Dat klinkt beter dan drie keer is scheepsrecht binnen deze contextquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Oefening baart kunst en leren van je fouten…
Ja die kamer zeker welquote:
Nou lijkt mij niksquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ach, in zo’n groot kasteel kunnen ze een heel stuk verderop klussen en herrie maken. En schilderen en tegelzetten maken niet veel geluid.
Het er zijn terwijl het nog niet af is of zo’n kasteelruïne kopen?quote:
Superleuke serie was dat! In Nederland ook uitgezonden op 1 vd commerciële zenders.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Beetje als Escape to the chateau. Kan je er naast gastenkamers ook bruiloften organiseren.
https://www.channel4.com/(...)/on-demand/61076-001
Why not bothquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het er zijn terwijl het nog niet af is of zo’n kasteelruïne kopen?
Dus is je opmerking vanuit de gasten of vanuit de kasteelheren geredeneerd?
Deze gasten denken ook al aan bruiloften las ik op “ hoe is het nu met”.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kijk ook met flink (!) vertraging
[..]
Superleuke serie was dat! In Nederland ook uitgezonden op 1 vd commerciële zenders.
Lijkt me een goed idee. Het is natuurlijk een chateau, dus tof voor bruiloften (mits helemaal opgeknapt en leuk ingericht)quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Deze gasten denken ook al aan bruiloften las ik op “ hoe is het nu met”.
Toen wij naar Frankrijk gingen was de vereiste dat het dak en de muren goed waren ivm de kosten. Nu moesten we uiteindelijk na een paar jaar een nieuw dak ivm een klein natuurgeweld. Ons huis is aanzienlijk kleiner dan het château ik hoop voor de heren dat het alleen bij reparatie kosten kan blijven ipv compleet vernieuwen. Want zo’n leistenen dak is goud waard.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nogmaals: ik kijk met vertraging.
Lekker met al dat water binnen.. Zeiknat is het er![]()
Waarom inderdaad niet eerst het dak maken?! En vervolgens drogen met professionele apparatuur. En dan pas dingen opknappen.
Al zal dat vast heel prijzig zijn. Maar dit is dweilen met het dak open..
Vond het ook een beetje saai, alsof er stukken miste. Je gaat me niet vertellen dat die ene plant in de muur voor al die water-problemen binnen zorgde, en dan ook nog eens dat ze na het weghalen van die plant er verder niks aan hoefden te doen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Beetje een saaie aflevering. De kamers vind ik ook niet echt in het kasteel passen, al is dat natuurlijk een kwestie van smaak.
Groot respect voor de 84-jarige
Maar je gaat gewoon een stukje wandelen en dan voel je je gelijk een stuk beter… Aldus mevrouw.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:03 schreef Dutch_view het volgende:
Dat dak is één grote ramp. "Een balk is een beetje rot"
Gewoon een grote ligger kats doormidden
Nou inderdaad, ze maakt overal een eufemisme van.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:03 schreef Dutch_view het volgende:
Dat dak is één grote ramp. "Een balk is een beetje rot"
Gewoon een grote ligger kats doormidden
Moet dat nou? Kan je niet gewoon die vrouw schrijven?quote:
bar he, mij ook , zou ruzie met haar krijgenquote:
Ja dacht ik ook aanquote:
Vreselijk inderdaad.quote:
OnlyFans is ze te oud voor inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Dutch_view het volgende:
Een nieuw verdienmodel....: vloggen! Jawel![]()
Ga zelf in de paalwoning zitten en verhuur het huis. (Ik kijk met mega-vertraging).quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:37 schreef JanGroen het volgende:
Goed begin: een monument kopen in Spanje om dat te gaan verhuren en vooraf niet uitzoeken of verhuur wel mag…
Ligt er ergens een lijk op zolder?quote:
Wij hebben klustervliegen in huis (FR). Dit is al zo sinds wij het huis gekocht hebben en na verbouwing hebben we ze nog steeds. Afhankelijk van het weer wat meer of minder.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ligt er ergens een lijk op zolder?
Met zoveel vliegen zal er toch ook wel ergens iets liggen te rotten? Voordat vliegen vliegen, zijn het maden. En maden eten stront of lijken.
Paalwoningen zijn geen paalwoningen:quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ga zelf in de paalwoning zitten en verhuur het huis. (Ik kijk met mega-vertraging).
Ferrari is een geoliede machine in vergelijking met deze chaotische totaaldebielenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:19 schreef golfer het volgende:
Plan A, B, C, D,...en intussen plan X?
Zijn inderdaad geen woningen maar opslag, je ziet ze bij veel boerderijen in Noord-Spanje. De gasten die kwamen eten zijn bekend van Belgisch programma Eviva Espana, soort Ik Vertrek https://www.facebook.com/watch/?v=352605902001113quote:Op woensdag 11 december 2024 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Paalwoningen zijn geen paalwoningen:
LeeHarveyOswald in K&W / [volgtopic] Ise & LHO naar Spanje
Couzijn. Zal vast iets regionaals zijn ofzo..quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
Ik hoor steeds Kozijn, wie noemt zijn kind nu Kozijn?
Ik kan je nog wel een goede audiciën aanbevelen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
Ik hoor steeds Kozijn, wie noemt zijn kind nu Kozijn?
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel een goede audiciën aanbevelen.
Haha, crosspost. We dachten hetzelfde, behalve het laatste, ik denk niet dat zij die ambitie heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik vind coaching zulk domgeouwehoer. Iedereen kan zich coach noemen.
En zijn hoopt ontdekt te worden als de nieuwe Karen Carpenter.
Zonder vizier met een bosmaaier is ook niet handig.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
Weer een lapzwans van een vent. Maar enorm sneu, die tegenvaller met zijn oog.
Ik ken ook wat van die lui die zichzelf zo noemen, ze hebben het vooral druk met elkaar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
Iedereen kan zich coach noemen.
Couzijnquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Couzijn. Zal vast iets regionaals zijn ofzo..
Ik had het inmiddels ook opgezocht. Vind het maar raar om je zoon "neef" te noemen, maar ok..quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Couzijn
De naam Couzijn betekent "neef" en wordt over het algemeen gegeven aan personen met het mannelijke geslacht. Niet alleen de betekenis van de voornaam Couzijn kun je hieronder vinden, maar ook de statistieken en andere leuke feitjes van deze naam.
De naam komt relatief het meest voor in de gemeente Putten.
Mannelijk Betekenis naam neef.
Herkomst Frans
https://www.betekenisnamen.nl/naam/Couzijn
Echt waar? Dan ben je echt een ei: vizier, stalen neuzen, oordoppen, mondkapje (en het liefst nog beenbeschermers).quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zonder vizier met een bosmaaier is ook niet handig.
Ik zat ook al te kijken jaquote:Op woensdag 18 december 2024 11:13 schreef Szura het volgende:
Die pa van hem met de verkeerde vlag op z’n wangen
https://www.avrotros.nl/a(...)n-de-uitzendingen~6/quote:Dinsdag 4 februari 2025 - 20.35 uur op NPO 1: Familie Manshad waagt de sprong met z'n zevenen naar Ras al-Khaimah in de Verenigde Arabische Emiraten. Daar nemen ze een bestaande beautykliniek over.
Dinsdag 11 februari 2025 - 20.35 uur op NPO 1: Yvonne en Steef vertrekken naar Oostenrijk. Hun nieuwe uitdaging? Een voormalig swingerspaleis omtoveren tot een sfeervolle Bed & Breakfast.
Dinsdag 18 februari 2025 - 20.35 uur op NPO 1: Nelleke en Jörn beginnen in Oostenrijk aan hun grote project. Ze verbouwen een oud pension met drie verdiepingen tot appartementen en studio's.
Dinsdag 4 maart 2025 - 20.35 uur op NPO 1: Follow-up:
wat gebeurde er met bekende gezichten uit eerdere seizoenen?
Estee en Taif – Na hun emigratie naar de Dominicaanse Republiek (2021) en een bijzondere uitwisseling naar Frankrijk (2022), staat hun leven vol veranderingen.
Ronald en Janine – Na hun emigratie naar Frankrijk (2019) en aan Ik Vertrek – Even Weg (2021), is niets meer hetzelfde in hun leven.
Mooie golfbaan. Was vorige week nog een toernooi van de DP-worldtour te zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:45 schreef alpeko het volgende:
Wat ze daar hopen te vinden snap ik ook niet zo.
Die heb je overal wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie golfbaan. Was vorige week nog een toernooi van de DP-worldtour te zien.
1 keer op vakantie, classicquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat ze daar hopen te vinden snap ik ook niet zo.
De hele dag met je baby binnen opgesloten zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef Szura het volgende:
Goh je kan overdag niet naar buiten in die bakoven, wie had dat nou kunnen denken
quote:Het gaat goed met ons allemaal! Kort na het vertrek van Achwak en Lara naar Nederland op 12 november 2024, beseften we al snel dat we niet zonder elkaar konden. Daarom zijn Raed en Lylua ook terugverhuisd naar Nederland.
Ons huis en de kliniek in Ras al-Khaimah hebben we aangehouden. We zitten nu in een testfase: Raed en ik (Achwak) reizen af en toe naar RAK om de kliniek op afstand te managen, terwijl we tegelijkertijd in Nederland ons leven opnieuw opbouwen. We wonen weer in Heemskerk, en dat voelt als thuiskomen.
Met Rachel en Ahmed gaat het goed. Ze hebben allebei een baan én hun eigen woning in Heemskerk. Voor Lara en Lylua voelt het geweldig om weer in Nederland te zijn; het is alsof ze nooit zijn weggeweest.
Voor Raed en mij is het een dubbel gevoel. We missen soms de energie en het avontuur van RAK, maar we zijn vooral blij en dankbaar dat het goed gaat met de kinderen. Hun geluk maakt alles de moeite waard.
De kliniek in RAK draait op volle toeren, en dankzij het team dat ik heb opgeleid, kan ik de meeste zaken op afstand regelen. Als het nodig is, vliegen Raed en ik naar RAK om ter plaatse te helpen.
Een bijzonder moment: ik ben genomineerd voor de award ‘Best Beauty Director 2025’ in het Midden-Oosten! Het is een enorme eer en een mijlpaal in mijn carrière. Hopelijk mag ik deze prijs in ontvangst nemen.
Tuuelijk. Dat opsplitsen van het gezin werkt toch ook helemaal niet. Dan beter allemaal terug en de boel dan maar op afstand runnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:34 schreef golfer het volgende:
Dus allemaal na een half jaar weer terug in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |