Die denkt. Deze camera is te duur.quote:Op maandag 23 december 2024 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Pim en Luc springen over een slootje. De cameraman blijft achter
Toch wel…quote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef JohnBercow het volgende:
Mannen gaan het wel redden, dames niet denk ik.
Ze hadden wel speciaal daarvoor een zeil in de heli gelegd, om de stoelen te beschermen.quote:Op maandag 23 december 2024 22:16 schreef JohnBercow het volgende:
Ah de tunnel was geen verplicht element. Dacht dat ze ook nog verplicht door die tunnel moeste
Die moeten ze vast weer schoon teruggeven.quote:Op maandag 23 december 2024 22:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden wel speciaal daarvoor een zeil in de heli gelegd, om de stoelen te beschermen.
De voice-over had dat wel al gezegd.quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi einde, al voelt het wel een beetje als cheaten dat de dames niet door de tunnel hoefden te gaan.
En Dusty en Denise zijn wel het leukste hunterduo
Ja dit waren topduo's, en jammer dat de Marrokaanse vrienden nog werden gepakt. Net iets te onoplettend geweest. Was nog even bang dat alles in de soep liep toen ze die pizzalijst hadden gekregen, maar gelukkig was de doos het ontbrekende puzzelstukje voor de Hunters.quote:Op maandag 23 december 2024 22:17 schreef lars91 het volgende:
Deze 2 koppels hebben het wel goed gespeeld. Eigenlijk geen moment in beeld geweest. En als ze door spelelementen in beeld kwamen. Goed de connectie weten te verbreken.
Yep. Maar die andere locaties waren gewoon mooier. Misschien had ik Kloosterburen moeten inruilen voor Marnehuizen, maar dat is achteraf makkelijk.quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef simonblue het volgende:
@:Selmar leek behoorlijk te balen. Dat kan ik me goed voorstellen als je je maar 4 teams voor 5 plaatsen hebt en dan juist besluit om geen hunters naar die plaats te sturen.
Het idee over de heli klopte in ieder geval wel.quote:Op maandag 23 december 2024 23:30 schreef Selmar het volgende:
[..]
Yep. Maar die andere locaties waren gewoon mooier. Misschien had ik Kloosterburen moeten inruilen voor Marnehuizen, maar dat is achteraf makkelijk.
Of ze hebben het zo geknipt dat ze die nog net pakten terwijl ze die eigenlijk al ff gepakt hadden, en het spannender leek dan het was.quote:Op maandag 23 december 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Kleine kanttekening is natuurlijk wel dat het productioneel bijzonder goed uitkwam dat Redouan en Achraf nog gepakt werden zodat er gericht naar extractielocaties gezocht kon worden door de Hunters, anders was het een veel minder interessante finale op beeld geweest gok ik zo![]()
Aangezien ze nog op zaterdag bij Pizza Peppi zijn weggekomen en ze woensdag weer moedten bellen voor de laatste aanwijzing denk ik dat dat wel hooguit 2, 3 dagen voor de extractie is geweestquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Of ze hebben het zo geknipt dat ze die nog net pakten terwijl ze die eigenlijk al ff gepakt hadden, en het spannender leek dan het was.
Dat zou wel eena wat dagen uit elkaar hebben kunnen liggen ja 😎quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Of ze hebben het zo geknipt dat ze die nog net pakten terwijl ze die eigenlijk al ff gepakt hadden, en het spannender leek dan het was.
De dames wisten dat ook, maar zagen de heli al en het was inderdaad het exacte coördinaat.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:03 schreef ThijsTH het volgende:
Paar vragen en opmerkingen:
- raar dat die helper Eusebio in aflevering 6 tegen Pim en Luc geen Nederlands kon en alles in het Engels deed, en nu in aflevering 8 opeens vloeiend Nederlands sprak![]()
- leuk dat Coen Swijnenberg de laatste helper van de dames was![]()
- ik vroeg me af waarom ze beiden precies dezelfde van de 5 extractiepunten hadden "gekozen" maar ik neem aan dat ze al die 5 pizza's coordinaten gecheckt hebben en dat er maar 1 van de 5 in de regio van de "vlek" op de pizzadoos lag en die het dus moest zijn?
- hoe wisten Pim en Luc dat ze in het gemeentehuis moesten zijn? Ik heb gemist hoe ze dat uitgevogeld hebben. Was dat het exacte coordinaat? En de dames hadden dit gemist, en gingen puur op de heli af en daardoor kwam het alsnog goed?
Toch werd dat door jullie in de finale wel als serieuze optie overwogen toch? Dat ze zelf mochten kiezen uit één van de vijf locaties.quote:Op vrijdag 20 december 2024 06:24 schreef Selmar het volgende:
[..]
Meerdere extractiepunten gaat echt nooit gebeuren, daarvoor hebben we gewoon het aantal benodigde mensen van productie niet.
Op dat moment ga je aan alles twijfelen 🤣quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:50 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Toch werd dat door jullie in de finale wel als serieuze optie overwogen toch? Dat ze zelf mochten kiezen uit één van de vijf locaties.
Yep, zie je al van afstand aankomen. Maar het hangt er soms ook af van hoe ze het monterenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:30 schreef superkimmi het volgende:
@:selmar dank weer voor het duiden dit seizoen!
Nog een algemeen vraagje. Heb je tijdens de opnames wel eens dat je al denkt: hier gaan mensen op de socials over vallen? Zoals dit seizoen die tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |