Die is al bijna getrouwd zonder dat Jason het weetquote:
Ja het werd even bevestigd wat we hier al lang gezien hebbenquote:Op maandag 2 december 2024 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. over verbouwen.. dat wisten we eigenlijk al.. met 'r MJ-Neusje
Die therapeut gaat niks meer aan die neus doenquote:Op maandag 2 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja het werd even bevestigd wat we hier al lang gezien hebben![]()
Ben wel verbaasd dat ze blijkbaar nog meer aan zichzelf wil laten doen.. goede therapeut kan haar ook helpen wellicht.
Apart wel om te zien hoe ze door draaft/ draaitquote:Op maandag 2 december 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is al bijna getrouwd zonder dat Jason het weet
nope maar wel voorkomen wellicht dat ze nog veel meer wil laten doen.quote:Op maandag 2 december 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die therapeut gaat niks meer aan die neus doen
Ik vraag me af of lichamelijke verbouwingen verstandig zijn met Lupus klachtenquote:Op maandag 2 december 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja het werd even bevestigd wat we hier al lang gezien hebben![]()
Ben wel verbaasd dat ze blijkbaar nog meer aan zichzelf wil laten doen.. goede therapeut kan haar ook helpen wellicht.
Oud of jongquote:Op maandag 2 december 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nope maar wel voorkomen wellicht dat ze nog veel meer wil laten doen.
Jonge meid.. zonde.
Oh dat is zij.quote:Op maandag 2 december 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vraag me af of lichamelijke verbouwingen verstandig zijn met Lupus klachten
Wat een gedram.quote:Op maandag 2 december 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
Annet weer zeiken
Ik wil hebben wat ik wil hebben
Heeft ze eens tekst, is het met een tandenborstel in de mondquote:Op maandag 2 december 2024 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Verdomt.. Presjus is 5 sec in beeld geweest.. onder de douche
Jasonquote:
Hé oud slagbal kampioen hèquote:Op maandag 2 december 2024 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Moriaatje moet als laatste de slangen redden.. die krijgen dus nix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |