een te grote rol voor het gedrag hij laat zienquote:Op maandag 2 december 2024 11:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is hij ook niet. Hij is Director (1 vd 2). Alexander Würz is de voorzitter.
Hij is géén voorzitter. Alexander Würz is de voorzitter.quote:Op maandag 2 december 2024 11:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb wel probleem met beide eigenlijk.
Je hebt gelijk hoor, de stewards horen gewoon naar de feiten te kijken en moeten niet beïnvloed worden door de coureurs. Ik denk dat het ook niet helpt dat Russel de voorzitter is van GPDA. Die kan dan niet alleen vanuit zichzelf praten, maar ook vanuit zijn voorzitterschap.
Waar Max vooral over valt is dat Russell gewoon aan het liegen was dat Max dit met opzet heeft gedaan, terwijl hij juist zegt dat hij Alonso niet wilde naaien en ruimte wilde laten. Russell daarentegen denkt "ik rij lekker naar hem toe, terwijl ik hem al seconden lang zie, en doe dan net alsof ik crash".
Er is een verschil tussen aankaarten wat je denkt dat iemand verkeerd heeft gedaan (hij gaf mij geen ruimte, hij negeerde gele vlaggen) en liegen/uitlokken door zelf als een idioot te gaan rijden en dan te beweren dat iemand je opzettelijk aan het blokken was.
Dat de stewards daar dan ook nog in meegaan maakt het alleen maar erger.
Boven iedereen. Ook bij de 2de SC situatie. 'SC Ending' maar de lichten bleven aanstaan totdat de SC echt naar binnen ging. Daarom kon Max zn harde banden niet goed opwarmen en zag je hem 2x wegglijden. Hij bleef voor de zekerheid binnen die 5 lengtes omdat de lichten nog aanstonden.quote:Op maandag 2 december 2024 09:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat dom dan om de gele vlag te negeren. Net zoals dat hij in Brazilië niet op zat te letten. Qua awareness steekt Max toch wel mijlenver boven Norris uit.
Hij heeft hem niet gemist. Echt gewoon niet.quote:Op maandag 2 december 2024 11:39 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is de FIA, geen goed lopende organisatie.
[..]
Ja, ach, hij mist wel meer.
Misschien kan hij dan steward worden.quote:Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij heeft hem niet gemist. Echt gewoon niet.
Anders moet hij zijn helm inleveren en achter een bureau gaan zitten.
En langs de baan. Op zijn stuur hoort hij het ook te krijgen maar dat zie ik in het fragment niet direct.quote:Op maandag 2 december 2024 11:37 schreef Troel het volgende:
Maar hoezo kan Norris die vlag gemist hebben? Dat soort dingen komt toch direct op je stuur binnen? (toch?)
quote:Op maandag 2 december 2024 11:44 schreef Gremen het volgende:
Noris moet eens uit de kast komen, dan valt er een last van zijn schouders.
Denk dat hij dacht wel WDC te kunnen worden, om het dan te vertellen. Zo van "Als eerste homo in een macho mannensport WDC worden is geweldig bla bla bla". Nu dat er niet meer in zit, zie je hem meteen weer meer depressief worden.
Gelukkig lifte hij niet tijdens geel, alleen echte coureurs liften niet.quote:Op maandag 2 december 2024 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zag ook langskomen dat Norris depressief zou zijn nadat mensen zijn reactie zagen.
Nou goed, natuurlijk is hij een beetje down na zo'n klote resultaat waarin hij voor de win kon vechten. Niet zo raar natuurlijk dat hij niet zo opgewekt is dan.
quote:Op maandag 2 december 2024 11:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Gelukkig lifte hij niet tijdens geel, alleen echte coureurs liften niet.
Ik zal altijd diep van binnen fan van Ferrari zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Voor wie zijn jullie in de laatste race? Norris of Leclerc?
Charles.quote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
dan breng ik de balans en ga ik voor Doohanquote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal altijd diep van binnen fan van Ferrari zijn.
Om mijn pre-season voorspelling uit te laten komen, zou ik voor Norris moeten zijn, maar ook ik ben inmiddels een beetje op hem afgeknapt, dus ik zou het wel episch vinden als het Leclerc nog lukt.quote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wij zien niet alles van de display's volgens mij.quote:Op maandag 2 december 2024 11:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En langs de baan. Op zijn stuur hoort hij het ook te krijgen maar dat zie ik in het fragment niet direct.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.formula1.com/(...).1817271661221587226
Op zijn stuur is niets te zien volgens mij, raar.
Las het gister idd.quote:
Nu hun golden boys eindelijk een keer zijn aangepakt.quote:Op maandag 2 december 2024 11:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wel mooi om te zien dat de Britten nu ook massaal over de straffen van de FIA heen vallen.
Sjarrel, hands down.quote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Latifi.quote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
No way dat hij ze niet zag.quote:Op maandag 2 december 2024 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zag de vlaggen wel. Norris niet. Voor zover iedereen kon zien zagen we ook niets op het stuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |