Er is een SC trouwens.quote:Op zondag 1 december 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Fijn dat ze dat grote scherm projecteren, anders had ik niet geweten dat het een SC is.
Dit weet de FIA nog wel zo te draaienquote:
We all love Lewis, it's impossible to give him a penalty and he is also British, so we cannot break our own rules.quote:
Meesten hebben een Brits paspoort-buffquote:Op zondag 1 december 2024 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie wel meer dan tien autolengtes tussen de auto's.
Wat voor pizza?quote:Op zondag 1 december 2024 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk komt de pizzabezorger nu langs ipv als het weer begonnen is @:Nattekat
Die zit nu op de parkeerplaats te wachten natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2024 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
Die blijven voor de deur staan en bellen pas aan zodra er 'SC ending' in beeld staatquote:Op zondag 1 december 2024 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
Even schoppen.quote:Op zondag 1 december 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zit nu op de parkeerplaats te wachten natuurlijk.
He cooperated with the investigation and was very open and honest by doing us the honour of talking to us.quote:Op zondag 1 december 2024 17:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
The stewards decided the driver of car 44 did everything in his power to make up for his jump start by slowing down and standing still, so no further action is needed.
Norris kreeg vorig jaar in Canada 5 seconden vanwege het laten vallen van een te groot gatquote:Op zondag 1 december 2024 17:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Meesten hebben een Brits paspoort-buff
quote:Op zondag 1 december 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die blijven voor de deur staan en bellen pas aan zodra er 'SC ending' in beeld staat
Zo werkt dat niet anders had viezerik Mohammed Al Fayed ook wel een Brits paspoort gehadquote:Op zondag 1 december 2024 17:12 schreef _UserName_ het volgende:
Maar, Max kan ook gewoon een huis kopen in GB en daar een paspoort aanvragen toch, problem solved
Een zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zondag 1 december 2024 17:11 schreef DKUp het volgende:
Perez ook een prima start. Het lek is boven?
Wel heel optimistisch van mij jaquote:Op zondag 1 december 2024 17:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer
Die andere.quote:
En gewoon regelrecht het grind in rijden?quote:Op zondag 1 december 2024 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien die eerste bocht weg halen.
Had liever Lawson daar gezienquote:
Dat doen ze nu ook al.quote:Op zondag 1 december 2024 17:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En gewoon regelrecht het grind in rijden?
quote:Op zondag 1 december 2024 17:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Aha SC is safety car.
Weer bijgeleerd.
[ afbeelding ]
Nu afwachten of de banden het houden.quote:Op zondag 1 december 2024 17:15 schreef _UserName_ het volgende:
Racepace lijkt goed van Max , das mooi
Ojaquote:Op zondag 1 december 2024 17:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Schade omdat-ie gisteren door het grind moest
Ik heb 55 en zag het.quote:Op zondag 1 december 2024 17:16 schreef vosss het volgende:
Kan iemand ff zeggen of je dat picture in picture op een normale tv van zeg 55 inch of iets überhaupt kan zien wat er gebeurt?
Ik zit op 100 en kan het net zien. Dus dat is toch zinloos?
Idd niks mis mee, kijken hoe de bandjes het houdenquote:Op zondag 1 december 2024 17:15 schreef _UserName_ het volgende:
Racepace lijkt goed van Max , das mooi
Ik zit naar 24" te kijken en kan het prima zienquote:Op zondag 1 december 2024 17:16 schreef vosss het volgende:
Kan iemand ff zeggen of je dat picture in picture op een normale tv van zeg 55 inch of iets überhaupt kan zien wat er gebeurt?
Verkapte kijk mij een 100 inch tv hebben postquote:Op zondag 1 december 2024 17:16 schreef vosss het volgende:
?quote:
tv van 100 inchquote:
Terechtquote:
10 stokslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |