lijkt me onzinquote:Op zondag 1 december 2024 14:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)aine-ook-nederlandse
[..]
quote:Onduidelijk is nog of de documenten authentiek de documenten zijn waar de BBC zich op baseert.
Een document waarin het aantal Russische doden naar beneden wordt bijgesteld en het aantal dode Oekraïense troepen naar boven, werd door de Amerikanen als niet kloppend bestempeld.
Als Rusland NEE zegt, dan is de enige reden dat ze later de rest willen inpikken. NAVO heeft een veel langere grens met Rusland sinds Finland lid is en daarover zeuren ze niet. Dus NAVO aan de grens is niet het issue. En dus moeten we Oekraïne dan echt tot de tanden bewapenen zodat ze Rusland helemaal de tyfus in kunnen schieten. Dan maar zo.quote:Op zondag 1 december 2024 08:29 schreef quirina het volgende:
Zelenskyy bukt helaas voor Putin.Maar eist wel,dat een kleiner Oekraïne meteen navo lid gaat worden.
Nou de Russen zeiden al dat hij aan de drugs zat. Ik geloof het nu ook.
Helemaal prima.quote:Op zondag 1 december 2024 14:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)aine-ook-nederlandse
[..]
2100 km2 in 90 dagen. Da's ~23 km2 per dag. Iets van 100.000 man KIA/WIA in die periode (In November 45k, die andere twee maanden bij elkaar de rest lijkt me een redelijke schatting). Dus ~1100 man per dag. Dus per vierkante kilometer verliezen ze ~50 man.quote:
Ach, zal Kremlin een biet zijn.quote:
ZIjn ze al met atoombommen gaan gooien?quote:Op zondag 1 december 2024 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, zal Kremlin een biet zijn.
Zolang de f-35’s maar hier blijven. Geen verdere escalatie.
Doen ze alleen als ze zich bedreigd voelen.quote:Op zondag 1 december 2024 17:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
ZIjn ze al met atoombommen gaan gooien?
Wat een onzin. Han Bouwmeester gaf 150k als richtgetal vanochtend bij wnl.quote:Op zondag 1 december 2024 17:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
2100 km2 in 90 dagen. Da's ~23 km2 per dag. Iets van 100.000 man KIA/WIA in die periode (In November 45k, die andere twee maanden bij elkaar de rest lijkt me een redelijke schatting). Dus ~1100 man per dag. Dus per vierkante kilometer verliezen ze ~50 man.
Da's flink.
Mooi, het ok voor ATACMS en Stormshadow strikes op Rusland telt dus niet als bedreiging. Dat is goed om te lezen.quote:Op zondag 1 december 2024 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doen ze alleen als ze zich bedreigd voelen.
150K KIAquote:Op zondag 1 december 2024 18:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een onzin. Han Bouwmeester gaf 150k als richtgetal vanochtend bij wnl.
Klinkt niet alsof rusland vrede wil. Maar Trump gaat het wel eventjes regelen 😆quote:Op zondag 1 december 2024 15:13 schreef oheng het volgende:
rusland gaat 32,5% van het budget voor 2025 besteden aan veiligheid/defensie.
RIA: State Duma named migrants as one of the reasons for the rise in the dollar exchange rate De dollar is niet gestegen. En volgens mij in de kernoorzaak het starten van een annexatie oorlog.
RIA: tangerines 23% duurder geworden
Traditionele feestdagen delicatesse. Tangerines zijn pretentieuze manderijntjes.
RIA: koffie kan 25% in prijs stijgen
Ze kunnen de koffie altijd nog vervangen voor vodka
De tering 33% uitgeven aan defensie voor een oolorg die een weekje had moeten durenquote:Op zondag 1 december 2024 15:13 schreef oheng het volgende:
rusland gaat 32,5% van het budget voor 2025 besteden aan veiligheid/defensie.
RIA: State Duma named migrants as one of the reasons for the rise in the dollar exchange rate De dollar is niet gestegen. En volgens mij in de kernoorzaak het starten van een annexatie oorlog.
RIA: tangerines 23% duurder geworden
Traditionele feestdagen delicatesse. Tangerines zijn pretentieuze manderijntjes.
RIA: koffie kan 25% in prijs stijgen
Ze kunnen de koffie altijd nog vervangen voor vodka
quote:
quote:De Oekraïense president Volodymyr Zelensky is niet van plan om met Rusland te praten over een staakt-het-vuren, voordat er veiligheidsgaranties van de NAVO en meer wapens aan Oekraïne worden gegeven. Dat zei hij na een ontmoeting in Kyiv met de pas aangetreden diplomatieke leider van de Europese Unie, Kaja Kallas, en de voorzitter van de EU-raad, António Costa.
Dan wordt het gewoon doorvechten of Trump moet iets forceren. Andere optie zie ik niet, want Rusland gaat niet praten als er NAVO veiligheidsgaranties moeten komen.quote:
Volodymyr Zelensky moet toch eens proberen minder star te zijn en meer water bij de wijn doen.quote:
Nee, Putin moet ophouden met zijn stomme gelul. Wat er nu gebeurd is niet de schuld van Zelensky.quote:Op zondag 1 december 2024 20:33 schreef Scjvb het volgende:
Volodymyr Zelensky moet toch eens proberen minder star te zijn en meer water bij de wijn doen.
Als je nu niet gauw een andere toon aan slaat geef ik je een nws ban.quote:Op zondag 1 december 2024 20:33 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Volodymyr Zelensky moet toch eens proberen minder star te zijn en meer water bij de wijn doen.Men kan het straks niet alleen af met Trump in samenspraak met Poetin, wanneer hij van alles blijft weigeren.
Enigszins vruchtbare onderhandelingen en resultaten in deze impasse zullen uiteindelijk ook van zijn kant moeten komen.
Oh, prima!quote:Op zondag 1 december 2024 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je nu niet gauw een andere toon aan slaat geef ik je een nws ban.
Doe je water bij de wijn of niet?
Dank je kameraad, eerlijk zullen we het account scjv delen.quote:
Dat MAG zelensky helemaal nietquote:Op zondag 1 december 2024 20:33 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Volodymyr Zelensky moet toch eens proberen minder star te zijn en meer water bij de wijn doen.Men kan het straks niet alleen af met Trump in samenspraak met Poetin, wanneer hij van alles blijft weigeren.
Enigszins vruchtbare onderhandelingen en resultaten in deze impasse zullen uiteindelijk ook van zijn kant moeten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |