SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fryslân boppe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij is monitor er al mee gekapt, er klopt geen zak van. Of toch wel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie ben jij?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Russen komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken die gast ook nietquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ben je nieuwquote:Iedereen is een kutlultrut
En of ik op zijn link wil klikken.Lijkt me een scam.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hele desktop op blauwquote:Op maandag 2 december 2024 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En of ik op zijn link wil klikken.Lijkt me een scam.Iedereen is een kutlultrut
Ho ho.Ben jij een psych?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok op foequote:
Hang op,klik weg...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stalpotenquote:Iedereen is een kutlultrut
Nog ergerquote:
Goffer.Dat jij dit nog weet.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga stuk.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario valt op dikke poeperts, Naomi had het ook.quote:Iedereen is een kutlultrut
You win some,you lose some.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spacecake is beterquote:Op maandag 2 december 2024 02:26 schreef mario390 het volgende:
zij heeft deze jaar mooncake verloren
Ik heb er ooit eentje gewonnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 95 / +95 / +0 / 163 / 208
2. JustinK / 83 / +83 / +0 / 1149 / 1159
3. mascara-klodder / 27 / +26 / +1 / 71 / 82
4. Pinnenmutske / 24 / +24 / +0 / 306 / 329
5. FreshFruit / 20 / +2 / +18 / 127 / 140
6. KillemWieft / 18 / +14 / +4 / 56 / 70
7. Puzzie / 18 / +18 / +0 / 46 / 59
8. Soury / 17 / +1 / +16 / 83 / 101
9. mario390 / 16 / +10 / +6 / 27 / 33
10. Dr.Mikey / 15 / +14 / +1 / 76 / 88
11. AardappelSchotel / 13 / +13 / +0 / 157 / 162
12. MizzezAmy / 12 / +12 / +0 / 209 / 219
13. gebrokenglas / 11 / +0 / +11 / 125 / 137
14. greysbones / 7 / +7 / +0 / 114 / 117
15. 444 / 5 / +5 / +0 / 680 / 689
16. Shii / 4 / +3 / +1 / 38 / 41
17. Bally-b / 4 / +4 / +0 / 10 / 14
18. ToT / 2 / +2 / +0 / 72 / 75
19. Rob / 2 / +0 / +2 / 21 / 22
20. Homijn / 2 / +2 / +0 / 4 / 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dit was zeer ernstigquote:
Klopt de telling nu wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een ervaring die ik liever niet meer doe.quote:Op maandag 2 december 2024 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje gewonnen.
kreequote:
De meest onderschatte en afgezeken user. Die mag even bovenaan staan.quote:Iedereen is een kutlultrut
Was met een loterij van een coffeeshop.Op oudjaarsdag.Ik dat ding heel netjes gesneden op tafel en een paar hebben 12 uur niet gehaald.quote:Op maandag 2 december 2024 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Een ervaring die ik liever niet meer doe.
Als in dat ze lagen te slapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeik hem nooit af en onderschat hem ook niet.Heb vaak heel leuke gesprekken met hem.quote:Op maandag 2 december 2024 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
De meest onderschatte en afgezeken user. Die mag even bovenaan staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou die Mario van de Maffia zijn?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eten is toch wat anders dan roken, de dosering is weg. Met eten denk je ik voel niks, dus iets meer en boemquote:Op maandag 2 december 2024 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was met een loterij van een coffeeshop.Op oudjaarsdag.Ik dat ding heel netjes gesneden op tafel en een paar hebben 12 uur niet gehaald.
Als in dat ze lagen te slapen.Iedereen is een kutlultrut
Fruit in je abwezenheit was ik soms misratend,
lang nachts onderwegs, en mutti was boos
handy verloren, kellnerin gab het mutti terug mutti weer boos![]()
Het was ook niet persoonlijk tegen jou, maar algemeen.quote:Op maandag 2 december 2024 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeik hem nooit af en onderschat hem ook niet.Heb vaak heel leuke gesprekken met hem.Iedereen is een kutlultrut
Waarom post die Mario naar mij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 02:39 schreef mario390 het volgende:
Fruit in je abwezenheit was ik soms misratend,
lang nachts onderwegs, en mutti was boos
handy verloren, kellnerin gab het mutti terug mutti weer boos![]()
Wat kan FF doen als muttie boos is?quote:Iedereen is een kutlultrut
Okee klaar met grapje.Maar mijn beste dit doe je wel zelf.Je zuipt te veel en raakt dan dingen kwijt.Het is tijd om op jezelf te gaan letten in dit.Het is niet stoer en je mutti doe je verdriet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik geef haar oral plesurequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag juist leuke filmpjes.quote:Op maandag 2 december 2024 02:54 schreef mario390 het volgende:
krampuslop is maar niks gewezen,nur ben ik om 5 naar huis“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel in Oostenrijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja bij onz is niks gebeurd maar waar anders in kärnten zijnquote:
gewonden meiden gewezen,dat is oonnodig![]()
Ze mogen niet buiten zijn,eigen schuld.quote:Op maandag 2 december 2024 03:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij onz is niks gebeurd maar waar anders in kärnten zijn
gewonden meiden gewezen,dat is oonnodig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee de slagen met kette op de benen ,hebben ze ook in beiburg
maar daar was niemand gewond,misschien blaue plek ofzo![]()
Nog zo gezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker meiden meppen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je naar AmelandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wil je mee?quote:
Goed idee.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik spreek de taal dus dat komt goed.quote:
Wat trekken we aan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo sliepen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3333“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo een gemaskerd ding hè lekker zuupn en voelen.quote:Op maandag 2 december 2024 03:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik spreek de taal dus dat komt goed.
Wat trekken we aan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voel je niks van net met sunnekloasquote:Op maandag 2 december 2024 03:35 schreef mario390 het volgende:
zij weest 17 jaren niet wie haar vater is, bekam eetproblemenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En een toeter moeten we ook.quote:Op maandag 2 december 2024 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een gemaskerd ding hè lekker zuupn en voelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
??? ik snap je nietquote:Op maandag 2 december 2024 03:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voel je niks van net met sunnekloas![]()
Sunneklaas Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zij is racist.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Harry Potter schrijfster,quote:Op maandag 2 december 2024 03:44 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat sunneklaas is , vielleicht nikolaus
wie is racist?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fawakkaaa.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen sorry.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna Top 2000 weer.quote:![]()
Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 2 december 2024 04:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb ook eens een film gezien
Jij weet het gewoon.quote:
Niet helemaal. Maar komt goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Sp3c en span.
Atemlosquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Autobahn?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ktaftwerkquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
KernkraftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Yes!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zombie Nation.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijdens waren dit jongens, prachtige tijdenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 december 2024 04:54 schreef sp3c het volgende:
Tijdens waren dit jongens, prachtige tijden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Muziek was beter, films waren beter, als je een grapje maakte gingen mensen lachen en het Nederlands ijshockeyteam won om de zoveel tijd een wedstrijd
Genoten heb ik ervanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Feenstra Flyers.quote:Op maandag 2 december 2024 04:58 schreef sp3c het volgende:
Muziek was beter, films waren beter, als je een grapje maakte gingen mensen lachen en het Nederlands ijshockeyteam won om de zoveel tijd een wedstrijd
Genoten heb ik ervan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thialf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das van voor mijn tijd opaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Thialf ziet er nog wel hetzelfde uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Okee knul.quote:
Daar waren ook leuke feesten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laatste keer dat ik Thialf was was het wel subtropisch warm binnen trouwens
Je wil niet met blauwe balletjes op de tribune zitten maar het blijft wel wintersport hoor![]()
Luik is ook zo ergOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sporthallen Zuid was het ook altijd warm.quote:Op maandag 2 december 2024 05:03 schreef sp3c het volgende:
Laatste keer dat ik Thialf was was het wel subtropisch warm binnen trouwens
Je wil niet met blauwe balletjes op de tribune zitten maar het blijft wel wintersport hoor![]()
Luik is ook zo erg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn ze in de regel wel geschikt voor jaquote:
Zoetermeer ook altijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deze man.quote:
Keer Glory gezien daar, leuk om een keer mee te maken maar dat was er echt te klein voor en het volk dat er op af komt is niet mijn volk zeg maarquote:Op maandag 2 december 2024 05:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sporthallen Zuid was het ook altijd warm.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
PWA hal?quote:Op maandag 2 december 2024 05:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zijn ze in de regel wel geschikt voor ja
Zoetermeer ook altijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pwa jaquote:
Prins Willem Alexander sport en evenementen centrum oid officieel![]()
Veelste vroeg afgebrokenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hehehequote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dan met een stijfje uit het bad komen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor 10.000 jaar aan celstraf in de zaal.quote:Op maandag 2 december 2024 05:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Keer Glory gezien daar, leuk om een keer mee te maken maar dat was er echt te klein voor en het volk dat er op af komt is niet mijn volk zeg maar
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En countingquote:Op maandag 2 december 2024 05:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor 10.000 jaar aan celstraf in de zaal.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En witte neuzen.quote:Op maandag 2 december 2024 05:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor 10.000 jaar aan celstraf in de zaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had al een stijffie voordat ik in het water lag.quote:Op maandag 2 december 2024 05:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan met een stijfje uit het bad komen.
Ja dan zou ik het latenquote:Op maandag 2 december 2024 05:11 schreef mario390 het volgende:
ik word niet herum vingeren,ik heb bang dat ik wat kapoet makOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 05:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had al een stijffie voordat ik in het water lag.![]()
![]()
Een zwembad in 010.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tropisch zwemparadijs in rotterdamquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ging je heen als je niks te doen had om avonturen te belevenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met meisjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit vindt Mario wel iets.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neuken viel wat te veel op.quote:Op maandag 2 december 2024 05:16 schreef mario390 het volgende:
oke,maar waarom doet hij de meisjes vingeren als het en zwembad is?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker 3 mensen verzopen aan het eind van de wildwaterbaan voordat ze het aanpasten.quote:
Die meisjes hadden een zwemdiploma.quote:Op maandag 2 december 2024 05:18 schreef mario390 het volgende:
is daar geen bademeister de overwacht?
Nee,je vraagt eerst netjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar het was gigantisch groot en druk. En met dat schuim op het water niet altijd duidelijk wat er onder water gebeurde.quote:Op maandag 2 december 2024 05:18 schreef mario390 het volgende:
is daar geen bademeister de overwacht?
Of in de kleedhokjes.quote:Op maandag 2 december 2024 05:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar het was gigantisch groot en druk. En met dat schuim op het water niet altijd duidelijk wat er onder water gebeurde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hou opquote:Op maandag 2 december 2024 05:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar het was gigantisch groot en druk. En met dat schuim op het water niet altijd duidelijk wat er onder water gebeurde.beelden?
ik gaa vandaag nog googlen rotterdam zwembad
maar dann zie ik waarschnlijk line-danseres zwemmen![]()
Later niet. Dat waren de figuren die voor de ondergang van Tropicana hebben gezorgd. Werd een soort graai paradijs.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Heb ik gelezen idd,groepen gozers van zekere afkomst die meisjes insloten en betasten.quote:Op maandag 2 december 2024 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Later niet. Dat waren de figuren die voor de ondergang van Tropicana hebben gezorgd. Werd een soort graai paradijs.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zijn daar ook oude kartonagen-meiden?quote:Op maandag 2 december 2024 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Later niet. Dat waren de figuren die voor de ondergang van Tropicana hebben gezorgd. Werd een soort graai paradijs.![]()
Whut?quote:Op maandag 2 december 2024 05:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn daar ook oude kartonagen-meiden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wanneer geen bademeister is,is dat sschlecht, dann zijn daar zeker spanners en zoquote:Op maandag 2 december 2024 05:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik gelezen idd,groepen gozers van zekere afkomst die meisjes insloten en betasten.![]()
Dat is meer jouw ding?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet met lidmaatschappen hebben gewerkt. Met je ID een pasje maken en als je je misdraagt kom je op een zwarte lijst te staan en kom je er gewoon nooit meer in.quote:Op maandag 2 december 2024 05:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik gelezen idd,groepen gozers van zekere afkomst die meisjes insloten en betasten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
is daar echt geen zort security, jemand de oplett?quote:Op maandag 2 december 2024 05:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet met lidmaatschappen hebben gewerkt. Met je ID een pasje maken en als je je misdraagt kom je op een zwarte lijst te staan en kom je er gewoon nooit meer in.![]()
Nelly maakte leuke muziek, maar heb haar qua uiterlijk nooit bijzonder gevonden.quote:Op maandag 2 december 2024 05:31 schreef mario390 het volgende:
maar helemal niet, daar is nelly furtado en ausnahme
sonsst nur meisjes 20 - 34Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zwembad is gesloten vanwege de vele incidenten die er plaatsvonden.quote:Op maandag 2 december 2024 05:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
is daar echt geen zort security, jemand de oplett?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
oke,geen wonder wanneer niemand oplettquote:Op maandag 2 december 2024 05:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zwembad is gesloten vanwege de vele incidenten die er plaatsvonden.![]()
Ik ben wel naar feestjes geweest met een zwembad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 05:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke,geen wonder wanneer niemand oplett
Als je alles goed in de gaten had willen houden, dan had je alleen daarvoor al 20 man persoon nodig gehad.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En dit staat nu leeg?quote:Op maandag 2 december 2024 05:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je alles goed in de gaten had willen houden, dan had je alleen daarvoor al 20 man persoon nodig gehad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is zeer groot man manquote:Op maandag 2 december 2024 05:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je alles goed in de gaten had willen houden, dan had je alleen daarvoor al 20 man persoon nodig gehad.![]()
Wel mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dann heb je mooi augenfutter gezienquote:Op maandag 2 december 2024 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben wel naar feestjes geweest met een zwembad.![]()
![]()
Ik las gister mee en het ging over black outs.Daar was ik echt goed in.De volgende dag wakker worden en totaal niet weten waar ik was.quote:Op maandag 2 december 2024 05:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze kweken er nu paddenstoelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook wel eens op hele vreemde plekken wakker geworden?quote:Op maandag 2 december 2024 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las gister mee en het ging over black outs.Daar was ik echt goed in.De volgende dag wakker worden en totaal niet weten waar ik was.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat wil je kijken?quote:Op maandag 2 december 2024 05:48 schreef mario390 het volgende:
moet ik me op mediaindebuurt.nl registeren als ik kijken will?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, maar misschien doet de site aan geoblocking?quote:Op maandag 2 december 2024 05:48 schreef mario390 het volgende:
moet ik me op mediaindebuurt.nl registeren als ik kijken will?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee dat niet,mijn broertje kon dat wel.Die lag in het hondenhok bijv.quote:Op maandag 2 december 2024 05:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook wel eens op hele vreemde plekken wakker geworden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt vaag.quote:Op maandag 2 december 2024 05:54 schreef mario390 het volgende:
als ik op interesse klikte willen
ze weten welke bedrijf heb ik dat ik metdoen will“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 05:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dat niet,mijn broertje kon dat wel.Die lag in het hondenhok bijv.![]()
Ik kon meestal niet slapen. Gek hè? Vond het wel altijd kut hoor, als enige wakker zijn terwijl de rest lekker ligt te maffen.
Klinkt alsof je een evenement probeert aan te melden?quote:Op maandag 2 december 2024 05:54 schreef mario390 het volgende:
als ik op interesse klikte willen
ze weten welke bedrijf heb ik dat ik metdoen will
Meestal was het bij ons de dag erna samenkomen en de nacht bespreken.En dan flink blowen.quote:Op maandag 2 december 2024 05:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik kon meestal niet slapen. Gek hè? Vond het wel altijd kut hoor, als enige wakker zijn terwijl de rest lekker ligt te maffen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 05:59 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga nog even verder pitten. Leuk dat je er weer bent @:FreshFruit !
Later, @:mario390 !![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 05:59 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga nog even verder pitten. Leuk dat je er weer bent @:FreshFruit !
Later, @:mario390 !
Goed gevonden.quote:Op maandag 2 december 2024 06:15 schreef mario390 het volgende:
daar is wat maar zonder mensen https://www.stevendijkshoorn.nl/urbex/tropicana-rotterdam/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Justin.quote:
Ik wens u een goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Reken ik ook goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel goed geslapen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En mooi gedroomd?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik herinner altijd mijn droom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Saar.quote:
Dat heb ik wel een tijd gehad dat ik in mijn slaap op FOK! zat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is niet bestquote:Op maandag 2 december 2024 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik wel een tijd gehad dat ik in mijn slaap op FOK! zat.![]()
![]()
Dat ging best ver.ik zag posts en zocht naar mijn toetsenbord.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Terwijl ik op bed lag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat doe ik ook nooit.Dit waren echt dromen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nooit.Dit waren echt dromen.![]()
![]()
Hey Jusquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry Kree.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje kunnen slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker mutsje ook wel eens fijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhhAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Met glijmiddel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
🤔🤭quote:Op maandag 2 december 2024 02:16 schreef devzero het volgende:
Gewoon de score van 02-12-2023 met de datum van vandaag. En niemand die het opvalt
[ afbeelding ]Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja echt he. Wel wakker geweest tussendoor maar weer in slaap gevallen.quote:Werewolf
Ja redelijk wel voor mijn doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker. Zo hoort het ook te gaan. Fijn hoor.quote:Op maandag 2 december 2024 06:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja echt he. Wel wakker geweest tussendoor maar weer in slaap gevallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fruitquote:Op maandag 2 december 2024 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Myn maat.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Saartje.quote:
Nu ga ik lekker postenquote:Op maandag 2 december 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Zo hoort het ook te gaan. Fijn hoor.Werewolf
![]()
![]()
![]()
123“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
121“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tril je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik wel hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat gaat best ver.Ik tril dan als een malle.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van de coke?quote:Op maandag 2 december 2024 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat best ver.Ik tril dan als een malle.![]()
KoffieAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lekker bolkuhquote:
MeerAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Naar nachtje wel.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gaaf deze bolkquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dit lijkt mij zo naar, zeker ook omdat je op de kop hangtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OlaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wel een prachtig zichtquote:Op maandag 2 december 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zo naar, zeker ook omdat je op de kop hangtWerewolf
quote:
Dat was dag1Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat je nog wat kan zien als je op zijn kop heen en weer geslingerd wordt.quote:
Daarna niet licht in het hoofd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Daar had ik een ui van..quote:Op maandag 2 december 2024 07:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bolk en https://www.graskopgorgeliftcompany.co.za/bigswing.html
[ afbeelding ]Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
PacmanAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Je ziet enkel water hihi.quote:Op maandag 2 december 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je nog wat kan zien als je op zijn kop heen en weer geslingerd wordt.
Daarna niet licht in het hoofd?
Nee eerder door elkaar gewaaid.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: