SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
tis een enorm compliment dat ik aan jou denk als het over gecompliceerde zaken gaatquote:
Ja Fok! is meer de acceptatie omgeving waar je dingen kan uitproberen.quote:Op maandag 2 december 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij twee dingen sociaal doen is moeite
maar is fok dus misschien meer 'sociaal'
..quote:Op maandag 2 december 2024 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja Fok! is meer de acceptatie omgeving waar je dingen kan uitproberen.
Oh ja dat is naarquote:Op maandag 2 december 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te heet![]()
niet dat je je mond verbrand maar dat je zo'n drukkend gevoel op je borst krijgt
Misschien kun je nog een koffiekopje lenen van @Nattekatquote:Op maandag 2 december 2024 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schenk de hete soep maar gewoon in m'n handen.
Oh nee, de Noren!quote:
Was daar het alarm voor? Komen de noren @Nattekat halen?quote:
Ow gezelligquote:Op maandag 2 december 2024 15:48 schreef essnhills het volgende:
De hond van de buren loeide ook mee hier
Geen alarm gehoord hierquote:Op maandag 2 december 2024 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was daar het alarm voor? Komen de noren @:nattekat halen?
Kat-a-pult.quote:Op maandag 2 december 2024 15:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen alarm gehoord hier
Wil je de kat weghebben?
Ik hoor er hier al genoegquote:Op maandag 2 december 2024 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow gezellig
Dus mocht je het alarm eens missen, dan weet je het alsnog door de honden van de buren...
Mhhh, "pult" is geneukt in het Noorsquote:
Niet zo kattig doen Zwabbiequote:
Ik hoef niet per se te weten wat @Nattekat allemaal doet achter zijn bureauquote:Op maandag 2 december 2024 15:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, "pult" is geneukt in het Noors
(voor het gemak betekent hetzelfde woord ook bureau)
Meh, hij is toch een beetje de moppersmurf in het dorp die er gewoon bij hoort inmiddelsquote:Op maandag 2 december 2024 15:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen alarm gehoord hier
Wil je de kat weghebben?
Nat zijn...quote:Op maandag 2 december 2024 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se te weten wat @:nattekat allemaal doet achter zijn bureau
Woont ie in een snoephuisje is het nog niet goedquote:Op maandag 2 december 2024 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, hij is toch een beetje de moppersmurf in het dorp die er gewoon bij hoort inmiddels![]()
[ afbeelding ]
Afquote:Op maandag 2 december 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woont ie in een snoephuisje is het nog niet goed
*Neemt hapje van de muur
Kssssssssstquote:
quote:Op maandag 2 december 2024 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kssssssssst
*Rent weg met chocolade deurknop
quote:
Eeuhm, oké Katja.quote:Op maandag 2 december 2024 16:16 schreef essnhills het volgende:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Ademnoodquote:
Die heb ik een keer bijna vol op de motorkap gehad.quote:Op maandag 2 december 2024 16:16 schreef essnhills het volgende:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Uhu, met de benen wijd zekerquote:Op maandag 2 december 2024 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik een keer bijna vol op de motorkap gehad.
Is prima, geen haast.quote:Op maandag 2 december 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Hé ik probeer te werken
@:gebrokenglas ik ben morgenavond beschikbaar
Ehh. Aparte kantoorcultuur daar.quote:Op maandag 2 december 2024 15:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, "pult" is geneukt in het Noors
(voor het gemak betekent hetzelfde woord ook bureau)
Hey jij hier ben je verdwaaldquote:
O je bent een kast in elkaar aan het zetten. Dat is nog best wel een klus.quote:Op maandag 2 december 2024 17:13 schreef Ama het volgende:
Even kleine pauze van de kast in elkaar zetten.
Ja, ik las het elders, ze hebben je hierheen geloktquote:Op maandag 2 december 2024 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zat eerst in ONZ SC.
Maar ik moest in KSC zijn.
Die Noren ook altijdquote:Op maandag 2 december 2024 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh. Aparte kantoorcultuur daar.
Een IKEA kast? Dan moet het meevallen...quote:Op maandag 2 december 2024 17:13 schreef Ama het volgende:
Even kleine pauze van de kast in elkaar zetten.
Op zich wel, maar het is @Amaquote:Op maandag 2 december 2024 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een IKEA kast? Dan moet het meevallen...
quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 2 december 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Zo de tering, ben net bijna keihard onderuit gegaan op de fiets
Was het glad?quote:Op maandag 2 december 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Zo de tering, ben net bijna keihard onderuit gegaan op de fiets
Reed over een put volgens mij, en precies op dat moment stuurde ik licht naar rechts. Voorwiel gleed weg en ik kon me nog net opvangen met m'n been.quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reed over een put volgens mij, en precies op dat moment stuurde ik licht naar rechts. Voorwiel gleed weg en ik kon me nog net opvangen met m'n been.
Ik ben wel eens op ijzel onderuit gegaan op dezelfde manier, maar ik denk niet dat de landing hetzelfde was geweest
Goed afgelopen dusquote:Op maandag 2 december 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reed over een put volgens mij, en precies op dat moment stuurde ik licht naar rechts. Voorwiel gleed weg en ik kon me nog net opvangen met m'n been.
Ik ben wel eens op ijzel onderuit gegaan op dezelfde manier, maar ik denk niet dat de landing hetzelfde was geweest
Oei. Ja je kunt heel lelijk terechtkomen.quote:Op maandag 2 december 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Zal er maar geen "how can I make this about me" van makenquote:Op maandag 2 december 2024 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. Ja je kunt heel lelijk terechtkomen.
Yes, alles wat een ander beleeft ook hebben meegemaakt maar altijd een graad ergerquote:Op maandag 2 december 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Zal er maar geen "how can I make this about me" van maken
Dat overkomt mij ook altijd, maar dan erger.quote:Op maandag 2 december 2024 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes, alles wat een ander beleeft ook hebben meegemaakt maar altijd een graad erger
Kom je goed mee wegquote:Op maandag 2 december 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh balen zeg. Kon je het eel vinden met deze begeleider?quote:Op maandag 2 december 2024 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
En o ja er heeft weer een woonbegeleider medegedeeld dat ie elders gaat werken. En dat is/was een van mijn aanspreekpunten zeg maar.. Het is gezien het beperkte personeel hier nog onduidelijk of ik iemand anders krijg aangewezen of die andere (ik heb 2 aanspreekpunten zeg maar) het alleen blijft doen.. (arme jongen)
[..]![]()
Dan zat je in de keuken?quote:Op maandag 2 december 2024 18:02 schreef Nattekat het volgende:
Jep, zit een put daar.
Dikke kans dat ik over m'n fiets was gekatapult op het moment dat m'n wiel weer grip kreeg. In een ander universum zat ik nu niet in m'n woonkamer.
Gewoon wat keukenzout pakken danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het wentquote:Op maandag 2 december 2024 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh. Aparte kantoorcultuur daar.
Ik heb net een zakje Truffel gehaald.quote:Op maandag 2 december 2024 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Lidl had geen kruidnoten meer.
Ik mag donderdag de voordeur kapot bonzen van de overbuurman.quote:Op maandag 2 december 2024 19:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net een zakje Truffel gehaald.
Bij mijn ouders zitten er nog steeds afdrukken van kruidnoten in de deur van de keuken.quote:Op maandag 2 december 2024 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mag donderdag de voordeur kapot bonzen van de overbuurman.
Ik vind dat zo leuk.
Ik heb net nog even de cafe noir en de cookies & cream kruidnootjes bij de AH gehaald, dat schap met sinterklaas spul is al aardig leeggeplunderdquote:Op maandag 2 december 2024 19:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net een zakje Truffel gehaald.
Welke set?quote:
Verwacht wel pics van je in je Sint pak nu natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2024 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind dat zo leuk.
De keukendeur? In m'n schedel nog wel.quote:Op maandag 2 december 2024 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn ouders zitten er nog steeds afdrukken van kruidnoten in de deur van de keuken.
Leukquote:
heb je nog coronatesters in huis? nu zijn wel heel veel mensen ook gewoon verkouden en is dat een symptoom ervan.quote:Op maandag 2 december 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
Ben nu geloof ik wel bijna al mijn smaak kwijtPindasaus met een flinke dot ketjap en sambal maar het had nog minder smaak dan een ongekruid roomsausje
Elke verkoudheid is een corona virus.quote:Op maandag 2 december 2024 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heb je nog coronatesters in huis? nu zijn wel heel veel mensen ook gewoon verkouden en is dat een symptoom ervan.
Nee dit is gewoon de combi antibiotica en chloor spoelmiddelquote:Op maandag 2 december 2024 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heb je nog coronatesters in huis? nu zijn wel heel veel mensen ook gewoon verkouden en is dat een symptoom ervan.
Natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2024 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elke verkoudheid is een corona virus.
Dokter Los.quote:Op maandag 2 december 2024 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De meeste verkoudheden zijn een rinovirus.quote:Op maandag 2 december 2024 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En nu?quote:Op maandag 2 december 2024 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He. Ik ben nooit akkoord gegaan met deze voorwaarden.
Precies, dood gaan ga ik niet aan beginnen hoor, gedoetjes allemaalquote:Op maandag 2 december 2024 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je maar toen je net geboren was de garantiebewijs op moeten vragenquote:Op maandag 2 december 2024 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is de buurman zelf niet thuis?quote:Op maandag 2 december 2024 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind dat zo leuk.
Dat heb je he, in 'Murica. Van die mensen die gehandicapt zijn en dan hun ouders voor miljoenen gaan aanklagen omdat ze hem/haar/het niet geaborteerd hebbenquote:Op maandag 2 december 2024 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2024 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is de buurman zelf niet thuis?
Na donderdag weer in de aanbieding genotquote:Op maandag 2 december 2024 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net nog even de cafe noir en de cookies & cream kruidnootjes bij de AH gehaald, dat schap met sinterklaas spul is al aardig leeggeplunderd
Is de afgelopen jaren wel steeds kariger geworden, ze kopen veel zuiniger in dat het meeste al een week voor sinterklaas op isquote:Op maandag 2 december 2024 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Na donderdag weer in de aanbieding genot
Ik zit tegenwoordig in de consultancy.quote:Op maandag 2 december 2024 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of het nou airco's verkopen is of medisch advies geven, Los is van alle markten thuis
Iedereen noemt zich consultant.quote:Op maandag 2 december 2024 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig in de consultancy.
Heb je lekkere tieten? Dan kun je jezelf beter influencer noemen. Levert meer op en je hoeft er (NOG) minder voor te kunnen.quote:Op maandag 2 december 2024 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mja, als iemand weinig kwaliteit van leven heeft kan ik me nog wel indenken dat het de ouders niet in dank wordt afgenomen. Maar aanklagen.. gaat wat ver.quote:Op maandag 2 december 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je he, in 'Murica. Van die mensen die gehandicapt zijn en dan hun ouders voor miljoenen gaan aanklagen omdat ze hem/haar/het niet geaborteerd hebben
Heb ik niet. Kan dat niet zonder?quote:Op maandag 2 december 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je lekkere tieten? Dan kun je jezelf beter influencer noemen. Levert meer op en je hoeft er (NOG) minder voor te kunnen.
kunt het proberen.quote:Op maandag 2 december 2024 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ik niet. Kan dat niet zonder?
Toen ik ooit bij de AH werkte nog wel eens zakken leeg staan vreten die een dag over datum warenquote:Op maandag 2 december 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de afgelopen jaren wel steeds kariger geworden, ze kopen veel zuiniger in dat het meeste al een week voor sinterklaas op is
Influlosserquote:Op maandag 2 december 2024 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een titel van niks.quote:Op maandag 2 december 2024 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger bij de Makro werden zulke dingen als ze tegen de datum waren altijd bij de personeelsingang te zetten om mee te nemen. Na de kerst altijd hele pallets vol banketstavenquote:Op maandag 2 december 2024 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Toen ik ooit bij de AH werkte nog wel eens zakken leeg staan vreten die een dag over datum waren
Werden ze nog boos ook
Onmogelijkquote:Op maandag 2 december 2024 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist je iig wat je de komende maanden als ontbijt, lunch en tussendoortje zal gaan eten.quote:Op maandag 2 december 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger bij de Makro werden zulke dingen als ze tegen de datum waren altijd bij de personeelsingang te zetten om mee te nemen. Na de kerst altijd hele pallets vol banketstaven
Nee joh, vind banketstaven echt niet te vreten, net als van die kerststollen, nam er wel altijd een paar mee voor mijn ouders thuisquote:Op maandag 2 december 2024 20:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wist je iig wat je de komende maanden als ontbijt, lunch en tussendoortje zal gaan eten.
Heb je ze ook wel eens zonder de doos geprobeerd?quote:Op maandag 2 december 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, vind banketstaven echt niet te vreten, net als van die kerststollen, nam er wel altijd een paar mee voor mijn ouders thuis
Dat is toch gewoon onderdeel van de ervaringquote:Op maandag 2 december 2024 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je ze ook wel eens zonder de doos geprobeerd?
Mooi altijd op LinkedInquote:
probeer het een keertje zonder maar wel met amandelstukjes en poedersuiker, je zult zienquote:Op maandag 2 december 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon onderdeel van de ervaring
Hoi ik word gepwnd door mijn dogturtje van 3 dus BETAALK MIJ GOUD en ik vertel je wat onzinquote:Op maandag 2 december 2024 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi altijd op LinkedIn
Van die influencers/businesscoaches die van die kontverhalen ophangen:
“Ik was weken druk en ineens kwam het besef toen mijn dochter een verhaaltje vertelde dat ik ook meer tijd voormezelf mag nemen”
Dus je bent zogenaamd super ervaren en slim en kan grote bedrijven overal in adviseren en je komt er NU PAS achter hoe je dingen moet doen?
Zijn dat jouw vriendjes op LinkedIn dan?quote:Op maandag 2 december 2024 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi altijd op LinkedIn
Van die influencers/businesscoaches die van die kontverhalen ophangen:
“Ik was weken druk en ineens kwam het besef toen mijn dochter een verhaaltje vertelde dat ik ook meer tijd voormezelf mag nemen”
Dus je bent zogenaamd super ervaren en slim en kan grote bedrijven overal in adviseren en je komt er NU PAS achter hoe je dingen moet doen?
Nee maar er is iemand die liked dat en dat zie ik dan.quote:Op maandag 2 december 2024 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn dat jouw vriendjes op LinkedIn dan?
Amandelspijsquote:Op maandag 2 december 2024 20:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
probeer het een keertje zonder maar wel met amandelstukjes en poedersuiker, je zult zien
Ah, dat kan ook vast. Vind het beetje vreemd als mensen dat als soort van social media gebruiken.quote:Op maandag 2 december 2024 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar er is iemand die liked dat en dat zie ik dan.
Volgens de EU maatstaven van vrij verkeer van mensenquote:Op maandag 2 december 2024 20:56 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)rgen-om-privacy.html
engnekken
Gelukkig is een ESTA er slechts voor de pieplol.quote:Op maandag 2 december 2024 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de EU maatstaven van vrij verkeer van mensenOh wacht
Dat is dan ook geen EU vrolijke vriendquote:Op maandag 2 december 2024 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is een ESTA er slechts voor de pieplol.
He's almost back,quote:Op maandag 2 december 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen EU vrolijke vriend
Ja dat moet hij weten, als ik maar gewoon op vakantie kan zonder gedoetjesquote:Op maandag 2 december 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
He's almost back,
https://pbs.twimg.com/media/Gd0QL4tWsAAkz0N?format=jpg&name=large
gemiste kans voor een kast van LEGOquote:Op maandag 2 december 2024 21:18 schreef Ama het volgende:
Kast eindelijk in elkaar. Er staat nog geen LEGO in omdat ik dus eerst die planken zwart ga maken.
[ afbeelding ]
(Frame is wel pikzwart maar ja licht van lamp)
Ja naja ik hoef geen LEGO huis te hebben.quote:Op maandag 2 december 2024 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gemiste kans voor een kast van LEGO
Ik denk niet dat je heel welkom meer bent nadat "Nederland" een arrestatiebevel tegen Netanyahu heeft uitgevaardigd, krimpen van Schiphol zal als een heuse oorlogsdaad jegens de VS opgepakt worden en dan is er nog de nakende handelsoorlog tussen de VS en Nederland.quote:Op maandag 2 december 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet hij weten, als ik maar gewoon op vakantie kan zonder gedoetjes
Je klinkt nu nog dramatischer dan de gemiddelde Italiaanse romcomquote:Op maandag 2 december 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je heel welkom meer bent nadat "Nederland" een arrestatiebevel tegen Netanyahu heeft uitgevaardigd, krimpen van Schiphol zal als een heuse oorlogsdaad jegens de VS opgepakt worden en dan is er nog de nakende handelsoorlog tussen de VS en Nederland.
Wacht, wat heeft het krimpen van Schiphol met de VS te maken?quote:Op maandag 2 december 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je heel welkom meer bent nadat "Nederland" een arrestatiebevel tegen Netanyahu heeft uitgevaardigd, krimpen van Schiphol zal als een heuse oorlogsdaad jegens de VS opgepakt worden en dan is er nog de nakende handelsoorlog tussen de VS en Nederland.
100% tariffs voor iedereenquote:Op maandag 2 december 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit speelt toch al een paar jaar, Delta Air Lines wil meer vluchten tussen Europa en de VS, Nederland wil Schiphol laten krimpen en dat pikken de Amerikanen niet en die dreigen met hun gehele luchtvloot uit te wijken naar een ander land en luchthaven.quote:Op maandag 2 december 2024 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht, wat heeft het krimpen van Schiphol met de VS te maken?
Nethanyahu veroordelen vind ik een vreemde actie idd
Niet heel vreemd toch? Nederland is aangesloten bij dat strafhof gebeuren dus we moeten soort van wel.quote:Op maandag 2 december 2024 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht, wat heeft het krimpen van Schiphol met de VS te maken?
Nethanyahu veroordelen vind ik een vreemde actie idd
We hebben toch een nieuw vliegveld aangelegd; hoe staat het daar eigenlijk mee?quote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit speelt toch al een paar jaar, Delta Air Lines wil meer vluchten tussen Europa en de VS, Nederland wil Schiphol laten krimpen en dat pikken de Amerikanen niet en die dreigen met hun gehele luchtvloot uit te wijken naar een ander land en luchthaven.
Eindhoven Airport?quote:Op maandag 2 december 2024 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben toch een nieuw vliegveld aangelegd; hoe staat het daar eigenlijk mee?
tot "de natuur" roet in het vliegverkeer gooide toch?quote:Op maandag 2 december 2024 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaat een jaar dicht ofzo. Maar Lelystad ging toch de nieuwe parel worden?
Gewoon klagende mensen volgens mij.quote:Op maandag 2 december 2024 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
tot "de natuur" roet in het vliegverkeer gooide toch?
ik kom er wel even wat beuken op gevenquote:Op maandag 2 december 2024 21:24 schreef Ama het volgende:
Ben nog niet helemaal tevreden over de indeling van de planken maar eerst is het prima zo.
nee, daarom alleen de kastquote:Op maandag 2 december 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik hoef geen LEGO huis te hebben.
Ja mooie hal erbij aan de voorkant, Lelystad ging voor de vakantietokkies worden toch? Vluchten naar de Canarische eilanden en dergelijke.quote:Op maandag 2 december 2024 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij weleens op vakantie naar de Canarische eilanden geweest?quote:Op maandag 2 december 2024 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooie hal erbij aan de voorkant, Lelystad ging voor de vakantietokkies worden toch? Vluchten naar de Canarische eilanden en dergelijke.
Keertje mijn vriendin opgehaald daar en toen een nachtje doorgezakt bij Andre's Vliegende Hollandse Barquote:Op maandag 2 december 2024 21:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben jij weleens op vakantie naar de Canarische eilanden geweest?
Lekker met andere Dutchies samenklittenquote:Op maandag 2 december 2024 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje mijn vriendin opgehaald daar en toen een nachtje doorgezakt bij Andre's Vliegende Hollandse Bar
Het had een hoog huisje-op-wielen niveau.quote:Op maandag 2 december 2024 21:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lekker met andere Dutchies samenklitten
Ik weet niet meer of ik dit al wist en verdrongen heb of voor het eerst lees maar:quote:Op maandag 2 december 2024 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Populaire bestemming wel https://nos.nl/artikel/25(...)-canarische-eilandenquote:Op maandag 2 december 2024 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooie hal erbij aan de voorkant, Lelystad ging voor de vakantietokkies worden toch? Vluchten naar de Canarische eilanden en dergelijke.
Ja waar witjes met wat centjes in de zon liggen te bakken...quote:Op maandag 2 december 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Populaire bestemming wel https://nos.nl/artikel/25(...)-canarische-eilanden
Dan doen ze toch lekker.quote:Op maandag 2 december 2024 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit speelt toch al een paar jaar, Delta Air Lines wil meer vluchten tussen Europa en de VS, Nederland wil Schiphol laten krimpen en dat pikken de Amerikanen niet en die dreigen met hun gehele luchtvloot uit te wijken naar een ander land en luchthaven.
Dat latex pakje wilde je niet hebben?quote:Op maandag 2 december 2024 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Ik had behalve de Wednesday lego, vandaag nog een ander pakketje uit de afhaalbox van de Budbee. NIetsvermoedend maak ik het net open, Zit er heel iets anders in. Kijk ik op de voorkant, staat er een hele andere naam op. Dus maar even met de klantenservice contact gezocht en het pakketje wat ik nu heb als retour laten melden en hetgeen ik besteld heb opnieuw laten sturen
Nee, als ik de naam van de ontvanger door Google haal, kom ik uit bij iemand van de politie,quote:Op maandag 2 december 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat latex pakje wilde je niet hebben?
Ja, ging ik ook al doen.quote:Op maandag 2 december 2024 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu maar weer proberen te slapen
ik ben bezig aan mijn thermos bekertjequote:
quote:
Ik zoek soms ook wat ik moet doen op de pc. 😅quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
beetje wennen. De planet coaster op de deck is eigenlijk bedoeld voor controller controls maar ik speel met muis dus soms zoeken hoe ik wat moet doen
moet nogal wennen aan het paden bouwen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zoek soms ook wat ik moet doen op de pc. 😅
Geen strandweer vandaag?quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet nogal wennen aan het paden bouwen.
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 3 december 2024 07:27 schreef bitterbal het volgende:
Er zit hier vlakbij een zwitser die geloof ik wiet verkoopt maar ook graag kookt. Elke dag heeft die wat anders. Vandaag dit"
[ afbeelding ]
Misschien toch een keer proberen
@:kwiwi
neequote:Op dinsdag 3 december 2024 07:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je ook contact met Nederlanders daar?
ja he. Hij doet ook vaak lams kebab broodjes. Die foto's zien er ook goed uit. En hij had een keer gravad lax gemaakt. Maar ben er nog niet geweestquote:
Ik ook. Ik gebruik nu vooral de stempel, zodat al mijn paden maar recht zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet nogal wennen aan het paden bouwen.
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
op zich lijkt mij het wel leuk om ook NL te leren kennen hier want heb het idee dat ik toch wel op mijn woorden moet passen hier met de buitenlanders
Ik heb gisteravond voor het eerst een houten achtbaan gemaakt. Moet alleen nog een naam verzinnen en nog wat tweaken aan de eerste paar afdalingen.quote:
Ja maar is dat gevaarlijk dan ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*twijfelt of los serieus is
nou je weet dat ze de nederlander nogal direct vinden ?
Waarom reageer ik nog op jequote:Op dinsdag 3 december 2024 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar is dat gevaarlijk dan ofzo?
In Thailand staat het niveau van de vrijheid van meningsuiting op het niveau van Mexico, Indonesië en Columbia, je mag alles zeggen maar zorg dat de je buurman het niet hoort, dat doet wat met karakter van mensen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar is dat gevaarlijk dan ofzo?
dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 3 december 2024 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Thailand staat het niveau van de vrijheid van meningsuiting op het niveau van Mexico, Indonesië en Columbia, je mag alles zeggen maar zorg dat de je buurman het niet hoort, dat doet wat met karakter van mensen.
Ja maar dat is wel zo, heeft er zijdelings mee te maken, mensen met een directe grote mond worden niet oud in Rusland of Noord Korea.quote:
Ik was serieus.quote:
Nou dat verschil is al binnen Nederland. In onze omgeving zijn we ook wel iets minder direct dan Amsterdam Rotterdam bijvoorbeeld. Den Haag is al helemaal een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:49 schreef bitterbal het volgende:
In tegenstelling tot Nederlanders vinden buitenlanders snel iets grof of onbeschoft
Ja maar dat zijn meestal van die halve sjappies, die missen we niet aan het front of op de dansvloer van het leven.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was serieus.
Heb vaker gezien bv bij Kees van der Spek dat eenmaal in Thailand die Thaise vrouwen (bijvoorbeeld) zo’n Nederlandse vent compleet domineren of zelfs vermoorden en dat op een ongeluk doen lijken.
ik vind amsterdammers veel erger dan hagenezenquote:Op dinsdag 3 december 2024 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat verschil is al binnen Nederland. In onze omgeving zijn we ook wel iets minder direct dan Amsterdam Rotterdam bijvoorbeeld. Den Haag is al helemaal een ander verhaal.
Zou echt een enorm kutland voor mij zijn daar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:54 schreef bitterbal het volgende:
Maar dan moet je zeggen onverantwoordelijk want 'stupid' is 'not nice'.
ja maar ze is toch dom dat ze daar staat
Dat denk ik eigenlijk ook wel. Sjezus wat zijn die onbeschoft eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind amsterdammers veel erger dan hagenezen
ik loop hier ook constant tegen aan. voornamelijk online maar tochquote:Op dinsdag 3 december 2024 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou echt een enorm kutland voor mij zijn daar.
Jij bent best directquote:Op dinsdag 3 december 2024 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat verschil is al binnen Nederland. In onze omgeving zijn we ook wel iets minder direct dan Amsterdam Rotterdam bijvoorbeeld. Den Haag is al helemaal een ander verhaal.
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik loop hier ook constant tegen aan. voornamelijk online maar toch
maar goed je hebt onbeschoft en gewoon direct. Zit wel een groot verschil in.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook wel. Sjezus wat zijn die onbeschoft eigenlijk.
Nederlanders zijn ook te direct en daardoor onbeschoft.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed je hebt onbeschoft en gewoon direct. Zit wel een groot verschil in.
Hier vinden ze direct ook vrij snel onbeschoft
dat je daar plaats moet nemen en dat je wordt geroepen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nederlanders zijn ook te direct en daardoor onbeschoft.
Neem als voorbeeld een receptionist in NL vs bijvoorbeeld Engeland.
Wat zegt die als je je gemeld hebt en moet wachten?
ja dat vind ik erger.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
In Hongarije zeggen mensen niet snel nee.
Als je vraagt of ze iets willen gaan doen en ze zeggen ‘misschien’ dan is dat eigenlijk gewoon nee.
En dat vinden wij als Hollanders dan weer achterbaks en schijnheiligquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat vind ik erger.
hier geven ze het niet toe als ze het niet weten. Verzinnen ze gewoon wat of ze zeggen gewoon ja terwijl ze geen idee hebben.
Dat vind ik toch zo irritant
Precies!quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je daar plaats moet nemen en dat je wordt geroepen?
nou ja achterbaks is het misschien niet maar zeg gewoon dat je het niet weet. das niet erg namelijk. Dan vinden we een andere manier om er achter te komen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat vinden wij als Hollanders dan weer achterbaks en schijnheilig
Dat heb ook ook weleens gezien in vlogs over Azië. Vragen mensen de weg. Iemand weet het niet. Maar verzint iets om niet zijn gezicht te verliezen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat vind ik erger.
hier geven ze het niet toe als ze het niet weten. Verzinnen ze gewoon wat of ze zeggen gewoon ja terwijl ze geen idee hebben.
Dat vind ik toch zo irritant
Das toch niet onbeschoft? De brit wil namelijk ook dat je in de wachtruimte plaats neemtquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies!
In NL zeggen ze: U mag daar plaatsnemen.
De Mag in deze zin is eigenlijk een moet.
In meer beschaafde kringen zegt men: Please take a Seat.
ja das heel erg hier. Als ze iets niet weten is gezichtsverlies dus ze sturen je gewoon een kant opquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ook ook weleens gezien in vlogs over Azië. Vragen mensen de weg. Iemand weet het niet. Maar verzint iets om niet zijn gezicht te verliezen.
Maar zomaar iemand de weg vragen is daar al te direct en eigenlijk asociaal.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ook ook weleens gezien in vlogs over Azië. Vragen mensen de weg. Iemand weet het niet. Maar verzint iets om niet zijn gezicht te verliezen.
neequote:Op dinsdag 3 december 2024 08:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar zomaar iemand de weg vragen is daar al te direct en eigenlijk asociaal.
In Azië steken ze met een grote glimlach een samoeraizwaard door je buik als dat even zo uitkomt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Hoe behulpzaam is dat dan....quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das heel erg hier. Als ze iets niet weten is gezichtsverlies dus ze sturen je gewoon een kant op
ja met dit soort dingen is dat niet nee maar als ze je kunnen helpen doen ze dat welquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hoe behulpzaam is dat dan....
Meloveyoulongtimequote:Op dinsdag 3 december 2024 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Azië steken ze met een grote glimlach een samoeraizwaard door je buik als dat even zo uitkomt.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, vroeger stuurden we Duitse toeristen ook richting de grens
En als ze op de fiets waren zeker erbij vermelden dat ze die moesten achterlatenquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kende vroeger twee vieze directeuren van Philips Medical, allebei dik in de zestig en met een Thaise twintiger, als ze de kans kregen zouden die Thaise vrouwen hen liever doodmartelen maar ja centjes.quote:
opendeur en coquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)iconceptie-gebruiken
U don't say
Da’s nu als je met een Israëlisch kenteken rijdtquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Toen mijn vader nog met een duits kenteken reed gooide ze in de haagse schilderswijk stenen naar hem als die daar reed
Denk dat ze dat niet eens herkennenquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s nu als je met een Israëlisch kenteken rijdt
Beter dan terecht komen bij die twee Vlaamse keuterboertjes uit Jambers.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kende vroeger twee vieze directeuren van Philips Medical, allebei dik in de zestig en met een Thaise twintiger, als ze de kans kregen zouden die Thaise vrouwen hen liever doodmartelen maar ja centjes.
Gewoon immer geradeaus.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Euh er is een directeur van Philips doodgemartelt in opdracht van zijn vrouw.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kende vroeger twee vieze directeuren van Philips Medical, allebei dik in de zestig en met een Thaise twintiger, als ze de kans kregen zouden die Thaise vrouwen hen liever doodmartelen maar ja centjes.
Nou daar is niet veel aan verloren gegaan aan die natte sigaar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh er is een directeur van Philips doodgemartelt in opdracht van zijn vrouw.
Maar jij doelt op Nairobi Kenya, staat me zo vaag iets van bij, daar is je leven ook net zoveel waard als een erwtje als je wat centen hebt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh er is een directeur van Philips doodgemartelt in opdracht van zijn vrouw.
Nee Tob Cohen,quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar jij doelt op Nairobi Kenya, staat me zo vaag iets van bij, daar is je leven ook net zoveel waard als een erwtje als je wat centen hebt.
Als je daar gewoon je rijbewijs bij een corrupt agentje kunt kopen dan is dat twijfelachtige weggedrag daar niet zo vreemdquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Onze thaise lerares zei vandaag dat we ook een motorrijbewijs kunnen kopen. ze gaat ons de gegevens sturen van die agent. Ben benieuwd
Nee maar het praktijk examen schijnt ook niets voor te strellenquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je daar gewoon je rijbewijs bij een corrupt agentje kunt kopen dan is dat twijfelachtige weggedrag daar niet zo vreemd
Een tussenpersoon?quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
maar het is geen agent als in politie agent maar agent in het engels. Weet niet wat NL woord daarvoor is?
quote:tussenpersoon
Zelfstandig naamwoordintermediaryagentmiddlemanintermediatebrokermediumWoordenboek bekijken
Meer vertalingen
Alles uitvouwen
agent
Zelfstandig naamwoord
agent
policeman
broker
factor
emissary
middel
Zelfstandig naamwoord
means
agent
way
waist
middle
remedy
vertegenwoordiger
Zelfstandig naamwoord
representative
agent
salesman
vakeel
vakil
dealer
Zelfstandig naamwoord
agent
zaakwaarnemer
Zelfstandig naamwoord
agent
solicitor
attorney
zaakgelastigde
Zelfstandig naamwoord
agent
commissioner
deputy
Gewoon een tussenpersoontje dusquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je gaat bv ook naar een agent als je hulp nodig hebt met je visa ofzo
Kei gladquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar de straat is toch echt wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |