Paul is dus de pispaal in dat bontje.quote:Op maandag 2 december 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Keffen of niet Keffen voor het eten
[ afbeelding ]
Ja dat speelt 'ie goed, hij heeft overduidelijk de Trollenrol overgenomen van Jason die inmiddels zijn best doet een tam konijntje te spelenquote:Op maandag 2 december 2024 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Paul is dus de pispaal in dat bontje.
Ik zie meer Annet en Nancy als de trollen.quote:Op maandag 2 december 2024 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat speelt 'ie goed, hij heeft overduidelijk de Trollenrol overgenomen van Jason die inmiddels zijn best doet een tam konijntje te spelen
Nahh die zeiken meer, uit een misplaatste arrogantie die ze blijkbaar in hun dagelijkse leven vaak met succes gebruikenquote:Op maandag 2 december 2024 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie meer Annet en Nancy als de trollen.
Ik merkte dat Appie er beroerd uitziet de laatste tijd..ook een goeie kandidaad voor vrijwillige exitquote:Op maandag 2 december 2024 21:27 schreef Soury het volgende:
Denk wel een toneelhaak voor Precious. Die is onzichtbaar, dat motten we niet willen
Sommige zijn niet geschikt voor dit spel.quote:Op maandag 2 december 2024 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik merkte dat Appie er beroerd uitziet de laatste tijd..ook een goeie kandidaad voor vrijwillige exit
De gieren verdienden 0 punten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:08 schreef kater1 het volgende:
Vincent was de enige die echt goed kon dansen. Ondanks dat hij blijkbaar stikzenuwachtig was. En dat vreselijk bedachte verhaaltje van de gieren, compleet met even opstaan uit de rolstoel, brrrrr. De vossen en de slangen hadden eenzelfde soort verhaaltje, van aantrekken en afstoten. Bij de vossen liep het verhaaltje niet helemaal chronologisch maar ze dansten wel natuurlijker. Ik vond het raar dat de haaien laatste werden. En wat een schattig moment, toen Rami bijna zijn hoofd op de schouder van Silvia legde.
Wat zou er zijn geworden van die ongemakkelijke relatie van die dame op de achtergrond en die leraar. Ben ofzo?quote:
We zagen vorig jaar al dat Euvgenia geen serieuze jury is in dit programma. De gieren hadden zwaar afgestraft moeten worden voor dat belachelijke verhaal dat Annet erbij verzon.quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
De gieren verdienden 0 punten.
Dat vreselijke optreden van de Gieren, dat moet de echte rolstoeldansers toch ook behoorlijk tegen staan.
Ik kijk en ben zo overdreven zielig, maar gelukkig kan ik even weer zonder hulp gewoon staan.
Ik dacht dat de bedoeling was om te laten zien dat gehandicapten niet als zielig weggezet zouden worden.
Valt me nog mee dat Annet niet annaliseerde wat Nancy allemaal fout deed en hun de overwinning koste.
Ze lijkt dat ook als doel te hebben. Ze zoekt ruzie.quote:Op dinsdag 3 december 2024 02:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Nancy een vals wijf. En maar zeiken op Paul. Hij kan echt niets goed doen. Steeds roddelen over hem en hem zwart maken. Wij zien natuurlijk niet veel, maar hij kan echt niets goed doen in haar valse ogen. Naar mens, zo zet ze zichzelf wel neer.
Sasha en Bern zijn blijkbaar nog steeds samenquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat zou er zijn geworden van die ongemakkelijke relatie van die dame op de achtergrond en die leraar. Ben ofzo?
Ach arm die Bern.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sasha en Bern zijn blijkbaar nog steeds samen
In Zwollie? Apeldoorn? of ergens anders?quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
ik dacht apeldoorn( want daar woonde Sacha en die had de broek aan )quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In Zwollie? Apeldoorn? of ergens anders?
Geen idee, het is dat ik me herinnerde dat ik die titel langs zag komen, maar zo boeiend vond ik ze verder nietquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In Zwollie? Apeldoorn? of ergens anders?
Mooi toch. Als zij maar gelukkig met elkaar zijnquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
lol dat is een feitquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht apeldoorn( want daar woonde Sacha en die had de broek aan )
quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, het is dat ik me herinnerde dat ik die titel langs zag komen, maar zo boeiend vond ik ze verder niet
Ze ziet er op een of andere manier er anders uit?quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
in EjvL had ze een heel donker brilmontuur volgens mij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze ziet er op een of andere manier er anders uit?
Aaaahquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
in EjvL had ze een heel donker brilmontuur volgens mij.
Dit montuur maakt haar gezicht veel zachter
Gezonder misschien? Geen idee, wat meer kleur?quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze ziet er op een of andere manier er anders uit?
Heerlijk he?quote:
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
Je bent toch eigenlijk in het nadeel als je als eerste moet
Annet kan zelf helemaal niksquote:
Denk dat Pieter echt heel irritant zijn, snap ik helemaal, maar in haar ogen kan ie echt helemaal niks meer goed doen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Wat een naar mens is het
Echt vreselijk
Nancy
Hij zal absoluut een betweter zijn en das rete irritantquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat Pieter echt heel irritant zijn, snap ik helemaal, maar in haar ogen kan ie echt helemaal niks meer goed doen.
dur is helemoal niks van mij bijquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
Poehhhh he
Die heeft thuis wel de broek aan
Onze Nans
Gaan ze de rest vd tijd weer Senna&Floorkleffen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Nou dat was het, na de reclame weer LLDL
Ik heb nog wel een andere leuke spoiler gezien met dit erinquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Nou dat was het, na de reclame weer LLDL
Ja, daarom, niks leuks aan..quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere leuke spoiler gezien met dit erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |