SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die ene die ook reviews van goedkope oude auto's maakte?quote:Op maandag 2 december 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier hadden/hebben we er ook 1
Of die met z'n sigaartje?![]()
Ik had een andere TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
het eerstequote:Op maandag 2 december 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene die ook reviews van goedkope oude auto's maakte?
Of die met z'n sigaartje?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Denk niet witAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Denk niet zwart...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
heb een belangrijke mededeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Het spookt hier..quote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
Wat raar, ik leek de fipo te hebben tot ik refreshte?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bij mij stond lov meteen als eerstequote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
Wat raar, ik leek de fipo te hebben tot ik refreshte?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier geeft ie ook weleens een post niet weer. Zie ik dan als iemand die post quote. Dan moet ik ook refreshenquote:Op maandag 2 december 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
Wat raar, ik leek de fipo te hebben tot ik refreshte?![]()
![]()
Lov is allAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja, je bent al over me heen gegaan.quote:Op maandag 2 december 2024 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt nog niet? Dat moet dan veranderen.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja dat dus idd!quote:Op maandag 2 december 2024 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier geeft ie ook weleens een post niet weer. Zie ik dan als iemand die post quote. Dan moet ik ook refreshen![]()
![]()
Lov staat bij mij altijd als eerstequote:Op maandag 2 december 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij mij stond lov meteen als eerste![]()
![]()
All you need is..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Je was er niet hèquote:Op maandag 2 december 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je bent al over me heen gegaan.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
BiemmAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Geladenquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wat is dit nu voor een uitspraak
Ik vind vrouwelijke vrouwen heel knap
Wat kunnen mannen toch rare dingen zeggen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echte kogelsAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Huh, wie zegt dat?quote:Op maandag 2 december 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
Wat kunnen mannen toch rare dingen zeggen.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op maandag 2 december 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
Wat kunnen mannen toch rare dingen zeggen.![]()
wilde even komen kijken of jij ook kijkt
![]()
ja dusSmile, it's free therapy.![]()
Weird..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Schaken?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Jingle BellAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Big AmericanAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lange Individuele Dames Lullentransgendersofzoietsmetfouteuitspraken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Waarschijnlijk spuit 11, maar toch:
Ik heb deze TT![]()
![]()
Ik niet..quote:Op maandag 2 december 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb deze TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ze heeft kleding maat s gekocht voor haar date die best groot en gespierd isquote:past hem zeker niet
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb moobs. Telt dat?quote:Op maandag 2 december 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb deze TTI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Go your own wayAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ow!quote:Op maandag 2 december 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft kleding maat s gekocht voor haar date die best groot en gespierd ispast hem zeker niet
Was zeker in de opruiming, en alleen die maat was nog over?![]()
![]()
Small at the back, ultra large at the from?quote:
GeilAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Haha, maar je weet wel wat ze er mee bedoelen toch?quote:Op maandag 2 december 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
Wat kunnen mannen toch rare dingen zeggen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bol.k..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:ja .. wie koopt er kleding voor iemand die je nog nooit gezien hebt en dan ook nog maat S
![]()
zij ; nooit een relatie gehad
Hij ; veel date ervaring uhu... kinderen? dieren zei hij..Smile, it's free therapy.![]()
Dat kan ookquote:Op maandag 2 december 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Was zeker in de opruiming, en alleen die maat was nog over?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Velgen?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
die zijn van de actionquote:Op maandag 2 december 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ook van die kekke badslippers voor in de voortuin?Uw ADH vitamine Worst
Ik weet eigenlijk niet of die ook als tetten geclassificeerd wordenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Doei doeiAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BoobiesAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mhhh, hoe kunnen we daar achter komen?quote:Op maandag 2 december 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of die ook als tetten geclassificeerd wordenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Olk Olk Olk, wat deden we ook weer met een BOLK
Bolluk!quote:Op maandag 2 december 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
Olk Olk Olk, wat deden we ook weer met een BOLK
Forum Opties Forumhop: Hop naar: