Misschien om dezelfde reden dat je dat ook niet bij enig welke andere groep zomaar kan uitsluiten? Zou mooi zijn dan legaliseer je ook werkgevers om bijvoorbeeld geen Marrokanen meer aan te nemen,quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:05 schreef roos94 het volgende:
Man werkt met jonge kindjes en misbruikt ze. Wow dit lezen we niet al honderd keer. En toch worden mensen boos als ze horen dat ouders geen mannen willen bij kleintjes.. van de 10 verhalen die we horen zijn er nog 100 waar we niks van weten.
Inderdaad, ouders die mannen willekeurig voor pedofielen uitmaken moeten we gewoon uitsluiten van dit soort voorzieningen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:05 schreef roos94 het volgende:
En toch worden mensen boos als ze horen dat ouders geen mannen willen bij kleintjes..
En van de 10 verhalen zijn er nog wel 500 waar werkelijk helemaal niks onoorbaars gebeurt. Dus ja, 'kleintjes' zijn in beginsel gewoon veilig bij mannen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:05 schreef roos94 het volgende:
Man werkt met jonge kindjes en misbruikt ze. Wow dit lezen we niet al honderd keer. En toch worden mensen boos als ze horen dat ouders geen mannen willen bij kleintjes.. van de 10 verhalen die we horen zijn er nog 100 waar we niks van weten.
Bijna alle mensen die in dit soort plekken werken zijn vrouw en toch zijn het altijd op miraculeuze wijze mannen die dan voor misbruik gepakt worden terwijl zij dus zo een klein % van de sector zijnquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, ouders die mannen willekeurig voor pedofielen uitmaken moeten we gewoon uitsluiten van dit soort voorzieningen.
Goh, hoe zou dat nou toch zo zijn gekomen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:19 schreef roos94 het volgende:
Bijna alle mensen die in dit soort plekken werken zijn vrouw
Omdat vrouwen van nature geneigd zijn meer bepaalde sectoren te kiezen en zoals je ook bij financiele sectoren of in de bouw meer mannen ziet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou toch zo zijn gekomen?
Vroegâh werden de hoogste 3 klassen doorgaans altijd 'bemand' .... door een man. Was niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen van nature geneigd zijn meer bepaalde sectoren te kiezen en zoals je ook bij financiele sectoren of in de bouw meer mannen ziet.
Welk punt tracht je hiermee te maken?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:19 schreef roos94 het volgende:
en toch zijn het altijd op miraculeuze wijze mannen die dan voor misbruik gepakt worden terwijl zij dus zo een klein % van de sector zijn
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat dit een probleem is.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:19 schreef roos94 het volgende:
Bijna alle mensen die in dit soort plekken werken zijn vrouw
Collateral damage.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook inziet dat dit een probleem is.
quote:Op donderdag 19 september 2024 16:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Disclaimer: mits de aantijgingen kloppen klinkt dit als een potentiele nieuwe omvangrijke zaak met een heleboel slachtoffertjes, helaas. Was die stichting ook gericht op iets met/voor kinderen?
Je punt?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zie ook: NWS / Medewerker basisschool (25) opgepakt na melding seksueel misbruik
En ik herhaal mijn reactie uit september maar gewoon:
[..]
Dat er, inderdaad, veel slachtoffertjes van deze viezerd lijken te zijn. Helaas.quote:
Had je wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat er, inderdaad, veel slachtoffertjes van deze viezerd lijken te zijn. Helaas.
Ja de viswijven zijn hier het grote probleem.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Vroegâh werden de hoogste 3 klassen doorgaans altijd 'bemand' .... door een man. Was niks mis mee.
Tegenwoordig krijg je als man zijnde niet meer het voordeel van de twijfel .... als het aan sommige (en steeds meer) doorgedraaide viswijven ligt. Eén viswijf is al voldoende om de reputatie van een mannelijke leerkracht om zeep te helpen.
Inderdaad. Niet hier, wel voor de feminisering van het onderwijs.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja de viswijven zijn hier het grote probleem.
Hier zeker niet alle, op de markt van vis wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja de viswijven zijn hier het grote probleem.
Vooral als ze zich voor nop aanbieden op Marktplaats en aan de andere kant van Nl wonen..quote:
Zeer verdacht. 1 en 1 is vaak 2.quote:De man heeft de kinderen op school en bij enkele oppasadressen
Probleem is begonnen bij Faber, die zat in de ICT van de jaren negentig. Moet je kijken hoe de wereld er nu voor staat. Ophangen die trut is hier toepasselijker.quote:
Dat speelt al langer daar. Cees de telecom prof, uit Helmand. Want als je in het sjieke Bredevoort woont, dan is Hel mond opeens Helmand geworden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is wel iets meer dan een onderwijsassistent volgens Geenstijl:
https://www.geenstijl.nl/5180151/helmond
Uhm wat....quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hollandse mannen zijn vaak de kinderverkrachters. Marokkanen zetten meer plofkraakjes enzulks.
Hele nare vibes van die foto als je weet wat hij heeft gedaan. Bah.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou wesley daar ga je.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Meeste misbruik komt vanuit de directe omgeving, familie bijvoorbeeld. Kinderen ook maar voor de zekerheid weghouden bij familie?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:05 schreef roos94 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5180151/helmondquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hier word ik echt hysterisch van. Ernstig zieke kinderen? Serieus? Die zijn al kapot en dan maak je ze nog meer naar de choleritus. Echt onvoorstelbaar.
Dat was toch iets van die 3FM ether-kwasten?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Glazen Huis heeft hij ook al bezoedeld dus
Het is het aloude recept. Als deze criminelen je internetverbinding kraken, dan ben je opeens ook dader. IP-adres veranderen is voor dit soort types niet zo moeilijk, als ze de sleutel maar hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vooral als ze zich voor nop aanbieden op Marktplaats en aan de andere kant van Nl wonen..
https://nos.nl/artikel/25(...)-in-vanwege-misbruik
Echt, sommige ouders.
Begrijpend lezen is ook niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:46 schreef Durmada het volgende:
Verschrikkelijke zaak, walgelijk dit mensen tot hier toe in staat zijn.
Eveneens vrij treurig dat mensen aan de hand van zo'n zaak in dit topic hun haatdragende mening over mannen dan wel Marokkanen even willen delen.
Kindermisbruik is geen grap, en absoluut geen handvat om haat te zaaien over mensen die er niks mee te maken hebben. Schaam je kapot.
Een oud klasgenootje van mij heeft ook de pabo gedaan en hij werkt nu ook in het onderwijs, dat was me ook altijd een vreemd figuur hoor. Liet ook nooit het achterste van zijn tong zien.quote:Op woensdag 4 december 2024 00:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ken via via ook een totaal debiel en vreselijk rare gast die op de basisschool werkt. Het zou me niet verbazen als hij ook eens zo het nieuws haalt.
Viswijf gespot.quote:Op woensdag 4 december 2024 00:15 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Weer zo’n vieze gore hond. Mannen horen daar niet thuis
quote:Op woensdag 4 december 2024 00:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ken via via ook een totaal debiel en vreselijk rare gast die op de basisschool werkt. Het zou me niet verbazen als hij ook eens zo het nieuws haalt.
Lekker aan het stigmatiseren op de late avond jongens .....quote:Op woensdag 4 december 2024 00:23 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Een oud klasgenootje van mij heeft ook de pabo gedaan en hij werkt nu ook in het onderwijs, dat was me ook altijd een vreemd figuur hoor. Liet ook nooit het achterste van zijn tong zien.
Ik vind onderwijs tegenwoordig dermate ingericht dat je er als man niet zou moeten willen werken. Enerzijds natuurlijk jammer omdat je zo kinderen hebt die opgroeien zonder ook maar ooit een mannelijk autoritair persoon in hun leven te hebben.
Helaas komt er tegenwoordig zoveel bullshit kijken bij het zijn van een leerkracht in het basisonderwijs dat goedwillende mannen liever kiezen om docent te worden, daadwerkelijk informatie overbrengen ipv opvoeder spelen op de basisschool. Wat er dan overblijft zijn mannen die op zijn zachts gezegd een beetje sussy zijn, homoseksuelen bijvoorbeeld zijn oververtegenwoordigd als leerkrachten in het basisonderwijs, gewoon een simpele constatering.
denk dat dit niets met mannen te maken heeft ,maar met typesquote:Op woensdag 4 december 2024 00:15 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Weer zo’n vieze gore hond. Mannen horen daar niet thuis
Laat je dan asjeblieft snel steriliseren. Want dat kinderen niets overkomt is belangrijker dan dat mannen vader moeten mogen worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:57 schreef Horzula het volgende:
Ben zelf een man. Dat die kinderen niets overkomt is belangrijker dan dat mannen dat werk per se moeten mogen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |