Denk dat Pieter echt heel irritant zijn, snap ik helemaal, maar in haar ogen kan ie echt helemaal niks meer goed doen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Wat een naar mens is het
Echt vreselijk
Nancy
Hij zal absoluut een betweter zijn en das rete irritantquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat Pieter echt heel irritant zijn, snap ik helemaal, maar in haar ogen kan ie echt helemaal niks meer goed doen.
dur is helemoal niks van mij bijquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
Poehhhh he
Die heeft thuis wel de broek aan
Onze Nans
Gaan ze de rest vd tijd weer Senna&Floorkleffen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Nou dat was het, na de reclame weer LLDL
Ik heb nog wel een andere leuke spoiler gezien met dit erinquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Nou dat was het, na de reclame weer LLDL
Ja, daarom, niks leuks aan..quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een andere leuke spoiler gezien met dit erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |