het meerendeel ook YouTube enzo. dus er is wel wat aan gedaan. ben fan van imgbb enzo voor upload plaatjes hierquote:
hoe sexy het mss mag zijn, wordt er niet warm of koud van?quote:
Daar gaat het ook niet om, kan nu ook een kerel voor je posten als je wilquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
hoe sexy het mss mag zijn, wordt er niet warm of koud van?
hahaha okquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, kan nu ook een kerel voor je posten als je wil![]()
Maar ik kon geen plaatjes of linkjes naar plaatjes in forum gooien omdat ik schijnbaar wat software problemen had, maar die zijn dus inmiddels opgelost door me, myself and I
quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor @:kree![]()
[ afbeelding ]
Nee man, deze kwamen gewoon uit de vrijmibabes van de frontpagequote:Op vrijdag 29 november 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ok
en nee hoef geen kerels te zien opzich, maar ok inzicht in je archief is dit wel dan ?
AI shitquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor @:kree![]()
[ afbeelding ]
ok ik geloof jequote:Op vrijdag 29 november 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, deze kwamen gewoon uit de vrijmibabes van de frontpage
quote:
Weet ik veel, ik zocht op sexy hunk in google afbeeldingen. Keek ook maar amper, zag wel gespierd. Dus lekker voor @kree.quote:
12 packquote:
hahaha. ik waardeer je poging. maarja val toch niet op mannen eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel, ik zocht op sexy hunk in google afbeeldingen. Keek ook maar amper, zag wel gespierd. Dus lekker voor @:kree.
Zo is datquote:
Nou hier heb ik nog wel leuk dingetje overquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. ik waardeer je poging. maarja val toch niet op mannen eigenlijk.
maar ook niet op die super filter meiden enzo, gewoon normaal is goed genoeg wmb.
vertel?quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou hier heb ik nog wel leuk dingetje over
zeldzame moment dat we het met elkaar eens zijnquote:
Oh wat dat betreft was het altijd al zo hoorquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeldzame moment dat we het met elkaar eens zijn
uiteindelijk is iedereen dat wel eens hier, met elkaar eensquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeldzame moment dat we het met elkaar eens zijn
Ja dat klopt wel, soms zijn users irritant en soms ben ik dat zelf ook. Zo gaat datquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk is iedereen dat wel eens hier, met elkaar eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |