Waar is dit?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:11 schreef engine het volgende:
Drie uur voor de wedstrijd begint al in het stadion zitten
[ afbeelding ]
Maar heb er zin in

lolquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit soort vermommingen doen me sterk denken aan.....
Bekijk deze YouTube-video

River Plate stadion Buenos Airesquote:

Je hebt er mooi weer bij.. maar waarom zo vroeg al in het stadion?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:11 schreef engine het volgende:
Drie uur voor de wedstrijd begint al in het stadion zitten
[ afbeelding ]
Maar heb er zin in

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

Dat is een eind wegquote:

Nouja wou ook niet te laat zijn en stressen om een taxi enzoquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt er mooi weer bij.. maar waarom zo vroeg al in het stadion?
Ik snap dat je niet een uur half uur van te voren heen moet gaan maar zo vroeg al

Ah ja dat snap ik wel, zal je net zien dat je geen taxi te vinden is.. en je hebt je wel een mooi plekje bemachtigdquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja wou ook niet te laat zijn en stressen om een taxi enzodacht dan loop ik nog wat rond maar je wordt al op een afstand op je kaartje gecontroleerd en daarna zit niks meer dus nu wat vroeg binnen. In ieder geval binnen

Nah dat denk ik niet, anders is het wel iets om te skippenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
In de link de nieuwe ONofficiële trailer van Flodder 4,
het zal toch maar zoiets worden![]()
![]()
https://www.skoften.net/s(...)der-is-best-wel-leip

Ik niks...quote:

Two angry pussies... you're in trouble !quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:26 schreef 444 het volgende:
[..]
Ik niks...
Ze is kwaad op een andere kat..

Een poes en een kater in dit gevalquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Two angry pussies... you're in trouble !

Jep. Die was hier al een aantal jaar, voordat deze kat erbij kwam.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de poes is boos op de kater?

Logisch dat de poes boos isquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef 444 het volgende:
[..]
Jep. Die was hier al een aantal jaar, voordat deze kat erbij kwam.
Blijft boos doen die poes

Ja ach🐈⬛🐈quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |