Klopt normaal skip ik hem altijd maar dan kijk ik ook niet live .quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zoveel spoilers bevatten.
Beetje als Escape to the chateau. Kan je er naast gastenkamers ook bruiloften organiseren.quote:
Oh die, ja een paar keer gezien. Die was ook verdomd handig.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Beetje als Escape to the chateau. Kan je er naast gastenkamers ook bruiloften organiseren.
Allebei waren ze heel handig. Die man kon alles maken wat hij bedacht en die vrouw is ongelofelijk creatief. Ik vond het een leuk programma. Ze was overigens ook heel zakelijk. Zodra iemand dat behang van haar namaakte, bleek ze het gedeponeerd te hebben als haar merk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh die, ja een paar keer gezien. Die was ook verdomd handig.
Je weet van Kasteelvrouw Emmy dat een dakje renoveren al een ton kost.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:48 schreef Szura het volgende:
Hier kun je wel 2 miljoen ingooien en dan is het nog niet af
Maar die man is handig, die kan veel zelf.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:50 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Je weet van Kasteelvrouw Emmy dat een dakje renoveren al een ton kost.
Maar die heeft nog steeds bouwmaterialen nodig en dit kastje is 10 x zo groot.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar die man is handig, die kan veel zelf.
Hij zit er toch weer op…quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Pfff laat die man maar niet meer rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |