4 december 2024 17:16 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Bij de grote schoonmaak ooit hebben ze inderdaad iets te grondig door dat soort werk geveegd. Dat zat Pierre Kartner ook niet mee toen hij heenging, want dat Kleine Cafe was met keuzelijst zeker terug gekeerd.

Inderdaad, ik hoor die vaak toch niet. Hoe lager in de lijst hoe beter, al is het obscure wel wegquote:Op woensdag 4 december 2024 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Om eerlijk gezegd te zijn kan mij die hele top 10 gestolen worden.

Dermot Kennedy ken ik niet geloof ik. Maar ik ga zoals altijd alle nieuwkomers nog een goede luisterbeurt gevenquote:Op woensdag 4 december 2024 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dermot Kennedy, Yves Berendse en Roxy Dekker kunnen we iig met zekerheid alvast opschrijven voor de laatste 2 dagen

Indirecte dodenbonus die een beetje doorschietquote:Op woensdag 4 december 2024 17:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dermot Kennedy ken ik niet geloof ik. Maar ik ga zoals altijd alle nieuwkomers nog een goede luisterbeurt geven

Dit nummer van hem was alarmschijf en een hit in 2021 en zijn kleinste hit van de drie (Power Over Me en Paradise zijn veel groter en mogelijk bekender dan Better Days, maar geen lijflied van een deelnemer van Over Mijn Lijk met grote following die overleed afgelopen week)quote:Op woensdag 4 december 2024 17:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dermot Kennedy ken ik niet geloof ik. Maar ik ga zoals altijd alle nieuwkomers nog een goede luisterbeurt geven

En Joost Klein wordt diep in de middag/begin van de avond op 31 decemberquote:Op woensdag 4 december 2024 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dermot Kennedy, Yves Berendse en Roxy Dekker kunnen we iig met zekerheid alvast opschrijven voor de laatste 2 dagen

erg vermoeiendquote:Op woensdag 4 december 2024 18:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En Joost Klein wordt diep in de middag/begin van de avond op 31 december

Dan ga ik even een oliebol afsteken.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En Joost Klein wordt diep in de middag/begin van de avond op 31 december

Een ton carbid met t hoofd van Joost erop mag ookquote:Op woensdag 4 december 2024 18:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dan ga ik even een oliebol afsteken.

Ja, de selectie aan oude nummers waar je wel of niet op kunt stemmen is nogal willekeurig.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:16 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Bij de grote schoonmaak ooit hebben ze inderdaad iets te grondig door dat soort werk geveegd. Dat zat Pierre Kartner ook niet mee toen hij heenging, want dat Kleine Cafe was met keuzelijst zeker terug gekeerd.

Nee.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:14 schreef Gretzl het volgende:
Marit die Dancing on My Own (het origineel) aanvraagt bij Emmely![]()
Zou het dit jaar dan eindelijk gaan lukken in de Top 2000?

Ik leef echt onder een steen. Dermot Kennedy en Yves Berendse ken ik niet en van Eva had ik ook nooit gehoord totdat ze stierf. Maar goed, daar bleek ik dus ook echt de enige in te zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:19 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit nummer van hem was alarmschijf en een hit in 2021 en zijn kleinste hit van de drie (Power Over Me en Paradise zijn veel groter en mogelijk bekender dan Better Days, maar geen lijflied van een deelnemer van Over Mijn Lijk met grote following die overleed afgelopen week)

Ik ga met dingen smijten zodra die Calum het wel weer flikt...quote:

Haha deze classic gif, lang niet gezienquote:Op woensdag 4 december 2024 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wij doen hier nooit aan afrekenen
[ afbeelding ]

We weten wat vorig jaar de eerste 2500 waren. Er zijn maar 3 manieren om van grotere afstand dit jaar in de lijst van 2000 te komen: nieuwe release, nieuw op de keuzelijst, een of andere bonus. Robyn valt voor zo ver ik weet onder geen van 3. Calum daarentegen stond vlakbij, er is best een mogelijkheid dat die een jaartje terugkeert.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ga met dingen smijten zodra die Calum het wel weer flikt...

Ik ben er nu al moe vanquote:Op woensdag 4 december 2024 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:

Ik wissel altijd af tussen 70s en 80s, afhankelijk wat voor muziek ik op dat moment vaak luister.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:23 schreef Dagoduck het volgende:
Het lastigste vond ik nog de vraag "welk muziekdecennium is je favoriet?"
Alleen de 50s kon ik daarbij wegstrepen eigenlijk, voor alle anderen valt wel wat te zeggen.

Wat was het ook alweer? Iets met smaak enzo.quote:

quote:Op woensdag 4 december 2024 19:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Iets met smaak enzo.

Ik moet nog even inkomen maar jaquote:Op woensdag 4 december 2024 19:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Iets met smaak enzo.

Ik vond het trouwens wel verrassend dat dit niet in de keuzelijst stond. Ik dacht dat wel een typisch Radio 2 nummer was en redelijk vaak daar gedraaid werd. Laatste keer was echter in december 2023.quote:

Wellicht ga ik dan (noodgedwongen) met ze kennismaken.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:

Eens. Telkens weer blijft een mooi nummer.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:

Toen ik Henry & Hugo las dacht ik dat we weer een of ander piratenduo kregen. Maar het blijken die Henry & Hugo. Deze was overigens al aardig op weg, dus die zullen we wel gaan horen.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:21 schreef Gretzl het volgende:
Nog een stemactie…. (Cc @:tussle266)
Ditmaal van Henry & Hugo
(Wel voor een toffer nummer dan de meeste lokale initiatieven)
https://www.rtl.nl/boulev(...)ngs-de-lijn-top-2000

Aardig, maar weer een stemactie voor n mediumbekend nrquote:Op donderdag 5 december 2024 00:21 schreef Gretzl het volgende:
Nog een stemactie…. (Cc @:tussle266)
Ditmaal van Henry & Hugo
(Wel voor een toffer nummer dan de meeste lokale initiatieven)
https://www.rtl.nl/boulev(...)ngs-de-lijn-top-2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |