SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
tis een enorm compliment dat ik aan jou denk als het over gecompliceerde zaken gaatquote:
Ja Fok! is meer de acceptatie omgeving waar je dingen kan uitproberen.quote:Op maandag 2 december 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij twee dingen sociaal doen is moeite
maar is fok dus misschien meer 'sociaal'
..quote:Op maandag 2 december 2024 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja Fok! is meer de acceptatie omgeving waar je dingen kan uitproberen.
Oh ja dat is naarquote:Op maandag 2 december 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te heet![]()
niet dat je je mond verbrand maar dat je zo'n drukkend gevoel op je borst krijgt
Misschien kun je nog een koffiekopje lenen van @Nattekatquote:Op maandag 2 december 2024 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schenk de hete soep maar gewoon in m'n handen.
Oh nee, de Noren!quote:
Was daar het alarm voor? Komen de noren @Nattekat halen?quote:
Ow gezelligquote:Op maandag 2 december 2024 15:48 schreef essnhills het volgende:
De hond van de buren loeide ook mee hier
Geen alarm gehoord hierquote:Op maandag 2 december 2024 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was daar het alarm voor? Komen de noren @:nattekat halen?
Kat-a-pult.quote:Op maandag 2 december 2024 15:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen alarm gehoord hier
Wil je de kat weghebben?
Ik hoor er hier al genoegquote:Op maandag 2 december 2024 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow gezellig
Dus mocht je het alarm eens missen, dan weet je het alsnog door de honden van de buren...
Mhhh, "pult" is geneukt in het Noorsquote:
Niet zo kattig doen Zwabbiequote:
Ik hoef niet per se te weten wat @Nattekat allemaal doet achter zijn bureauquote:Op maandag 2 december 2024 15:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, "pult" is geneukt in het Noors
(voor het gemak betekent hetzelfde woord ook bureau)
Meh, hij is toch een beetje de moppersmurf in het dorp die er gewoon bij hoort inmiddelsquote:Op maandag 2 december 2024 15:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen alarm gehoord hier
Wil je de kat weghebben?
Nat zijn...quote:Op maandag 2 december 2024 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se te weten wat @:nattekat allemaal doet achter zijn bureau
Woont ie in een snoephuisje is het nog niet goedquote:Op maandag 2 december 2024 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, hij is toch een beetje de moppersmurf in het dorp die er gewoon bij hoort inmiddels![]()
[ afbeelding ]
Afquote:Op maandag 2 december 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woont ie in een snoephuisje is het nog niet goed
*Neemt hapje van de muur
Kssssssssstquote:
quote:Op maandag 2 december 2024 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kssssssssst
*Rent weg met chocolade deurknop
quote:
Eeuhm, oké Katja.quote:Op maandag 2 december 2024 16:16 schreef essnhills het volgende:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Ademnoodquote:
Die heb ik een keer bijna vol op de motorkap gehad.quote:Op maandag 2 december 2024 16:16 schreef essnhills het volgende:
Je komt in ademnood
Want de kans is groot
Uhu, met de benen wijd zekerquote:Op maandag 2 december 2024 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik een keer bijna vol op de motorkap gehad.
Is prima, geen haast.quote:Op maandag 2 december 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Hé ik probeer te werken
@:gebrokenglas ik ben morgenavond beschikbaar
Ehh. Aparte kantoorcultuur daar.quote:Op maandag 2 december 2024 15:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, "pult" is geneukt in het Noors
(voor het gemak betekent hetzelfde woord ook bureau)
Hey jij hier ben je verdwaaldquote:
O je bent een kast in elkaar aan het zetten. Dat is nog best wel een klus.quote:Op maandag 2 december 2024 17:13 schreef Ama het volgende:
Even kleine pauze van de kast in elkaar zetten.
Ja, ik las het elders, ze hebben je hierheen geloktquote:Op maandag 2 december 2024 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zat eerst in ONZ SC.
Maar ik moest in KSC zijn.
Die Noren ook altijdquote:Op maandag 2 december 2024 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh. Aparte kantoorcultuur daar.
Een IKEA kast? Dan moet het meevallen...quote:Op maandag 2 december 2024 17:13 schreef Ama het volgende:
Even kleine pauze van de kast in elkaar zetten.
Op zich wel, maar het is @Amaquote:Op maandag 2 december 2024 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een IKEA kast? Dan moet het meevallen...
quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 2 december 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Zo de tering, ben net bijna keihard onderuit gegaan op de fiets
Was het glad?quote:Op maandag 2 december 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Zo de tering, ben net bijna keihard onderuit gegaan op de fiets
Reed over een put volgens mij, en precies op dat moment stuurde ik licht naar rechts. Voorwiel gleed weg en ik kon me nog net opvangen met m'n been.quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reed over een put volgens mij, en precies op dat moment stuurde ik licht naar rechts. Voorwiel gleed weg en ik kon me nog net opvangen met m'n been.
Ik ben wel eens op ijzel onderuit gegaan op dezelfde manier, maar ik denk niet dat de landing hetzelfde was geweest
Goed afgelopen dusquote:Op maandag 2 december 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reed over een put volgens mij, en precies op dat moment stuurde ik licht naar rechts. Voorwiel gleed weg en ik kon me nog net opvangen met m'n been.
Ik ben wel eens op ijzel onderuit gegaan op dezelfde manier, maar ik denk niet dat de landing hetzelfde was geweest
Oei. Ja je kunt heel lelijk terechtkomen.quote:Op maandag 2 december 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Zal er maar geen "how can I make this about me" van makenquote:Op maandag 2 december 2024 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. Ja je kunt heel lelijk terechtkomen.
Yes, alles wat een ander beleeft ook hebben meegemaakt maar altijd een graad ergerquote:Op maandag 2 december 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Zal er maar geen "how can I make this about me" van maken
Dat overkomt mij ook altijd, maar dan erger.quote:Op maandag 2 december 2024 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes, alles wat een ander beleeft ook hebben meegemaakt maar altijd een graad erger
Kom je goed mee wegquote:Op maandag 2 december 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh balen zeg. Kon je het eel vinden met deze begeleider?quote:Op maandag 2 december 2024 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
En o ja er heeft weer een woonbegeleider medegedeeld dat ie elders gaat werken. En dat is/was een van mijn aanspreekpunten zeg maar.. Het is gezien het beperkte personeel hier nog onduidelijk of ik iemand anders krijg aangewezen of die andere (ik heb 2 aanspreekpunten zeg maar) het alleen blijft doen.. (arme jongen)
[..]![]()
Dan zat je in de keuken?quote:Op maandag 2 december 2024 18:02 schreef Nattekat het volgende:
Jep, zit een put daar.
Dikke kans dat ik over m'n fiets was gekatapult op het moment dat m'n wiel weer grip kreeg. In een ander universum zat ik nu niet in m'n woonkamer.
Gewoon wat keukenzout pakken danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het wentquote:Op maandag 2 december 2024 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh. Aparte kantoorcultuur daar.
Ik heb net een zakje Truffel gehaald.quote:Op maandag 2 december 2024 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Lidl had geen kruidnoten meer.
Ik mag donderdag de voordeur kapot bonzen van de overbuurman.quote:Op maandag 2 december 2024 19:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net een zakje Truffel gehaald.
Bij mijn ouders zitten er nog steeds afdrukken van kruidnoten in de deur van de keuken.quote:Op maandag 2 december 2024 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mag donderdag de voordeur kapot bonzen van de overbuurman.
Ik vind dat zo leuk.
Ik heb net nog even de cafe noir en de cookies & cream kruidnootjes bij de AH gehaald, dat schap met sinterklaas spul is al aardig leeggeplunderdquote:Op maandag 2 december 2024 19:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net een zakje Truffel gehaald.
Welke set?quote:
Verwacht wel pics van je in je Sint pak nu natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2024 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mag donderdag de voordeur kapot bonzen van de overbuurman.
Ik vind dat zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |