SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fortuna thuis altijd lastigquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dat je uit verliest van deze gasten kan ik nog begrijpen, maar in de Kuip?
dat is toch niet te geloven, dat is echt erg!
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar die hangen er toch?
Dit Feyenoord is alleen goed tegen ploegen die zelf ook willen voetballenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dat je uit verliest van deze gasten kan ik nog begrijpen, maar in de Kuip?
dat is toch niet te geloven, dat is echt erg!
Neemt niet weg dat dit wel geel isquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef snabbi het volgende:
ik heb wel ergere dingen gezien vandaag
vooral dat het niet consequent is imhoquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat dit wel geel is
Eensquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
vooral dat het niet consequent is imho
btw niet dat het aan de scheids ligt dat we lopen te kutten enzo, we hebben genoeg kansen gehad maar het rendement is te laag. Net als het tempoquote:
Oh, maar dat zegt helemaal niemandquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
btw niet dat het aan de scheids ligt dat we lopen te kutten enzo, we hebben genoeg kansen gehad maar het rendement is te laag. Net als het tempo
Ja dat wel, maar de uitvoering is wel erg matig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
Tsja, de kansen hebben we wel gehad hoor.
Wat zou het toch een keer mooi zijn... Én goede spitsen, én een goed middenveld, én een goede verdediging...quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de uitvoering is wel erg matig.
Wanneer iedereen fit is, kom je een eind. Maar gene enkele wedstrijd heb je een fitte selectie gehad en dat is best veelzeggend.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat zou het toch een keer mooi zijn... Én goede spitsen, én een goed middenveld, én een goede verdediging...
Ik ben doorgaans niet iemand die meteen naar de trainer wijst, maar dit kan haast niet aan iemand anders liggen dan Priske en z'n stafquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wanneer iedereen fit is, kom je een eind. Maar gene enkele wedstrijd heb je een fitte selectie gehad en dat is best veelzeggend.
Het elftal is niet in balans en daar is de TD verantwoordelijk voorquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans niet iemand die meteen naar de trainer wijst, maar dit kan haast niet aan iemand anders liggen dan Priske en z'n staf
Hou op man. Het heeft vier minuten al stil gelegen vanwege een bekertje.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Als er een club is die niet mag klagen over blessuretijd is het feyenoord wel man man man hoeveel hulp heb je wel niet nodig
Hebben we een nieuwe TD dan? Onder Slot waren blessures niet zo'n enorm probleem.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het elftal is niet in balans en daar is de TD verantwoordelijk voor
Oke Dick.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Onze ongeslagen reeks duurt voort
Je zag Priske ook in ongeloof achterover zakken. Laatste minuut, corner, en dan zo'n gedrocht op kniehoogte gevenquote:
Jij wil geen spanning?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
Jammers jongens, dat makkelijk tweede wordt nu wat moeizamer.
Wat is daar in godsnaam tactisch aan Klaas?quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
tactische reken ik dit priske aan
hij begint met niet de beste spelers in het elftal
Kan na dit weekend met potlood wel een streep doorheen als Ajax morgen wint. Waar ik wel vanuit ga eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
Jammers jongens, dat makkelijk tweede wordt nu wat moeizamer.
Laat die trieste zuigert toch gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hou op man. Het heeft vier minuten al stil gelegen vanwege een bekertje.
Jawelquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij wil geen spanning?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan na dit weekend met potlood wel een streep doorheen als Ajax morgen wint. Waar ik wel vanuit ga eigenlijk.
Minuut 90+8, alle tijd van de wereld met 6 man voor de goal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat was het toch fantastisch geweest als slapzak Stengs verkocht was.
Dtk heeft een scout aangesteld als TDquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe TD dan? Onder Slot waren blessures niet zo'n enorm probleem.
Ja, nu sla je door.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
Utrecht inhalen wordt nog lastig zat
dat was echt wel schandalig slecht jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:00 schreef Haringkop het volgende:
Die laatste bal van Stengs was wel typerend. Pleur die bal gewoon voor.
Ik vorm hopelijk wel een uitzondering. Ik kom vaak naar Rotterdam (en zuid) meer dan de gemiddelde user hier.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie hier allemaal types voorbijkomen die ik in het Arne Slot tijdperk hier amper heb gezien.
Dit kun je bij veel potjes zeggen. Wij kunnen het gewoon niet tegen een team dat achterover gaat leunen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een kutgoal tegen (bedankt Igor), en dan ontbeert het ons aan stootkracht voorin, wat een bekend probleem is in voorgaande seizoenen.
Het was gewoon niet gek geweest als je 3-0 voor had gestaan bij rust.
Toch won je voorgaande seizoenen dit soort wedstrijden wel. Je hebt nog geen fatsoenlijke pot in de Kuip gespeeld dit jaar. ja tegen SCH dat een kamikaze tactiek hanteerde..quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een kutgoal tegen (bedankt Igor), en dan ontbeert het ons aan stootkracht voorin, wat een bekend probleem is in voorgaande seizoenen.
Het was gewoon niet gek geweest als je 3-0 voor had gestaan bij rust.
8 minuten was natuurlijk volledig terecht aangezien je al 5 minuten zit met dat stilleggen van de wedstrijd. Verder enorm vertragend spel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:58 schreef GGMM het volgende:
8 minuten![]()
Belachelijk natuurlijk, maar uiteindelijk des te triester dat je toch niet weet te winnen.
Eerste helft deden we niks fout, behalve Igor 1x en dat was de tegengoal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:04 schreef H.FR het volgende:
Verder vond ik ons helemaal niet zo slecht spelen als sommigen nu zeggen. Als je het potje op dezelfde manier nog 9x speelt win je ze allemaal met 3 goals verschil.
Wel belachelijk veel kansen gecreëerd vs eerdere potjes tegen stugge tegenstanders.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kun je bij veel potjes zeggen. Wij kunnen het gewoon niet tegen een team dat achterover gaat leunen.
Je reageert op de meest kansloze mod van dit forum.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
8 minuten was natuurlijk volledig terecht aangezien je al 5 minuten zit met dat stilleggen van de wedstrijd. Verder enorm vertragend spel.
8 minuten was belachelijk weinig. Dat had minimaal 10 moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
8 minuten was natuurlijk volledig terecht aangezien je al 5 minuten zit met dat stilleggen van de wedstrijd. Verder enorm vertragend spel.
Maar we hebben de kansen vandaag juist wel gehad, het geluk was er vaak net niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kun je bij veel potjes zeggen. Wij kunnen het gewoon niet tegen een team dat achterover gaat leunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |