SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zellufquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:22 schreef maily het volgende:
maily in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #68oproep gedaan
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf![]()
ja einde van de week heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Sow, dit is wel heel oudquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Shii flies on strange wings
Bekijk deze YouTube-video
Lach met een schone bips![]()
maar die zingen niet over @Shiiquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind Radar Love en Burning stuntman wel beter![]()
![]()
dat hoeft helemaal nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar heb niet zo'n zin om het nummer te luisteren nu.![]()
![]()
Ik ben onschuldig! Toch?quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
Rare TT. Wat heeft @:DubbelDrank nu weer gedaan?
Powered by Janetje®![]()
Wat ik qua muziek dan wel weer gek vind, Billy Idol hoor je echt bijna nooit meer voorbij komen op de radio zenders. Die heeft toch ook wel echt goeie nummers.quote:Lach met een schone bips![]()
Nog 1x testen met andere picca of het nu wel werkt hier, heb hoop zooi van de computer afgegooid waardoor ik eerder geen plaatjes kon posten.Lach met een schone bips![]()
Werktquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
jammer van die plastic ballen die rechter
het meerendeel ook YouTube enzo. dus er is wel wat aan gedaan. ben fan van imgbb enzo voor upload plaatjes hierquote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
hoe sexy het mss mag zijn, wordt er niet warm of koud van?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Daar gaat het ook niet om, kan nu ook een kerel voor je posten als je wilquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
hoe sexy het mss mag zijn, wordt er niet warm of koud van?![]()
Maar ik kon geen plaatjes of linkjes naar plaatjes in forum gooien omdat ik schijnbaar wat software problemen had, maar die zijn dus inmiddels opgelost door me, myself and I
echt gaan jullie er nog op dan dat soort foto's?
tis mij teveel gemaakt en voor doel enzo en daar knap ik al op af gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
hahaha okquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, kan nu ook een kerel voor je posten als je wil![]()
Maar ik kon geen plaatjes of linkjes naar plaatjes in forum gooien omdat ik schijnbaar wat software problemen had, maar die zijn dus inmiddels opgelost door me, myself and I
en nee hoef geen kerels te zien opzich, maar ok inzicht in je archief is dit wel dan ?
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor @:kree![]()
[ afbeelding ]
kan me btw niet voorstellen dat vrouwen daar hard op gaan, maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Nee man, deze kwamen gewoon uit de vrijmibabes van de frontpagequote:Op vrijdag 29 november 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ok
en nee hoef geen kerels te zien opzich, maar ok inzicht in je archief is dit wel dan ?
AI shitquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor @:kree![]()
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ok ik geloof jequote:Op vrijdag 29 november 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, deze kwamen gewoon uit de vrijmibabes van de frontpage
quote:Weet ik veel, ik zocht op sexy hunk in google afbeeldingen. Keek ook maar amper, zag wel gespierd. Dus lekker voor @kree.quote:
12 packquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
hahaha. ik waardeer je poging. maarja val toch niet op mannen eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel, ik zocht op sexy hunk in google afbeeldingen. Keek ook maar amper, zag wel gespierd. Dus lekker voor @:kree.
maar ook niet op die super filter meiden enzo, gewoon normaal is goed genoeg wmb.Do what you love, love what you do!![]()
Zo is datquote:
Iedereen is een kutlultrut
Nou hier heb ik nog wel leuk dingetje overquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. ik waardeer je poging. maarja val toch niet op mannen eigenlijk.
maar ook niet op die super filter meiden enzo, gewoon normaal is goed genoeg wmb.
vertel?quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou hier heb ik nog wel leuk dingetje over
zeldzame moment dat we het met elkaar eens zijnquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh wat dat betreft was het altijd al zo hoorquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeldzame moment dat we het met elkaar eens zijnIedereen is een kutlultrut
uiteindelijk is iedereen dat wel eens hier, met elkaar eensquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeldzame moment dat we het met elkaar eens zijn
Ja dat klopt wel, soms zijn users irritant en soms ben ik dat zelf ook. Zo gaat datquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk is iedereen dat wel eens hier, met elkaar eensIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: