Man3quote:
Ik vind het ook dan nog wel leuk..quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu saai want Max heeft al gewonnen.
Nooit leuk,quote:
Daarvoor dus ook al saaiquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu saai want Max heeft al gewonnen.
Je bent zelluf saaiquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit leuk,
vooral
[..]
Daarvoor dus ook al saai
Ow ja dat kanquote:
Ja nu saai omdat al duidelijk is dat Max gewonnen heeftquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit leuk,
vooral
[..]
Daarvoor dus ook al saai
quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
@:Domnivoor,
thx, heb hem nu ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent er iig op tijd bijquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:11 schreef engine het volgende: Drie uur voor de wedstrijd begint al in het stadion zitten
[ afbeelding ] Maar heb er zin in
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd je er mee op?quote:
Bondage houdt ermee op. Maar ik lees net dat hij het toch nog even laat draaien op zijn eigen server.quote:
Nicequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bondage houdt ermee op. Maar ik lees net dat hij het toch nog even laat draaien op zijn eigen server.
Deze moet wel incompleet zijn hequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-11-2024 t/m 30-11-2024
nr / aantal posts / gebruiker
Dat klopt. Maar ik ging ervanuit dat de server van Bondage er op 1 december mee stopt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze moet wel incompleet zijn he
Vooruit dan. Vond het al vreemd dat je een paar uur ging missenquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Datt klopt. Maar ik ging ervanuit dat de server van Bondage er op 1 december mee stopt.
Oops gelijk een dooie ...?!?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:47 schreef chufi het volgende:
Beelden vanuit het stadion daar waar Engine zich bevindt ... showtje op een bedekt veld met dansers in zwartwit
Ik zie torpedo's in het water,quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops gelijk een dooie ...?!?
rode kaart na 30 seconden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet onze engine.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit hoog in 1 van de flankenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet onze engine.
Die gaat niet op ... 2 Brasiliaanse teams confronteren elkaar ..quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Oh! Nou.. dan maar dezequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat niet op ... 2 Brasiliaanse teams confronteren elkaar ..
soort Champions League finale tussen Real en Barca in Parijs
Verrekijkertje meequote:
En datquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi 👍
Hij wordt vast geflankeerd door twee Argentijnse dames
Leuke kerstavatar.quote:
Jammer dat YT niet meer de artiest laat zien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh! Nou.. dan maar deze
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
@:engine krijgt wel spektakel te zien bij vlagen .. Denk dat ie zn flanken goed beet heeft
Ik weet gelijk het woord weer.quote:
Tonja gaf het antwoord ...quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet gelijk het woord weer.
Zover had ik nog niet gelezen.quote:
Het plaatje komt na het woordquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zover had ik nog niet gelezen.
correctquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het plaatje komt na het woord
Bij de tekenshow was het andersom.
Ik ben niet zo oplettend en vlug de laatste dagen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het plaatje komt na het woord
Bij de tekenshow was het andersom.
Dacht dat je aan de beterende hand was !??quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oplettend en vlug de laatste dagen.
Dat gapen is besmettelijk, beter hier niet doenquote:
Alleen lichamelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je aan de beterende hand was !??
Ja er is al sinds september geknal.quote:Op zondag 1 december 2024 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn hier een maand te vroeg met het vuurwerk
Of loop ik achter?
Ja wtf was dat danquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig!! Ik las iets over dat je daar was op dat momentquote:
Goedemorgen Dotquote:
Hey Drakin, nog leuke plannen vandaag?quote:
Hey Chanel, wat vind je van de masked singers deze ronde?quote:
Mogguhhquote:
Ik zit nu in de trein naar een studiegenotequote:Op zondag 1 december 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Drakin, nog leuke plannen vandaag?
Gezellig. Ga je leuke dingen samen doen of studeren?quote:Op zondag 1 december 2024 11:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein naar een studiegenote
Amsterdamquote:
Gezellig lunchen, dan voor de studie bezig, misschien even stad in en samen dineren.quote:Op zondag 1 december 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. Ga je leuke dingen samen doen of studeren?
Vanavond nog een keerquote:
Wat voor studie?quote:Op zondag 1 december 2024 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanavond nog een keer![]()
En over 2 weken daarheen voor de studie met een hele groep studiegenoten.
Oepsquote:
Je went er een beetje aan hè, deze ronde niet zo spectaculair.quote:Op zondag 1 december 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, wat vind je van de masked singers deze ronde?
I buiten een nuttige dag ook nog eens een gezellige dagquote:Op zondag 1 december 2024 11:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Gezellig lunchen, dan voor de studie bezig, misschien even stad in en samen dineren.
Naast studie is ze ook echt een vriendin geworden.
... hardop lachen.quote:
Welkomquote:
1 decemberquote:
Die ging voor een hoofdgerecht.quote:Op zondag 1 december 2024 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
Haai met honger
https://www.ad.nl/buitenl(...)oze-duiker~a6eafc70/
(filmpje in link)
Das geheimquote:
Dankje maar ik ben daar vandaag niet, enkel overstappen.quote:
FBI?quote:
Misschienquote:
Hmmm heb je nog wat aan te geven voor inspectie?quote:
Gewoon zelf opzuipen iddquote:
quote:
Is het dan al bedtijd?quote:
Avond schoonheid.quote:
Zodat mijn parkiet de boel kan afbreken zeker?quote:Op zondag 1 december 2024 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als eend hoort bij het ondergaan van de zon te nest te gaan ja
zit ze niet meer aan de ketting dan?quote:Op zondag 1 december 2024 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodat mijn parkiet de boel kan afbreken zeker?
Die knaagt ze steeds door.quote:
Die hoort bij zonsondergang te stok te gaanquote:Op zondag 1 december 2024 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodat mijn parkiet de boel kan afbreken zeker?
Gewoon een doek over die kooi mikkenquote:Op zondag 1 december 2024 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hoort bij zonsondergang te stok te gaan
Hahaquote:Op zondag 1 december 2024 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
Het ziet er allemaal niet aantrekkelijk uit.
Mijn wekelijkse haring daarentegen![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er beter uit.quote:Op zondag 1 december 2024 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
Het ziet er allemaal niet aantrekkelijk uit![]()
Mijn wekelijkse haring daarentegen![]()
[ afbeelding ]
Had ooit een papagaai te logeren. Die kon een beetje praten.quote:Op zondag 1 december 2024 22:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een doek over die kooi mikken
Wat is Oos een leuke kerel, en zijn zoons ook.quote:Op zondag 1 december 2024 22:49 schreef pullup het volgende:
Hier gaat @:deisyy vast goed op
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2024 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ooit een papagaai te logeren. Die kon een beetje praten.
Op de duur een doek over die kooi gegooid. Zat zelf nog tv te kijken.
Hoor ik ineens wat, wist echt even niet wat.
Hing dat beest op zijn kop in die kooi, kop precies onder de doek uit.
En ineens,
Kiekeboe![]()
![]()
Die teringlijers worden oud. Ik had een vriendinnetje en kwam wel eens bij haar oma met een papagaai, ze had drie zonen en die vogel had een bloedhekel aan één van de drie en vloog bijna door de kooi heenquote:Op zondag 1 december 2024 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ooit een papagaai te logeren. Die kon een beetje praten.
Op de duur een doek over die kooi gegooid. Zat zelf nog tv te kijken.
Hoor ik ineens wat, wist echt even niet wat.
Hing dat beest op zijn kop in die kooi, kop precies onder de doek uit.
En ineens,
Kiekeboe![]()
![]()
Morguh Pullupquote:
quote:
Altijd goedquote:
quote:
Oh zo ja!! Rot dingquote:Op maandag 2 december 2024 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]Maandag sirene ging af
Moeten wel die rot Duitsers zijn, ik heb mijn fietsen alvast verstopt
Ik stond net bij een kraam en daar ging dat rotgeluid overal af, vooral bij een hoop mensen op hun mobiel . irritantquote:Op maandag 2 december 2024 12:35 schreef chufi het volgende:
Volgens mij deden er hier een paar het niet .. hoorde het nauwelijks.. Normaliter komt het net niet gelijktijdig van 4 verschillende kanten binnen,,,,
Oh dat telefoon alarm doet het hier gelukkig niet ...quote:Op maandag 2 december 2024 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik stond net bij een kraam en daar ging dat rotgeluid overal af, vooral bij een hoop mensen op hun mobiel . irritant
Maar bij anderen wel dus heb ik er net zo goed last vanquote:Op maandag 2 december 2024 12:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat telefoon alarm doet het hier gelukkig niet ...
Het schijnt wel te gaan verdwijnen dus kan me voorstellen dat ze dat langzaam laten uitsterven of zoquote:Op maandag 2 december 2024 12:35 schreef chufi het volgende:
Volgens mij deden er hier een paar het niet .. hoorde het nauwelijks.. Normaliter komt het net niet gelijktijdig van 4 verschillende kanten binnen,,,,
Germquote:Op maandag 2 december 2024 13:53 schreef pullup het volgende:
Is wel handig vissen zo
https://www.nu.nl/313132/(...)nse-vissersboot.html
Ze hebben hem weer kunnen terugzettenquote:
Oh gelukkigquote:Op maandag 2 december 2024 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben hem weer kunnen terugzetten![]()
Ik denk dat ik dat bewaar voor in het vliegtuig. Ter vermaakquote:
Uh, wie ga je dan vermaak? Jezelf of de marechaussee?quote:Op maandag 2 december 2024 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat bewaar voor in het vliegtuig. Ter vermaak
Eerst mezelf en later de marechaussee dan waarschijnlijkquote:Op maandag 2 december 2024 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, wie ga je dan vermaak? Jezelf of de marechaussee?![]()
Grote kans jaquote:Op maandag 2 december 2024 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst mezelf en later de marechaussee dan waarschijnlijk
EZE..Al is dat waarschijnlijk hetzelfdequote:Op maandag 2 december 2024 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar EFE ... directe KLM vluchtje terug?
quote:Op maandag 2 december 2024 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
EZE..Al is dat waarschijnlijk hetzelfde
Jep rechtstreeks naar Amsterdam
Oh ja .. zoveel codes ... Goede vlucht straks ...quote:Op maandag 2 december 2024 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal straks wel een overgang voor je wordenquote:Op maandag 2 december 2024 17:32 schreef engine het volgende:
Heb de winterjas al uit de koffer gehaald
Goede reis voor straks ✈️quote:Op maandag 2 december 2024 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja al gaat dat denk ik ook wel weer heel snelquote:Op maandag 2 december 2024 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zal straks wel een overgang voor je worden
Hier toch niet dit jaar, vind het maar tegenvallenquote:Op maandag 2 december 2024 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja al gaat dat denk ik ook wel weer heel snel
Er ligt nog geen sneeuw?quote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier toch niet dit jaar, vind het maar tegenvallen
Het is ook weer niet een heel strenge winter ofzo. Wel natquote:Op maandag 2 december 2024 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja al gaat dat denk ik ook wel weer heel snel
Hopelijk nooit meerquote:
Dat gaat hem niet wordenquote:Op maandag 2 december 2024 18:13 schreef engine het volgende:
Wou morgen eigenlijk meteen gaan schaatsen.
Mooi!quote:Op maandag 2 december 2024 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
Sombrero-stelsel
[ afbeelding ]
James Webb Telescope/NASA/ESA/CSA
Ik ken alleen the Rosetta stonequote:Op maandag 2 december 2024 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jullie hebben vast allemaal weleens gehoord van "The stone of destiny" . Gejat van de Schotten, zit deze steen steevast al honderden jaren onder de troon waarop de koning van Engeland gekroond wordt.
Zonder steen ben je geen echte koning![]()
Kende het verhaal en de mythe al jaren, maar nu voor het eerst zie ik er ook een kleine docu over. Heerlijke stukjes geschiedenis.
Voor de liefhebber:
quote:Op maandag 2 december 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Over belangrijke stenen gesproken !
De Edenbaan is openquote:Op maandag 2 december 2024 18:13 schreef engine het volgende:
Wou morgen eigenlijk meteen gaan schaatsen.
Zit je 'Allo Allo' te kijken?quote:Op maandag 2 december 2024 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
De kameel laadt de auto met citroengras,
ik herhaal,
De kameel laadt de auto met citroengras.
Iets beter maar nog niet zoals ik het gewend ben.quote:
Maar nog steeds vooruitgang dusquote:Op maandag 2 december 2024 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets beter maar nog niet zoals ik het gewend ben.
Hoop dat je snel op knapt!quote:Op maandag 2 december 2024 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets beter maar nog niet zoals ik het gewend ben.
Dat wel, vanmorgen ging het beter maar ik zit er op dit moment zo te balen.quote:
Waarom zit je te balen?quote:Op maandag 2 december 2024 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, vanmorgen ging het beter maar ik zit er op dit moment zo te balen.
Alle dingen waar ik nu mee te kampen heb.quote:
Mjah, het is ook niet niets zo. Kost tijd om dat te verwerken.quote:Op maandag 2 december 2024 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle dingen waar ik nu mee te kampen heb.
Iedereen wel eens en altijd op het moment dat het niet uitkomt.quote:Op maandag 2 december 2024 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, het is ook niet niets zo. Kost tijd om dat te verwerken.
En herken het, heb die fases ook wel eens.
Nou is die simpel eigenlijk, dat soort periodes zijn nooit fijnquote:Op maandag 2 december 2024 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen wel eens en altijd op het moment dat het niet uitkomt.
Zeker niet, maar weer hopen dat ik er sterker uitkom.quote:Op maandag 2 december 2024 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is die simpel eigenlijk, dat soort periodes zijn nooit fijn
Vast welquote:Op maandag 2 december 2024 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker niet, maar weer hopen dat ik er sterker uitkom.
What doen't kill you makes you stronger.quote:Op maandag 2 december 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel
En bedenk, zo'n revalidatie gaat altijd met up en downs. En vaak ga je na down weer een stuk verder up
Meestal jaquote:Op maandag 2 december 2024 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
What doen't kill you makes you stronger.
We hebben alles tot nu toe overleefd.quote:
Jij misschienquote:Op maandag 2 december 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben alles tot nu toe overleefd.
Dat zal wel door mijn koppigheid komen.quote:
Nu je het zegt kan ik mij ook geen voorbeeld herinneren.quote:
Heb je ze wel vertelt dat je last hebt van selectief geheugen verlies?quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu je het zegt kan ik mij ook geen voorbeeld herinneren.
Ken ik jou eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ze wel vertelt dat je last hebt van selectief geheugen verlies?
of was je ook dat vergeten?
quote:
Leuk leeftijdsverschilquote:Op dinsdag 3 december 2024 06:17 schreef pullup het volgende:
Een van 150 jaar en een van 5 dagen
[ afbeelding ]
Je ticket al geboekt?quote:Op dinsdag 3 december 2024 06:29 schreef pullup het volgende:
https://www.nu.nl/313147/(...)en-pandabeelden.html
Pandas
GOA is er al zo te zienquote:Op dinsdag 3 december 2024 06:29 schreef pullup het volgende:
https://www.nu.nl/313147/(...)en-pandabeelden.html
Pandas
Nehquote:
quote:
Klein half uurtje nogquote:
Zit al een tijdje in de trein. Nu echt bijna thuisquote:
De NS werkt ook nog mee dus, heb je geluk mee.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Zit al een tijdje in de trein. Nu echt bijna thuis
Dat werkt op Schiphol wel heel goed, dat je meteen de trein in kan. Bij de bagageband staat zelfs een automaat dus je kunt echt meteen door.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De NS werkt ook nog mee dus, heb je geluk mee.
He getsiequote:Op dinsdag 3 december 2024 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Politie, ambulance, helikopter...
Steekincident, één straatje verder.
Denk je even rustig door de stad te lopen...
Dat deel misschien ja,quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat werkt op Schiphol wel heel goed, dat je meteen de trein in kan. Bij de bagageband staat zelfs een automaat dus je kunt echt meteen door.
Was je zelf wel bewapend ook?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Wowquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Oei ...quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:25 schreef Domnivoor het volgende:
https://www.duic.nl/algem(...)-op-vredenburgplein/
Aoibhin en ik waren er vlakbij. Maar we hebben van het incident zelf niets meegekregen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Van Dale ~~~~~~~
Een Koentje doen: een topic volledig lam leggen door één of meerdere posts, zonder de intentie hebben dit te doen.
Gatsie, je kan ook nergens meer veilig lopen, gelukkig dat jullie het niet meegekregen hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:25 schreef Domnivoor het volgende:
https://www.duic.nl/algem(...)-op-vredenburgplein/
Aoibhin en ik waren er vlakbij. Maar we hebben van het incident zelf niets meegekregen.
Deze keer deed je wel een hele goede.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:56 schreef drakin het volgende:
In Zuid Korea gaat het momenteel ook goed mis, gelukkig zijn jullie daar niet vlakbij
Iemand moet het doen, koen verzaakt een beetje zeg maarquote:
Op sommige mensen kan je ook nooit bouwen...quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, koen verzaakt een beetje zeg maar
Altijd ook hetzelfde met die eendenquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op sommige mensen kan je ook nooit bouwen...
Hoe lang heb je het volgehouden? Dag of 4 à 5 ?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd ook hetzelfde met die eenden
[ x ]
Dat ziet er appetijtelijk uitquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pilgrim (curry), van chef Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Haha, nou zolang BS geen fijne manier krijgt op Fok om de berichten hier te posten die ik ze zo iig. Ik kijk nog ongeveer 1/3 van de tijd wel daar omdat er nog een paar goede accounts zitten alleen daar maar als ik het zo proef gaat dat nooit lang meer duren.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het volgehouden? Dag of 4 à 5 ?
Jammiequote:Op dinsdag 3 december 2024 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pilgrim (curry), van chef Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Ah, op die fietsquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:08 schreef pullup het volgende:
Kijk dit is best grappig maar zou al beter met link plaatje zijn
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbukdu7lxc2b
Nou ook Fok kent moderatie hoor en dat is gewoonlijk best nuttigquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, op die fiets
Persoonlijk heb ik liever een ongecensureerde nieuws app, dan neem ik de shit wel op de koop toe.
Ik zie wel voordelen van moderatiequote:Op dinsdag 3 december 2024 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ook Fok kent moderatie hoor en dat is gewoonlijk best nuttig
Als dat waar is heb je een punt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:18 schreef pullup het volgende:
En zolang die raketnazi eigenhandig aan de algorithme knopjes blijft klooien kan je moeilijk van een ongecensureerde nieuwsapp spreken
Het is helaas wel zoals het werkt. Onmerkbaar maar wel alom aanwezig op dit soort sites, niet alleen op twitter maar daar is het de laatste paar jaar heel heftig gewordenquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als dat waar is heb je een punt.
Zoals ik het begrijp zijn ze iig bezig om het gehele algoritme opensource (openbaar) te maken, dan is dat iig over.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is helaas wel zoals het werkt. Onmerkbaar maar wel alom aanwezig op dit soort sites, niet alleen op twitter maar daar is het de laatste paar jaar heel heftig geworden
Prachtig plaatjequote:Op dinsdag 3 december 2024 19:33 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk plaatjes kan ik wel gewoon kopiëren van daar af
Snap je zeker en zit wat in, maar op een gegeven moment is het dweilen met de sluizen open voor mensen gebleken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp zijn ze iig bezig om het gehele algoritme opensource (openbaar) te maken, dan is dat iig over.
Het gevaar van moderatie is dat je echochambers krijgt. Ik blijf liever in discussie.
Ik heb veel liever alle informatie en dan bepaal ik zelf wel mijn mening.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prachtig plaatjeverdachte horizon wel
En dat snap ik dan ook weerquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap je zeker en zit wat in, maar op een gegeven moment is het dweilen met de sluizen open voor mensen gebleken.
Niet meer doorheen te komen om dingen te bespreken en alles word direct plat gemept met geneuzel en scheldpartijen, niet een beetje maar oorverdovend. Als je dan wat anders wil lezen al is het maar een keertje dan zit er niets anders op dan verkassen
Haha klinkt bekend. heel soms heb je dan mazzelquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dat snap ik dan ook weer![]()
Kan ook maar een half uur van die shit aan per dag![]()
Weet je wat ik fokking irritant vind.. bij YT, als je op een thumbnail te hoog klikt, krijg je één of andere waarschuwing over commercieel product in filmpje ofzo (als dat er in zit) .. dat is al fucking irritant, maar als je dan in je browser op terug klikt...
Krijg je weer nieuwe suggesties en is dat filmpje wat je mis klikte verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |