kan ookquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:42 schreef UncleScorp het volgende:
Ik dacht dat GPS gestuurde systemen kunnen gejammed worden door de russen.
Als de target data ingeput wordt op basis van satteliet gegevens niet.
En ik denk niet dat de VS hen toegang zal geven tot hun sattelieten.
ja de mannen moeten ook opgeleid worden en er moet onderhoud gepleegd worden enzoquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:55 schreef Candymannetje het volgende:
Yep, er komt wel iets meer bij kijken dan wapens sturen met een handleiding erbij.
Ik heb geen ervaring met die machine dus kan er niet over oordelen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja de mannen moeten ook opgeleid worden en er moet onderhoud gepleegd worden enzo
maar dit is geen heel ingewikkelde machine
das alleen in filmsquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met die machine dus kan er niet over oordelen.
Maar lijkt me niet meer dan logisch dat de USA maatregelen heeft genomen zodat het niet misbruikt kan worden en dat de Russen er niks meer kunnen mocht het in hun handen vallen.
De Abraham tanks zijn toch ook aangepast voordat ze die kant op gingen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
das alleen in films
als dat wilt voorkomen moet je er een fosfor granaat ingooien voor je het achterlaat
Abramsquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De Abraham tanks zijn toch ook aangepast voordat ze die kant op gingen?
Zijn Amerikaanse satelietten een legitiem doelwit? ze worden tenslotte wel gebruikt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:14 schreef sp3c het volgende:
eind van de dag zijn het op dit moment Oekrainse wapens, wie dan op start drukt maakt voor het oorlogsrecht geen kut uit en zelfs als er een Amerikanse generaal aan de overkant van de grote plas aan de knoppen zit is het nog steeds niet gelegitimeerd om Amerika aan te vallen
en dan ga ik er vanuit dat het inmiddels oorlog is en geen speciale militaire operatie
dat er een band is tussen NAVO en Oekraine heb ik verder ook nooit ontkend, die is er al sinds Bosnie, schien al langer maar dat er informatie gedeeld werd tussen NAVO/EU en Oekraine is gewoon transparant, was al bekend en het is onredelijk om te verwachten dat dat ineens klaar is omdat Rusland besloot dat land plat te gaan stampen
heel de oorlog is niet legitiemquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zijn Amerikaanse satelietten een legitiem doelwit? ze worden tenslotte wel gebruikt.
Da's politiek correct gelul, wel een beetje realistisch blijven.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
heel de oorlog is niet legitiem
dus nee
maar als ik er last van had zou ik ze stukschieten
de lauchers zijn legitieme doelen sure, maar dat waren ze al langerquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Da's politiek correct gelul, wel een beetje realistisch blijven.
Zowel het Oekrainse als het Russische grondgebied worden aangevallen dus er zijn legitieme doelen.
welke oorlogen van de laatste eeuwen zijn legitiem?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
de lauchers zijn legitieme doelen sure, maar dat waren ze al langer
met politiek correct gelul heeft het niets temaken
geen idee, denk dat je die vraag zelf beter kunt beantwoorden want ik gebruik hem in principe nietquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
welke oorlogen van de laatste eeuwen zijn legitiem?
Jij begint er toch overquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, denk dat je die vraag zelf beter kunt beantwoorden want ik gebruik hem in principe niet
volgens mij nietquote:
Nee ze hebben de m1a1 gekregen wat niet bepaald een jonge occasion meer isquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De Abraham tanks zijn toch ook aangepast voordat ze die kant op gingen?
Ook weer aangepast in UA las ik.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee ze hebben de m1a1 gekregen wat niet bepaald een jonge occasion meer is
nee jij kwam daarmeequote:Op dinsdag 3 december 2024 19:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij hebt het steeds over de legitimiteit van de oorlog.
Het was even zoeken maar ik wist zeker dat ik het ergens gelezen had, ze waren in UA niet blij met het o.a ontbreken van pantser.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee ze hebben de m1a1 gekregen wat niet bepaald een jonge occasion meer is
quote:The 31 American M1A1SA Abram tanks, which arrived in Ukraine some three months ago and without some key features to satisfy export restrictions, are getting an added layer of protection.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |