abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 december 2024 @ 22:21:43 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215978019
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi einde, al voelt het wel een beetje als cheaten dat de dames niet door de tunnel hoefden te gaan.
En Dusty en Denise zijn wel het leukste hunterduo :D
De voice-over had dat wel al gezegd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_215978074
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 22:17 schreef lars91 het volgende:
Deze 2 koppels hebben het wel goed gespeeld. Eigenlijk geen moment in beeld geweest. En als ze door spelelementen in beeld kwamen. Goed de connectie weten te verbreken.
Ja dit waren topduo's, en jammer dat de Marrokaanse vrienden nog werden gepakt. Net iets te onoplettend geweest. Was nog even bang dat alles in de soep liep toen ze die pizzalijst hadden gekregen, maar gelukkig was de doos het ontbrekende puzzelstukje voor de Hunters.

Sowieso wel een matig seizoen voor de Hunters, als je bedenkt dat ook nog één duo letterlijk dankzij de socials van Selmar in de schoot werd geworpen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215978104
Leuke finale! Leuk programma weer @Selmar
Ik vroeg me wel af, als je een hit op die coordinaten zet, bij google, doe je dan de precieze coordinaten, of alles behalve de laatste twee nummers bijv?
pi_215978117
Over het algemeen wel blij met de productie dit seizoen, die het in ieder geval de Hunters niet zo makkelijk hebben gemaakt dat ze met 4 teams op één locatie konden klaar staan op de voortvluchtigen op te wachten

Wel apart dat ze trouwens juist het militaire oefenterrein niet als goede extractielocatie beoordeelden, ik zou juist zeggen dat dat een hele logische zou zijn :P
pi_215978127
Erg leuke finale! En uiteraard verdiende winnaars. Ook de spelelementen om het extractiepunt te vinden waren dit seizoen prima met de unieke nummers per duo die ook afgesloten werden op het moment van oppakken, dan minimaliseer je toch al fors de kans dat iemand wordt opgepakt door fouten van een ander. Het had al helemaal mooi geweest als er ook een unieke pizza per duo was geweest, maar dat er 5 genoemd werden en je de doos nodig had om te bepalen welke van de 5 het was, was ook prima.

Al met al leuk seizoen geweest!
  maandag 23 december 2024 @ 22:45:55 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215978357
Leuke finale, leuk seizoen!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215978416
Kleine kanttekening is natuurlijk wel dat het productioneel bijzonder goed uitkwam dat Redouan en Achraf nog gepakt werden zodat er gericht naar extractielocaties gezocht kon worden door de Hunters, anders was het een veel minder interessante finale op beeld geweest gok ik zo :P ;)
  maandag 23 december 2024 @ 22:56:27 #284
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215978506
Wie komt er nou naar Kloosterburen ...... :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_215979178
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef simonblue het volgende:
@:Selmar leek behoorlijk te balen. Dat kan ik me goed voorstellen als je je maar 4 teams voor 5 plaatsen hebt en dan juist besluit om geen hunters naar die plaats te sturen.
Yep. Maar die andere locaties waren gewoon mooier. Misschien had ik Kloosterburen moeten inruilen voor Marnehuizen, maar dat is achteraf makkelijk.
  maandag 23 december 2024 @ 23:44:04 #286
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_215979613
Vaker pizza eten !!
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_215979778
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 23:30 schreef Selmar het volgende:

[..]
Yep. Maar die andere locaties waren gewoon mooier. Misschien had ik Kloosterburen moeten inruilen voor Marnehuizen, maar dat is achteraf makkelijk.
Het idee over de heli klopte in ieder geval wel.
Daar heb je alleen weinig aan als je op de verkeerde locatie staat.

Komt er ook nog een After the Hunt??

[ Bericht 3% gewijzigd door Elleska op 23-12-2024 23:59:43 ]
pi_215980309
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Kleine kanttekening is natuurlijk wel dat het productioneel bijzonder goed uitkwam dat Redouan en Achraf nog gepakt werden zodat er gericht naar extractielocaties gezocht kon worden door de Hunters, anders was het een veel minder interessante finale op beeld geweest gok ik zo :P ;)
Of ze hebben het zo geknipt dat ze die nog net pakten terwijl ze die eigenlijk al ff gepakt hadden, en het spannender leek dan het was.
pi_215980465
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 00:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Of ze hebben het zo geknipt dat ze die nog net pakten terwijl ze die eigenlijk al ff gepakt hadden, en het spannender leek dan het was.
Aangezien ze nog op zaterdag bij Pizza Peppi zijn weggekomen en ze woensdag weer moedten bellen voor de laatste aanwijzing denk ik dat dat wel hooguit 2, 3 dagen voor de extractie is geweest
pi_215980470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 00:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dat zou wel eena wat dagen uit elkaar hebben kunnen liggen ja 😎
pi_215981623
Paar vragen en opmerkingen:

- raar dat die helper Eusebio in aflevering 6 tegen Pim en Luc geen Nederlands kon en alles in het Engels deed, en nu in aflevering 8 opeens vloeiend Nederlands sprak :X
- leuk dat Coen Swijnenberg de laatste helper van de dames was :+

- ik vroeg me af waarom ze beiden precies dezelfde van de 5 extractiepunten hadden "gekozen" maar ik neem aan dat ze al die 5 pizza's coordinaten gecheckt hebben en dat er maar 1 van de 5 in de regio van de "vlek" op de pizzadoos lag en die het dus moest zijn?
- hoe wisten Pim en Luc dat ze in het gemeentehuis moesten zijn? Ik heb gemist hoe ze dat uitgevogeld hebben. Was dat het exacte coordinaat? En de dames hadden dit gemist, en gingen puur op de heli af en daardoor kwam het alsnog goed?
pi_215982140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 09:03 schreef ThijsTH het volgende:
Paar vragen en opmerkingen:

- raar dat die helper Eusebio in aflevering 6 tegen Pim en Luc geen Nederlands kon en alles in het Engels deed, en nu in aflevering 8 opeens vloeiend Nederlands sprak :X
- leuk dat Coen Swijnenberg de laatste helper van de dames was :+

- ik vroeg me af waarom ze beiden precies dezelfde van de 5 extractiepunten hadden "gekozen" maar ik neem aan dat ze al die 5 pizza's coordinaten gecheckt hebben en dat er maar 1 van de 5 in de regio van de "vlek" op de pizzadoos lag en die het dus moest zijn?
- hoe wisten Pim en Luc dat ze in het gemeentehuis moesten zijn? Ik heb gemist hoe ze dat uitgevogeld hebben. Was dat het exacte coordinaat? En de dames hadden dit gemist, en gingen puur op de heli af en daardoor kwam het alsnog goed?
De dames wisten dat ook, maar zagen de heli al en het was inderdaad het exacte coördinaat.
  dinsdag 24 december 2024 @ 11:37:26 #293
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_215984068
Wat een leuk seizoen was dit :D Leuke mensen, goede verhouding hunters/hunted en leuke wendingen :D Ik vond het wel echt één van de betere seizoenen tot nu toe.
Fuck the EBU
pi_215984940
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 06:24 schreef Selmar het volgende:

[..]
Meerdere extractiepunten gaat echt nooit gebeuren, daarvoor hebben we gewoon het aantal benodigde mensen van productie niet.
Toch werd dat door jullie in de finale wel als serieuze optie overwogen toch? Dat ze zelf mochten kiezen uit één van de vijf locaties.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_215985086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:50 schreef Rockfire het volgende:

[..]
Toch werd dat door jullie in de finale wel als serieuze optie overwogen toch? Dat ze zelf mochten kiezen uit één van de vijf locaties.
Op dat moment ga je aan alles twijfelen 🤣
  dinsdag 24 december 2024 @ 14:30:53 #296
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_215985711
@Selmar dank weer voor het duiden dit seizoen!

Nog een algemeen vraagje. Heb je tijdens de opnames wel eens dat je al denkt: hier gaan mensen op de socials over vallen? Zoals dit seizoen die tips?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_215985747
Zit me nu trouwens ook af te vragen, die oproep op de lokale omroepen, daarmee geef je tijdens de opnames natuurlijk ook wel een behoorlijke spoiler voor het spelverloop weg. Ik zou er wel een beetje ziek van zijn als ik er zo achter zou komen wie er al gepakt is :P
pi_215985866
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 14:30 schreef superkimmi het volgende:
@:selmar dank weer voor het duiden dit seizoen!

Nog een algemeen vraagje. Heb je tijdens de opnames wel eens dat je al denkt: hier gaan mensen op de socials over vallen? Zoals dit seizoen die tips?
Yep, zie je al van afstand aankomen. Maar het hangt er soms ook af van hoe ze het monteren
  dinsdag 24 december 2024 @ 15:41:38 #299
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_215986255
Ik ben net gestart te kijken;
Jammer zeg. Echt pech voor die gasten, lopen rechtstreeks in de handen van de Hunters. Had ze wel thuis willen zien slapen :P
Dat doen ze nu ook maar dan onder andere omstandigheden.
Die truc met die lift was wel slim van onze huntert Thijs.
De camjo heeft flink moeten rennen met die Redouan haha.
Jammer, dankzij die gast in dat oranje vestje aanhouding van Redouan. Ze hadden als groep ook juist kunnen helpen....

Beetje jammer dat Eus nog dat uitgaande Peppi-gesprek in zijn belhisto had....

Het is niet Termuiderzijl maar Termunterzijl @Selmar

Die gasten snap ik niet. Extra over straat begeven om de avond ergens anders door te brengen. Des te meer mensen je zien...

Lekker, 's ochtends om 9uur de pizzeria bellen voor een speciale bestelling :+

Dokkum; we hebben afgesproken linkerkant doen we niks mee.... :?
Dokkum is geloof ik 12 kilometer van Lauwersoog *)
En Leeuwarden is ook links.... ook niks mee doen? :Y

Leuke helper van de meiden, die zelf paranoia wordt van auto's die de weg zoeken en parkeren :P

Selmar laat de Vegan Veggie Marnehuizen juist vervallen :Y

Minder dan 20 minuten op de klok. Ik ken het gebied, dat lukt je nooit meer als hunterteam om op tijd in de Marne te komen, behalve waar speciaal team 4 zit, Kloosterburen.

Nu ze Marnehuizen ontdekken gooit Do terecht de pen-handdoek in de ring bij de Eemshaven. En ook team Delfzijl is kansloos.
Wel mazzel dat precies daar die camera-auto stond hoor, want je kunt op zoveel plekken daar de duinen in.

Ik was bang dat de meiden te lang hadden gewacht aan rand dorp.
Top gedaan door beide teams voortvluchtigen. En zuur voor de hunters, zo full view
Verkeerd gegokt qua locatie en desondanks toch nog zo dichtbij gekomen.

Op naar Hunted Vips, 3 februari 2025

Fijn kerstfeest :Y)

[ Bericht 17% gewijzigd door marcel.de op 24-12-2024 17:39:37 ]
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  woensdag 25 december 2024 @ 19:02:26 #300
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_216000723
Ik keek gisteravond en heel blij dat deze twee teams het haalden. Verdiend. En sorry @Selmar maar goed om te zien dat de keuzes verkeerd waren van hunters. Na de finale van Ridderkerk paar jaar terug was ik beetje geloof kwijt in eerlijk spel. Maar is terug met eigen nummers en direct afgesloten als kandidaten afvallen.
Mooi seizen! Nu al benieuwd naar VIPS
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')