abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 15 december 2024 @ 21:04:05 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215880021
Ik snap er ook geen reet van man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215880272
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 21:01 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Misschien mis ik iets maar wat heeft het bestoken van de republikeinen met ranzigheid te maken met de positie van Putin in het Kremlin?
Eerste termijn van Trump was voor lockdown. Maar toen is er wel een en ander gebeurd op het gebied van buitenlandse politiek, en de vermeende Russische inmenging (op verzoek) van de verkiezingen in 2016, en het onderzoek daarnaar. Die kwestie kan zo weer uit de hoge hoed getoverd worden, want er zijn veel mensen die weten hoe dat zit. Muller.
pi_215880340
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 21:16 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Eerste termijn van Trump was voor lockdown. Maar toen is er wel een en ander gebeurd op het gebied van buitenlandse politiek, en de vermeende Russische inmenging (op verzoek) van de verkiezingen in 2016, en het onderzoek daarnaar. Die kwestie kan zo weer uit de hoge hoed getoverd worden, want er zijn veel mensen die weten hoe dat zit. Muller.
Kan je vertellen hoe het zit?
Want ik weet niet welke kwestie en onderzoek je bedoelt.
pi_215882807
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 21:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Kan je vertellen hoe het zit?
Want ik weet niet welke kwestie en onderzoek je bedoelt.
Over die Russische inmenging bij de USA verkiezingen 2016 is hier en hierbuiten genoeg geschreven.
pi_215882902
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 00:20 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Over die Russische inmenging bij de USA verkiezingen 2016 is hier en hierbuiten genoeg geschreven.
Dus als ik het goed begrijp wil jij de positie van Putin ondermijnen door de republikeinen af te gaan zeiken?
pi_215882909
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 00:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus als ik het goed begrijp wil jij de positie van Putin ondermijnen door de republikeinen af te gaan zeiken?
Altijd het meest onmogelijke bedenken, in de uitvoering is het lastig, maar onopvallend.
pi_215884592
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 00:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Republikeinen/Trump afzeiken hebben ze 8 jaar lang gedaan, zonder veel resultaat.
Volgende stap was een oorlog uitlokken.
Resultaat idem
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215884727
Altijd die wilde fantasieën over dat iedereen oorlog wil :')
Conscience do cost.
pi_215885018
quote:
8s.gif Op maandag 16 december 2024 10:46 schreef ems. het volgende:
Altijd die wilde fantasieën over dat iedereen oorlog wil :')
Hoeveel bewijs wil je hebben?
pi_215888862
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 11:21 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hoeveel bewijs wil je hebben?
Bewijs bewijs? Allemaal overbodig.
De volksversie "Putin=bad" maakt het voor iedereen toegankelijk.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215890208
Andermans meningen van twitter plukken = bewijs. _O-
Conscience do cost.
pi_215891211
:O
pi_215891501
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 20:24 schreef UncleScorp het volgende:
:O
OP staat vol met bewijs maar ja als je het niet wilt zien.............
Trollen blijven trollen.
Denk jij dat in 2025 Iran aangevallen gaat worden?
pi_215891828
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 20:38 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
OP staat vol met bewijs maar ja als je het niet wilt zien.............
Ahja true. Rusland wilde inderdaad oorlog. Dat zijn ze ook momenteel aan het voeren door andere landen te bombarderen.

Maar nu moet er natuurlijk weer een verplichte "europa en amerika = bad" tussendoor komen.

Wel nog even gedubbelcheckt trouwens. Er staat exact niets aan bewijs in OP.
Conscience do cost.
pi_215891849
quote:
8s.gif Op maandag 16 december 2024 20:59 schreef ems. het volgende:

[..]
Ahja true. Rusland wilde inderdaad oorlog. Dat zijn ze ook momenteel aan het voeren door andere landen te bombarderen.

Maar nu moet er natuurlijk weer een verplichte "europa en amerika = bad" tussendoor komen.
Als jij dat er graag uit op wilt maken gun ik je dat ^O^
pi_215891899
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 21:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als jij dat er graag uit op wilt maken gun ik je dat ^O^
Daarom de volksversie "Putin=bad".
Je ziet dat het succes heeft
pi_215891950
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 21:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach joh die weten niet beter ;)
Bij mij in de straat zit een Thomashuis dus ik weet hoe ik met zulke mensen om moet gaan.
pi_215892266
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 20:38 schreef Candymannetje het volgende:
Denk jij dat in 2025 Iran aangevallen gaat worden?
De VS is op dreef qua oorlogvoering dus ik zie het wel gebeuren ja. En ntl ook in het spoor van Israel.
pi_215892311
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 21:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Niet iedereen is zo beinloedbaar dat ze Putin meteen een held vinden, inderdaad :)
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 21:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ach joh die weten niet beter ;)
Bij mij in de straat zit een Thomashuis dus ik weet hoe ik met zulke mensen om moet gaan.
Geef je hun ook allemaal links van meningen die ze moeten overnemen?
Conscience do cost.
  Moderator maandag 16 december 2024 @ 21:31:30 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215892398
Kan dit niet gewoon via dm ofzo?
pi_215892422
quote:
8s.gif Op maandag 16 december 2024 21:25 schreef ems. het volgende:

[..]
Niet iedereen is zo beinloedbaar dat ze Putin meteen een held vinden, inderdaad :)
[..]
Geef je hun ook allemaal links van meningen die ze moeten overnemen?
Nee hoor, ik lach ze lief toe en geef ze een koekje in de hoop dat ze snel doorlopen.
pi_215892432
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef sp3c het volgende:
Kan dit niet gewoon via dm ofzo?
Ik heb geen toegang meer tot dm, schijnbaar heb ik iemand boos gemaakt.
  Moderator maandag 16 december 2024 @ 21:36:16 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215892464
Lol
pi_215895288
Oud bericht maar kom hem net pas tegen.
Op zich wel goed nieuws dat kinderen leren om met wapens om te gaan.
Aan de andere kant wordt ze waarschijnlijk aangepraat dat ze een vijand hebben.

https://www.britishpoles.(...)hool-from-september/

quote:
Polish Education Minister Przemysław Czarnek signed regulations changing the core curriculum for primary and secondary schools in the field of security education.

The current context of the war in neighbouring Ukraine is palpable in Poland. Warsaw has already decided to raise its military spending in the upcoming years. Self-defence courses have been observing tremendous popularity since the beginning of the year. From now on, Polish pupils will also learn the proper use of arms.

Although Poland remains among the safest countries in Europe, it multiplies initiatives to provide its citizens with a sense of reassurement in the midst of a potential enemy attack. The potential enemy being, of course, Russia.

As the official governmental website informs, shooting classes will be organised for pupils, who will be able to train their shooting skills with the use of ball guns, air guns, replicas of small arms, and virtual or laser shooting ranges.

The moment of implementation of the new course will depend on the schools’ possibilities. Those already equipped with all the necessary equipment cited above will be starting the new version of “Education for Security” this September, while other schools are to get started for the 2023/2024 or 2024/2025 school years.

Polish Ministry of Education and Science argues that „the current challenges and threats require supplementing the goals of education and teaching content with issues related to state defence, acquiring shooting skills and preparing students to cope with threats caused by hostilities„.

The update of the core curriculum for security education takes the current number of hours allocated for this subject per week into account. The content of the core curriculum is to be maximised in the field of first aid or response to threats. Then, additional areas of action were indicated in various emergency situations, including crisis and war situations.
pi_215899436
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 08:56 schreef Candymannetje het volgende:
Oud bericht maar kom hem net pas tegen.
Op zich wel goed nieuws dat kinderen leren om met wapens om te gaan.
Aan de andere kant wordt ze waarschijnlijk aangepraat dat ze een vijand hebben.

https://www.britishpoles.(...)hool-from-september/
[..]

De Polen en Enigma, trouwe bondgenoten, vraag maar aan de gepensioneerde generaals van de Fransen en Britten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')