SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Timmermans?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lange Frans.
Frans Bauer.
Frans Duts.
Allemaal.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat goed is moet goed blijven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is die ook van de herenliefde?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit gaat Danny leuk vinden.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Frans Ferdinand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Terwijl ik in DTS zit, sta ik op DTS te wachten...
DJMO's Taxi Service
Iets teveel boodschappen gedaan om lopend te sjouwen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Verbetering wel, vernieuwde Centrale Bieb van Rotterdam
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat een gedrocht.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger hing in de Xenos ook altijd een rare geurquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
In de Action ruikt het toch altijd raar?
[ afbeelding ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vroeger hing in de Xenos ook altijd een rare geur![]()
Zo te zien houden Rotterdammers wel van pijpen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Scherpe blik die zoon van jou.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Hee, Pietje! Oh, is een meisje!" aldus Mini-ToT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo te zien houden Rotterdammers wel van pijpen.![]()
![]()
Oh die chemische wierook van ze, naast die gipsen boeddha-beeldjes?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vroeger hing in de Xenos ook altijd een rare geur![]()
Vond het de laatste keer nog steeds vreemd ruikenquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh die chemische wierook van ze, naast die gipsen boeddha-beeldjes?![]()
Dit was jarenlang de standaard Piet hier op FOK!, tot Danny gelazer kreeg met zeurpieten.quote:
Toen zijn de smileys ook meteen aangepast.![]()
En buttplugs.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo te zien houden Rotterdammers wel van pijpen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gekke Rotterdammerts.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dos cervezas por favourThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Elke Spanjaard heeft een snor dos cervezas por favourThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Viel me niet op toen ik er 2 jaar geleden voor het laatst wasquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Slapen een optie?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
heb zo'n nergens zin in deze dagen![]()
Ook niet in een grote, stevige, sappige, lekkere rookworst?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
heb zo'n nergens zin in deze dagen![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar geleden ook eentje gemaakt die eigenlijk over het randje is!![]()
Het mag wat kosten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
liev bolk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Viel Liev.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu goed bezig danquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Drink eigenlijk weer te weinig water ````![]()
![]()
Ja hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch, heb ik wel wat puntjes verdiend“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik stuur wel wat puntjes opquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch, heb ik wel wat puntjes verdiend![]()
![]()
Ook naar mij?quote:
Liev.quote:
![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Niet te Mizzequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eten staat op
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bloemkool
Jullie zijn allemaal lief.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wow, je weet mijn naam!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, je weet mijn naam!Dat klopt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Liev van hart, met een glimlach zo klaar,
Blond haar dat danst in het zonlicht, zo puur, zo raar.
Blauwe ogen die stralen als de zee,
Ze vertellen verhalen, een geheim, een idee.
Haar lach is een zomerwind, zacht en fijn,
Ze brengt warmte in de wereld, zo groot, zo klein.
Liev, blond, en blauw als de lucht,
Met elke blik voel je de kracht van deugd."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, je weet mijn naam!Ik dacht ik zeg het een keer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bloemkoolquote:
![]()
Pak ze Fruitquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Met elke blik voel je de kracht van deugd."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Een papje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Met elke blik voel je de kracht van deugd.![]()
JustinK, de naam die iedereen kent,
Met zijn scherpe geest, nooit te vreemden.
Zijn wijsheid groeit, zijn humor is groot,
De Bolkkoning, dat is zijn genoot.
Bolk van gedachten, altijd zo snel,
Met elke stap zet hij zijn eigen spel.
Zijn ideeën rollen, net als een bal,
De Bolkkoning wint, keer op keer, overal.
In zijn ogen glanst een vlam van kracht,
Hij maakt van elke kans een pracht.
JustinK, een naam die blijft hangen,
De Bolkkoning, in wie wij vertrouwen hebben lang gewangen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
De Bolkkoning, in wie wij vertrouwen hebben lang gewangen.![]()
![]()
![]()
Oh dat is eigenlijk nog lekkerder, smelt t wel veel meerquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die heb je niet zelf gemaaktquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
De Bolkkoning, in wie wij vertrouwen hebben lang gewangen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier ben jij te jong voor.Dit komt uit Ome Willem.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee tuurlijk niet, ik kan veel maar niet rijmen en dichtenquote:
Dat heb ik wel gekeken hoor, zo jong ben ik ook nietquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ben jij te jong voor.Dit komt uit Ome Willem.
Broodje poep, deze vuist op deze vuist
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gekeken hoor, zo jong ben ik ook niet
Broodje poep, deze vuist op deze vuist![]()
![]()
O, niet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik kan veel maar niet rijmen en dichten
Ik kan het wel had een hele bundel, maar allemaal weggegooidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je wie daar ooit geweest is?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gekeken hoor, zo jong ben ik ook niet
Broodje poep, deze vuist op deze vuist“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zondequote:Op dinsdag 3 december 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, niet.
Ik kan het wel had een hele bundel, maar allemaal weggegooid![]()
![]()
Heb wel eens wat gemaakt, maar zijn best slechtquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, niet.
Ik kan het wel had een hele bundel, maar allemaal weggegooid
Oh dat is wel heel zonde Dot
SBEquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je wie daar ooit geweest is?
Niemand krijgt zoveel gedichten als jijquote:
quote:
quote:Ik werd ziek en dacht dit ga ik niet redden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel eens wat gemaakt, maar zijn best slecht
Oh dat is wel heel zonde Dot
Wilde ook niet dat mijn kinderen het zouden lezen als ik was gaan hemelen.
Dus heb toen alles weggegooidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand krijgt zoveel gedichten als jij![]()
![]()
![]()
En verdiend, op Haags na de beste bolkerquote:![]()
Onvermoeibaar met bolken, maar ja dat heb ik je al eerder gezegd
Ik was Haags tochquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En verdiend, op Haags na de beste bolker![]()
Onvermoeibaar met bolken, maar ja dat heb ik je al eerder gezegd![]()
![]()
BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Docu over Gino kijken.wat heftig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die wil ik ook zien.quote:
Heb de rechtzaak gevolgd op twitter
Oh stonden nogal persoonlijke gedichten, ah ja dan snap ik welquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik werd ziek en dacht dit ga ik niet redden.
Wilde ook niet dat mijn kinderen het zouden lezen als ik was gaan hemelen.
Dus heb toen alles weggegooid"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nu echt eten...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
O ja solly vergeet ik steedsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooral uit een hele moeilijke tijd uit mijn leven.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh stonden nogal persoonlijke gedichten, ah ja dan snap ik wel
Ik wilde nooit dat iemand wist hoe ik mij voelde dus schreef het van mij afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral uit een hele moeilijke tijd uit mijn leven.
Ik wilde nooit dat iemand wist hoe ik mij voelde dus schreef het van mij af![]()
![]()
Ah ok..quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral uit een hele moeilijke tijd uit mijn leven.
Ik wilde nooit dat iemand wist hoe ik mij voelde dus schreef het van mij af"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je suis @Haagsquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wij zijn allemaal @HaagsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Mooie stad achter de duinen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat moet je met je lul in de lockdown.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet je met je lul in de lockdown.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hij zei lockdown,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het geheim van de lachende piccolo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hou vanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er mag gedanst worden...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer dat possetje zijn filmpje over haags_kwartiertje verwijderd heeft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neem een spleenheup!quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de kunstheupjes zijn niet zo soepel meer he!![]()
![]()
Tquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de kunstheupjes zijn niet zo soepel meer he!T
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kutzooi, moet ik weer 6 topics doorspitten...![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Hur mår du?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
Knäckebröd
Mijn site denkt dat we Zweeds zijn en vraagt of ik een vertaling wil![]()
Rob.quote:
verkeerde, was voorig seizoen maar resultaat was hetzelfdequote:
oh,
oh,
Den haag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Momentje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind deze gast zo leuk.quote:
Cool!quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind deze gast zo leuk.![]()
[ x ]![]()
![]()
Ja toch.Ik word hier zo vrolijk van. En ben het ook aan het leren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aangenaam.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of nietquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja of haags en speklap
Dus nu begrijp ik er niks meer van![]()
![]()
Niks om je druk over te maken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja of haags en speklap
Dus nu begrijp ik er niks meer van“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Valt niks van te begrijpen, omdat het niet zo is want je zit in ONZ
Terechte klachtquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
Valt niks van te begrijpen, omdat het niet zo is want je zit in ONZ![]()
![]()
Veel te druk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
Valt niks van te begrijpen, omdat het niet zo is want je zit in ONZ![]()
![]()
Te druk hier. Geen lol te bekevemIk heb er één en ik ben er trots op
Als ik moet niezen kijk ik naar het licht,jij ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In je knieholte niezen!!!quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deed wel elleboog voor mijn neus/mond![]()
Nooit eigenlijk, maar soms wel irritant als je denkt dat je moet niezen maar er komt geen niesquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik moet niezen kijk ik naar het licht,jij ook?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Proest.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik moet niezen kijk ik naar het licht,jij ook?♡♡♡♡![]()
Dan in het licht kijkenquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nooit eigenlijk, maar soms wel irritant als je denkt dat je moet niezen maar er komt geen nies![]()
![]()
Als ik naar het licht kijk moet ik niesen. Jij ook?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik moet niezen kijk ik naar het licht,jij ook?![]()
![]()
Dan juist naar een licht kijken,werkt echt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nooit eigenlijk, maar soms wel irritant als je denkt dat je moet niezen maar er komt geen nies“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan juist naar een licht kijken,werkt echt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: