SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fryslân boppe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij is monitor er al mee gekapt, er klopt geen zak van. Of toch wel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie ben jij?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Russen komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken die gast ook nietquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ben je nieuwquote:Iedereen is een kutlultrut
En of ik op zijn link wil klikken.Lijkt me een scam.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hele desktop op blauwquote:Op maandag 2 december 2024 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En of ik op zijn link wil klikken.Lijkt me een scam.Iedereen is een kutlultrut
Ho ho.Ben jij een psych?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok op foequote:
Hang op,klik weg...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stalpotenquote:Iedereen is een kutlultrut
Nog ergerquote:
Goffer.Dat jij dit nog weet.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga stuk.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario valt op dikke poeperts, Naomi had het ook.quote:Iedereen is een kutlultrut
You win some,you lose some.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spacecake is beterquote:Op maandag 2 december 2024 02:26 schreef mario390 het volgende:
zij heeft deze jaar mooncake verloren
Ik heb er ooit eentje gewonnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 95 / +95 / +0 / 163 / 208
2. JustinK / 83 / +83 / +0 / 1149 / 1159
3. mascara-klodder / 27 / +26 / +1 / 71 / 82
4. Pinnenmutske / 24 / +24 / +0 / 306 / 329
5. FreshFruit / 20 / +2 / +18 / 127 / 140
6. KillemWieft / 18 / +14 / +4 / 56 / 70
7. Puzzie / 18 / +18 / +0 / 46 / 59
8. Soury / 17 / +1 / +16 / 83 / 101
9. mario390 / 16 / +10 / +6 / 27 / 33
10. Dr.Mikey / 15 / +14 / +1 / 76 / 88
11. AardappelSchotel / 13 / +13 / +0 / 157 / 162
12. MizzezAmy / 12 / +12 / +0 / 209 / 219
13. gebrokenglas / 11 / +0 / +11 / 125 / 137
14. greysbones / 7 / +7 / +0 / 114 / 117
15. 444 / 5 / +5 / +0 / 680 / 689
16. Shii / 4 / +3 / +1 / 38 / 41
17. Bally-b / 4 / +4 / +0 / 10 / 14
18. ToT / 2 / +2 / +0 / 72 / 75
19. Rob / 2 / +0 / +2 / 21 / 22
20. Homijn / 2 / +2 / +0 / 4 / 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dit was zeer ernstigquote:
Klopt de telling nu wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een ervaring die ik liever niet meer doe.quote:Op maandag 2 december 2024 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje gewonnen.
kreequote:
De meest onderschatte en afgezeken user. Die mag even bovenaan staan.quote:Iedereen is een kutlultrut
Was met een loterij van een coffeeshop.Op oudjaarsdag.Ik dat ding heel netjes gesneden op tafel en een paar hebben 12 uur niet gehaald.quote:Op maandag 2 december 2024 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Een ervaring die ik liever niet meer doe.
Als in dat ze lagen te slapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeik hem nooit af en onderschat hem ook niet.Heb vaak heel leuke gesprekken met hem.quote:Op maandag 2 december 2024 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
De meest onderschatte en afgezeken user. Die mag even bovenaan staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou die Mario van de Maffia zijn?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eten is toch wat anders dan roken, de dosering is weg. Met eten denk je ik voel niks, dus iets meer en boemquote:Op maandag 2 december 2024 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was met een loterij van een coffeeshop.Op oudjaarsdag.Ik dat ding heel netjes gesneden op tafel en een paar hebben 12 uur niet gehaald.
Als in dat ze lagen te slapen.Iedereen is een kutlultrut
Fruit in je abwezenheit was ik soms misratend,
lang nachts onderwegs, en mutti was boos
handy verloren, kellnerin gab het mutti terug mutti weer boos![]()
Het was ook niet persoonlijk tegen jou, maar algemeen.quote:Op maandag 2 december 2024 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeik hem nooit af en onderschat hem ook niet.Heb vaak heel leuke gesprekken met hem.Iedereen is een kutlultrut
Waarom post die Mario naar mij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 02:39 schreef mario390 het volgende:
Fruit in je abwezenheit was ik soms misratend,
lang nachts onderwegs, en mutti was boos
handy verloren, kellnerin gab het mutti terug mutti weer boos
Forum Opties Forumhop: Hop naar: