SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fortuna thuis altijd lastigquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dat je uit verliest van deze gasten kan ik nog begrijpen, maar in de Kuip?
dat is toch niet te geloven, dat is echt erg!
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar die hangen er toch?
Dit Feyenoord is alleen goed tegen ploegen die zelf ook willen voetballenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dat je uit verliest van deze gasten kan ik nog begrijpen, maar in de Kuip?
dat is toch niet te geloven, dat is echt erg!
Neemt niet weg dat dit wel geel isquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef snabbi het volgende:
ik heb wel ergere dingen gezien vandaag
vooral dat het niet consequent is imhoquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:49 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat dit wel geel is
Eensquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
vooral dat het niet consequent is imho
btw niet dat het aan de scheids ligt dat we lopen te kutten enzo, we hebben genoeg kansen gehad maar het rendement is te laag. Net als het tempoquote:
Oh, maar dat zegt helemaal niemandquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
btw niet dat het aan de scheids ligt dat we lopen te kutten enzo, we hebben genoeg kansen gehad maar het rendement is te laag. Net als het tempo
Ja dat wel, maar de uitvoering is wel erg matig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
Tsja, de kansen hebben we wel gehad hoor.
Wat zou het toch een keer mooi zijn... Én goede spitsen, én een goed middenveld, én een goede verdediging...quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de uitvoering is wel erg matig.
Wanneer iedereen fit is, kom je een eind. Maar gene enkele wedstrijd heb je een fitte selectie gehad en dat is best veelzeggend.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat zou het toch een keer mooi zijn... Én goede spitsen, én een goed middenveld, én een goede verdediging...
Ik ben doorgaans niet iemand die meteen naar de trainer wijst, maar dit kan haast niet aan iemand anders liggen dan Priske en z'n stafquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wanneer iedereen fit is, kom je een eind. Maar gene enkele wedstrijd heb je een fitte selectie gehad en dat is best veelzeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |