Zuchtquote:Op maandag 2 december 2024 17:03 schreef sp3c het volgende:
en stop alstjeblieft met alles op de man te doen
snap dat het jouw dingetje is maar ik heb er nog steeds geen zin an
Zelensky is een acteur en scapegoat, een irrelevante manlet. CIA puppet.quote:Op maandag 2 december 2024 17:47 schreef sp3c het volgende:
de oorlog is vooroorzaakt door Zelensky en vrinden die de Krim terug wilden
ik wil best in het midden houden of ze daar gelijk in hadden maar dat was de verkiezingsboodschap, dat is de road to war
weet ik niet, denk het nietquote:[
Zelensky is een acteur en scapegoat, een irrelevante manlet.
Wat jij vergeet is dat hele oosten van Oekraine pro-russen zijn en pro-russisch stemde. Zie je de gelijkenissen met Georgie nu?quote:Op maandag 2 december 2024 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik niet, denk het niet
hoe dan ook wilden oekrainers dat land terug, daardoor zijn de Russen binnengevallen
nee vergeet ik niet, je moet proberen te reageren op wat ik zeg, niet op wat je denkt dat ik zegquote:Op maandag 2 december 2024 17:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat jij vergeet is dat hele oosten van Oekraine pro-russen zijn en pro-russisch stemde. Zie je de gelijkenissen met Georgie nu?
[ afbeelding ]
EU/USA was het niet eens en hebben een coup gepleegd, de maidan coup.
Je denkt dat je slim bent omdat je een modje bent, maar het enige hoe je overkomt is een ongeïnformeerde boze neocon. Historie for dummies moet je eens kopen.quote:Op maandag 2 december 2024 17:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee vergeet ik niet, je moet proberen te reageren op wat ik zeg, niet op wat je denkt dat ik zeg
nee ik denk dat ik weet waarover ik het heb omdat ik dit verhaal al meerdere decennia volgquote:Op maandag 2 december 2024 17:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je denkt dat je slim bent omdat je een modje bent, maar het enige hoe je overkomt is een ongeïnformeerde boze neocon.
Rusland zegt van wel dus dat is wat moeilijkquote:Op maandag 2 december 2024 18:00 schreef epicbeardman het volgende:
Er is trouwens geen enkele Rus Oekraine binnengevallen, dat je dat überhaupt geloofd is al lachwekkend. Wellicht heeft Putin wat huurlingetjes van Wagner naar de Krim gestuurd.
Maar als Rusland Oekraine zou binnenvallen, waren ze binnen de eerste week al van de map afgeveegd.
Je voelt je echt de internet politie of niet? Is dit het enige subfora waar Danny je toeliet om te trollen en af te geven op users? Waarom die urgentie om de betweter uit te hangen hier? ben je van de deB00nk politie?quote:Op maandag 2 december 2024 17:57 schreef sp3c het volgende:
maar als je zo gaat doen ga je ook op negeer net als die andere flapdrol
je zegt niets wat tegen de regels is dus ik denk van nietquote:Op maandag 2 december 2024 18:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je voelt je echt de internet politie of niet? Is dit het enige subfora waar Danny je toeliet om te trollen en af te geven op users? Waarom die urgentie om de betweter uit te hangen hier? ben je van de deB00nk politie?
En dan nog trots zijn ook, of krijg ik nu een ban nu ik dit zeg?
Je hebt je doel bereikt, een subforum slopen als mod. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 2 december 2024 18:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zegt niets wat tegen de regels is dus ik denk van niet
ok?quote:Op maandag 2 december 2024 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je hebt je doel bereikt, een subforum slopen als mod. Gefeliciteerd.
ps, snel 100 opmerkingen maken zodat niemand je falen kan lezen.
quote:net als die andere flapdrol
Aan de manier hoe je post is er duidelijk iets niet helemaal in orde of is er iets in je privéleven aan de hand waardoor je zo geagiteerd reageert, al helemaal voor een mod. Laat je eens niet zo kennen. Ik snap dat het moeilijke tijden zijn na 6 november.quote:
welke post is heel erg raar?quote:Op maandag 2 december 2024 18:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Aan de manier hoe je post is er duidelijk iets niet helemaal in orde of is er iets in je privéleven aan de hand waardoor je zo geagiteerd reageert, al helemaal voor een mod. Laat je eens niet zo kennen. Ik snap dat het moeilijke tijden zijn na 6 november.
Als er iets is waar je over wil praten mag je altijd in prive komen.
Al je laatste 10-15 posts in dit topic iig, nam ff een kijkje hier en heb nog nooit zo'n extreme meltdown gezien.quote:
ik laat ze gewoon staanquote:Op maandag 2 december 2024 18:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Al je laatste 10-15 posts in dit topic iig, nam ff een kijkje hier en heb nog nooit zo'n extreme meltdown gezien.
Verwijder ze maar snel zou ik zeggen, om jezelf nog beetje te redden.
quote:Op maandag 2 december 2024 18:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik laat ze gewoon staan
welke van mijn laatste 10-15 posts is heel erg extreme meltdown?
quote:Op maandag 2 december 2024 18:03 schreef sp3c het volgende:
maar als jij het beter weet dan het Russische ministerie van defensie zelf dan zul jij het wel beter weten, dan kan hier een slotje op?
quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 18:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zegt niets wat tegen de regels is dus ik denk van niet
quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 18:08 schreef sp3c het volgende:
als je denkt dat het subforum gesloopt is omdat je tegengeluid krijgt dan zit je in BNW zeker niet op je plek hoor
quote:Op maandag 2 december 2024 18:08 schreef sp3c het volgende:
heel fok! niet misschien maar wmb ben je welkom
quote:
Wat voor drugs zit je aan op dit moment?quote:Op maandag 2 december 2024 18:24 schreef sp3c het volgende:
ik moet eigen minder zeggen zodat iedereen zichzelf op kan hangen maar dat vind ik niet zo leuk, gesprekje is voor mij belangrijker
geen idee waarom het op de man moetquote:Op maandag 2 december 2024 18:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat voor drugs zit je aan op dit moment?
De krim hoort de jure bij Oekraine..quote:Op maandag 2 december 2024 17:47 schreef sp3c het volgende:
de oorlog is veroorzaakt door Zelensky en vrinden die de Krim terug wilden
ik wil best in het midden houden of ze daar gelijk in hadden maar dat was de verkiezingsboodschap, dat is de road to war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |