Wanneer iedereen fit is, kom je een eind. Maar gene enkele wedstrijd heb je een fitte selectie gehad en dat is best veelzeggend.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat zou het toch een keer mooi zijn... Én goede spitsen, én een goed middenveld, én een goede verdediging...
Ik ben doorgaans niet iemand die meteen naar de trainer wijst, maar dit kan haast niet aan iemand anders liggen dan Priske en z'n stafquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wanneer iedereen fit is, kom je een eind. Maar gene enkele wedstrijd heb je een fitte selectie gehad en dat is best veelzeggend.
Het elftal is niet in balans en daar is de TD verantwoordelijk voorquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans niet iemand die meteen naar de trainer wijst, maar dit kan haast niet aan iemand anders liggen dan Priske en z'n staf
Hou op man. Het heeft vier minuten al stil gelegen vanwege een bekertje.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Als er een club is die niet mag klagen over blessuretijd is het feyenoord wel man man man hoeveel hulp heb je wel niet nodig
Hebben we een nieuwe TD dan? Onder Slot waren blessures niet zo'n enorm probleem.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het elftal is niet in balans en daar is de TD verantwoordelijk voor
Oke Dick.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Onze ongeslagen reeks duurt voort
Je zag Priske ook in ongeloof achterover zakken. Laatste minuut, corner, en dan zo'n gedrocht op kniehoogte gevenquote:
Jij wil geen spanning?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
Jammers jongens, dat makkelijk tweede wordt nu wat moeizamer.
Wat is daar in godsnaam tactisch aan Klaas?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
tactische reken ik dit priske aan
hij begint met niet de beste spelers in het elftal
Kan na dit weekend met potlood wel een streep doorheen als Ajax morgen wint. Waar ik wel vanuit ga eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
Jammers jongens, dat makkelijk tweede wordt nu wat moeizamer.
Laat die trieste zuigert toch gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hou op man. Het heeft vier minuten al stil gelegen vanwege een bekertje.
Jawelquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij wil geen spanning?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan na dit weekend met potlood wel een streep doorheen als Ajax morgen wint. Waar ik wel vanuit ga eigenlijk.
Minuut 90+8, alle tijd van de wereld met 6 man voor de goal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat was het toch fantastisch geweest als slapzak Stengs verkocht was.
Dtk heeft een scout aangesteld als TDquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe TD dan? Onder Slot waren blessures niet zo'n enorm probleem.
Ja, nu sla je door.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
Utrecht inhalen wordt nog lastig zat
dat was echt wel schandalig slecht jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef Haringkop het volgende:
Die laatste bal van Stengs was wel typerend. Pleur die bal gewoon voor.
Ik vorm hopelijk wel een uitzondering. Ik kom vaak naar Rotterdam (en zuid) meer dan de gemiddelde user hier.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie hier allemaal types voorbijkomen die ik in het Arne Slot tijdperk hier amper heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |