Ik dacht dat het twee aparte foto's warenquote:Op zaterdag 30 november 2024 08:23 schreef espri het volgende:
[..]
Wauw, net 4 aparte plaatjes in 1 foto.
Goedemorgen allen

Grappig dat dacht ik ook tot ik je post lasquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dacht dat het twee aparte foto's waren

Komt ook door de rechte lijnen van de bomen, gras langs de weg en de luchtquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Grappig dat dacht ik ook tot ik je post las![]()
Goedemorgen allen

9quote:Op zaterdag 30 november 2024 00:19 schreef engine het volgende:
Even de honden uitlaten..
[ afbeelding ]

Aparte foto. Nog eens aan het kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt ook door de rechte lijnen van de bomen, gras langs de weg en de lucht

Ja ik denk dat je daar idd wel een mooie tekening van kan makenquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aparte foto. Nog eens aan het kijken.
Goede foto ook om te oefenen met perspectief als je van tekenen/ schilderen houdt.

Zo zat ik er ook al naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aparte foto. Nog eens aan het kijken.
Goede foto ook om te oefenen met perspectief als je van tekenen/ schilderen houdt.

Had zomaar gekundquote:

Is dat niet gewoon het Amsterdams Rijnkanaal ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Had zomaar gekundplek komt me bekend voor maar deze is wel erg fraai gemaakt en jammer genoeg niet van mij

Hey SBE, hoe is het nu?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo zat ik er ook al naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |