Sow, dit is wel heel oudquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Shii flies on strange wings
Bekijk deze YouTube-video
maar die zingen niet over @Shiiquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind Radar Love en Burning stuntman wel beter
dat hoeft helemaal nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar heb niet zo'n zin om het nummer te luisteren nu.
Ik ben onschuldig! Toch?quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
Rare TT. Wat heeft @:DubbelDrank nu weer gedaan?
Wat ik qua muziek dan wel weer gek vind, Billy Idol hoor je echt bijna nooit meer voorbij komen op de radio zenders. Die heeft toch ook wel echt goeie nummers.quote:
Werktquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
jammer van die plastic ballen die rechter
het meerendeel ook YouTube enzo. dus er is wel wat aan gedaan. ben fan van imgbb enzo voor upload plaatjes hierquote:
hoe sexy het mss mag zijn, wordt er niet warm of koud van?quote:
Daar gaat het ook niet om, kan nu ook een kerel voor je posten als je wilquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
hoe sexy het mss mag zijn, wordt er niet warm of koud van?
hahaha okquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, kan nu ook een kerel voor je posten als je wil![]()
Maar ik kon geen plaatjes of linkjes naar plaatjes in forum gooien omdat ik schijnbaar wat software problemen had, maar die zijn dus inmiddels opgelost door me, myself and I
quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor @:kree![]()
[ afbeelding ]
Nee man, deze kwamen gewoon uit de vrijmibabes van de frontpagequote:Op vrijdag 29 november 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ok
en nee hoef geen kerels te zien opzich, maar ok inzicht in je archief is dit wel dan ?
AI shitquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor @:kree![]()
[ afbeelding ]
ok ik geloof jequote:Op vrijdag 29 november 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, deze kwamen gewoon uit de vrijmibabes van de frontpage
quote:
Weet ik veel, ik zocht op sexy hunk in google afbeeldingen. Keek ook maar amper, zag wel gespierd. Dus lekker voor @kree.quote:
12 packquote:
hahaha. ik waardeer je poging. maarja val toch niet op mannen eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel, ik zocht op sexy hunk in google afbeeldingen. Keek ook maar amper, zag wel gespierd. Dus lekker voor @:kree.
Zo is datquote:
Nou hier heb ik nog wel leuk dingetje overquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha. ik waardeer je poging. maarja val toch niet op mannen eigenlijk.
maar ook niet op die super filter meiden enzo, gewoon normaal is goed genoeg wmb.
vertel?quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou hier heb ik nog wel leuk dingetje over
zeldzame moment dat we het met elkaar eens zijnquote:
Oh wat dat betreft was het altijd al zo hoorquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeldzame moment dat we het met elkaar eens zijn
uiteindelijk is iedereen dat wel eens hier, met elkaar eensquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeldzame moment dat we het met elkaar eens zijn
Ja dat klopt wel, soms zijn users irritant en soms ben ik dat zelf ook. Zo gaat datquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk is iedereen dat wel eens hier, met elkaar eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |