Ik dacht dat het twee aparte foto's warenquote:Op zaterdag 30 november 2024 08:23 schreef espri het volgende:
[..]
Wauw, net 4 aparte plaatjes in 1 foto.
Goedemorgen allen

Grappig dat dacht ik ook tot ik je post lasquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dacht dat het twee aparte foto's waren

Komt ook door de rechte lijnen van de bomen, gras langs de weg en de luchtquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Grappig dat dacht ik ook tot ik je post las![]()
Goedemorgen allen

9quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:19 schreef engine het volgende:
Even de honden uitlaten..
[ afbeelding ]

Aparte foto. Nog eens aan het kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt ook door de rechte lijnen van de bomen, gras langs de weg en de lucht

Ja ik denk dat je daar idd wel een mooie tekening van kan makenquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aparte foto. Nog eens aan het kijken.
Goede foto ook om te oefenen met perspectief als je van tekenen/ schilderen houdt.

Zo zat ik er ook al naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aparte foto. Nog eens aan het kijken.
Goede foto ook om te oefenen met perspectief als je van tekenen/ schilderen houdt.

Had zomaar gekundquote:

Is dat niet gewoon het Amsterdams Rijnkanaal ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Had zomaar gekundplek komt me bekend voor maar deze is wel erg fraai gemaakt en jammer genoeg niet van mij

Hey SBE, hoe is het nu?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo zat ik er ook al naar te kijken.

Hoiquote:

quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het Amsterdams Rijnkanaal ?
Durfde de link hier niet te posten voor het geval jij dit zou zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Had zomaar gekundplek komt me bekend voor maar deze is wel erg fraai gemaakt en jammer genoeg niet van mij

Ja dacht ik ook alquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het Amsterdams Rijnkanaal ?

Valt mee. Staat wel veel politie.quote:

Geen idee. Nog niks te zien verder..quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar zijn ze vandaag tegen?

Het leven gok ikquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar zijn ze vandaag tegen?

Letterlijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is op te lossen....

Ik ben te jong het te mogen kijken...quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:17 schreef 444 het volgende:
[..]
Het leven is dan ook volslagen kut.
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben te jong het te mogen kijken...

Jaren 80quote:

444quote:

Waar is dit?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:11 schreef engine het volgende:
Drie uur voor de wedstrijd begint al in het stadion zitten
[ afbeelding ]
Maar heb er zin in

lolquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit soort vermommingen doen me sterk denken aan.....
Bekijk deze YouTube-video

River Plate stadion Buenos Airesquote:

Je hebt er mooi weer bij.. maar waarom zo vroeg al in het stadion?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:11 schreef engine het volgende:
Drie uur voor de wedstrijd begint al in het stadion zitten
[ afbeelding ]
Maar heb er zin in

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

Dat is een eind wegquote:

Nouja wou ook niet te laat zijn en stressen om een taxi enzoquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt er mooi weer bij.. maar waarom zo vroeg al in het stadion?
Ik snap dat je niet een uur half uur van te voren heen moet gaan maar zo vroeg al

Ah ja dat snap ik wel, zal je net zien dat je geen taxi te vinden is.. en je hebt je wel een mooi plekje bemachtigdquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja wou ook niet te laat zijn en stressen om een taxi enzodacht dan loop ik nog wat rond maar je wordt al op een afstand op je kaartje gecontroleerd en daarna zit niks meer dus nu wat vroeg binnen. In ieder geval binnen

Nah dat denk ik niet, anders is het wel iets om te skippenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
In de link de nieuwe ONofficiële trailer van Flodder 4,
het zal toch maar zoiets worden![]()
![]()
https://www.skoften.net/s(...)der-is-best-wel-leip

Ik niks...quote:

Two angry pussies... you're in trouble !quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:26 schreef 444 het volgende:
[..]
Ik niks...
Ze is kwaad op een andere kat..

Een poes en een kater in dit gevalquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Two angry pussies... you're in trouble !

Jep. Die was hier al een aantal jaar, voordat deze kat erbij kwam.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de poes is boos op de kater?

Logisch dat de poes boos isquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:44 schreef 444 het volgende:
[..]
Jep. Die was hier al een aantal jaar, voordat deze kat erbij kwam.
Blijft boos doen die poes

Ja ach🐈⬛🐈quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |