Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 december 2024 18:59 schreef oheng het volgende:
Hier is een sus stukje nieuws uit rusland.
RIA: Russian Railways commented on media reports about accumulation of wagons at factories
2500 nieuwe treinwagons worden niet opgehaald.
RIA: Ministry of Construction has promised not to leave developers in trouble
"... but measures to support the construction industry will depend on the situation with the key rate and inflation"
RIA: Sberbank: Sales of apartments in new buildings in Russia fell by 18%
Here we go.
De schappen zijn niet leeg, ergo; de sancties werken niet. Ofzo.quote:Op maandag 2 december 2024 19:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat moeten we volgens jou uit dit filmpje halen? Welke nieuwswaarde heeft dit? Een moskal die een rondje loopt door een warenhuis.
Ik kan me nog herinneren dat tijdens die “onderhandelingen” Rusland flink aan het escaleren was. Bijvoorbeeld burgers die Mariupol verlieten bombarderen terwijl er een green corridor was afgesproken. Als een voorbeeld. Rusland was nooit serieus geweest over onderhandelen, het was en is capituleren of de oorlog gaat door.quote:Op maandag 2 december 2024 08:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rus zal nooit het maximale eisen krijgen, maar gezien het feit dat zij strategisch de overhand hebben ligt het evenwicht van een onderhandeling natuurlijk wel meer bij RUS dan bij UA.
Triest maar waar, daarom blijf ik herhalen dat de Istanbul akkoorden zo goed waren. Nu gaan we richting het punt dat het buigen of barsten wordt.
Thanks to Rutte en Verhofstadt.
Daarbovenop Bucha. Daarnaast is het inleveren van je wapens het domste wat je kan doen met moordlustig land als rusland naast je. Wanneer je die hele geschiedenis van ze bekijkt en hoe dat land tot stand is gekomen dan moet je wel gek en blind zijn als je met droge ogen gaat beweren dat ze te vertrouwen zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 20:14 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat tijdens die “onderhandelingen” Rusland flink aan het escaleren was. Bijvoorbeeld burgers die Mariupol verlieten bombarderen terwijl er een green corridor was afgesproken. Als een voorbeeld. Rusland was nooit serieus geweest over onderhandelen, het was en is capituleren of de oorlog gaat door.
En, een warenhuis in st Petersburg, waar 90% van de Russen nog nooit binnen is geweest.quote:Op maandag 2 december 2024 19:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat moeten we volgens jou uit dit filmpje halen? Welke nieuwswaarde heeft dit? Een moskal die een rondje loopt door een warenhuis.
Het zou goed zijn om onze macht eens te tonen maar ik zie het nog niet gebeuren.quote:
Klopt, Poetin geeft geen ruk om de bevolking.quote:Op maandag 2 december 2024 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In grote steden ook wel toch?
Zag het laatste in Londen ook.
Anyway, prijzen van Westerse producten gaan daar in Rusland omhoog en de bevolking zal daar niet blij mee zijn. Dat raakt de koopkracht.
Maar ik geloof niet dat je daar de Rus mee op de knieën krijgt. Dezelfde discussie van afgelopen week over hoe duur ps5 consoles daar zijn. Ik geloof gewoon niet dat Poetin zich daar druk om maakt.
Vanuit Dubai… tijd voor de Oekraïense geheime dienst om daar wat mensen heen te sturen om balkon vlieglessen te geven.quote:
I love the smell of mission creep in the morning.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:01 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)zetten-voor-oekraine
NAVO top in Brussel, en ze gaan het toch hebben over het sturen van troepen naar Oekraine
Is dit humor? Ik snap hem niet. November?quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:37 schreef ExTec het volgende:
Want zoals opgemerkt, moeten we de invloed van rutte niet onderschatten.
[ afbeelding ]
Noord of Zuid?quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:39 schreef Hexagon het volgende:
De Koreanen zijn ook alweer op las ik.
quote:Op maandag 2 december 2024 11:53 schreef ExTec het volgende:
Maar als uiteindelijk putin z'n praetorians niet meer rond kunnen komen van het monopoliegeld wat ze maandelijks krijgen wordt het spannend.
Is dit niet gewoon keihard onversneden racisme?quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is dit humor? Ik snap hem niet. November?
Is dit hetzelfde als hoe noem je een Turk langs de weg?
Gewoon een verse lading laten brengen door Temu.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:39 schreef Hexagon het volgende:
De Koreanen zijn ook alweer op las ik.
Dit is interessant:quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:08 schreef ExTec het volgende:
Jemig, als dit waar is, komt het al rap dichterbij.
[ x ]
[..]
Dat Putin haast kreeg was me indertijd duidelijk, maar ik dacht dat het aan iets anders lag.quote:This statement by Russia’s Foreign Intelligence is reminiscent of the false information fed by the security services and the General Staff in 2021 to Putin about NATO’s supposed secret plans to liberate regions of Ukraine originally occupied by Russia in 2014. This flow of fabricated intelligence reportedly led to at least the rushed timing of Putin’s full-scale invasion of Ukraine in February 2022.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |