abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215727809
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:38 schreef VoMy het volgende:
Israel+Genocide of Israel+Apartheid
Aantijgingen, onder meer van activistische NGOs, hebben we niets aan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 november 2024 @ 21:43:20 #177
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215727823
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Je tuigt een stropop op.

Ik heb net al aangegeven wrom ik de historische feiten over deze regio uiteenzet en ten tweede dat dit geen rechtvaardiging is voor het huidige beleid. Dat beleid (hard terugslaan op terreur) is slechts een gevolg van het gedrag van de Arabieren.
In het geheel niet. Je standpunt is (of was) 'Nederland moet Isral altijd steunen'. Dat probeerde je (maar daar stap je nu vanaf, blijkbaar) te rechtvaardigen met gelul over 'de inheemse bewoners die de kolonisator hebben verdreven'. Daar ging de vraag oorspronkelijk over. Nu gaat het over het huidige conflict in Isral en omstreken. Dat is een andere vraag. Dat noem je het gevolg van het gedrag van 'de Arabieren'.

Ik meen dat het een gevolg is - het meeste recente conflict, dan in ieder geval - dat dat een reactie is op Hamasaanslagen van 7 oktober 2023 (wat toch iets anders is dan 'de Arabieren') die ontspoort is in dusdanig disproportioneel en willekeurig geweld tegen de Palestijnse bevolking e.a. dat je toch je ernstige twijfel zou moeten zetten bij de vraag of Nederland Isral daarin wel, laat staan altijd, zou moeten steunen en ook nog maar moeilijk kan zeggen dat dit alleen nog maar om 'terugslaan tegen terreur' gaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door JAM op 30-11-2024 22:07:40 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215727991
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zal ik maar 'ns beginnen over de invloed van het seksleven van de nachtvlinder op de Dow Jones Index? Heeft ongeveer net zoveel met nederlandse politiek te maken.
Dit zou een mooie titel voor een literatuur boek dat niemand snapt zijn :D
Hell To The Liars
pi_215728023
twitter

Zo, even de gezamelijke vijanden opgezocht voor dit topic.
Hell To The Liars
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:20:07 #180
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215728308
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Aantijgingen, onder meer van activistische NGOs, hebben we niets aan.
Hetbzijn dan ook gewoon prima gedocumenteerde aantijgingen van experts, onderzoekscommissies en gewone NGOs. Ga je daar even mooi nat.

Maar schrijf vooral nog een ellenlang verhaal waarin je Palestijnen hun eigen genocide loopt te victim blamen. Ik lees het toch niet.
Antifa
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:21:02 #181
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215728322
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:20 schreef VoMy het volgende:

[..]
Hetbzijn dan ook gewoon prima gedocumenteerde aantijgingen van experts, onderzoekscommissies en gewone NGOs. Ga je daar even mooi nat.

Maar schrijf vooral nog een ellenlang verhaal waarin je Palestijnen hun eigen genocide loopt te victim blamen. Ik lees het toch niet.
Vergeet het ICC ook niet. Die gaan niet over een nacht ijs met dat soort dingen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:29:26 #182
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215728444
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

lol :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:32:45 #183
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215728482
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Dit is vrij dodelijk als de vorige premier dit over een huidig minister zegt wanneer het er eentje uit een coalitiegenoot van zijn eigen partij betreft.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215728494
Het is zaterdagavond en op youtube is het teevendebat in mijn algoritme gekomen.

Wel grappig om terug te kijken, maar volgend week ga ik wel iets nuttiger doen :')
Hell To The Liars
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:34:55 #185
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215728513
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:33 schreef Droopie het volgende:
Het is zaterdagavond en op youtube is het teevendebat in mijn algoritme gekomen.

Wel grappig om terug te kijken, maar volgend week ga ik wel iets nuttiger doen :')
Als ze dat algoritme nou ook in het archief gebruikten was het bonnetje vast ook eerder teruggekeerd!
Antifa
pi_215728516
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit is vrij dodelijk als de vorige premier dit over een huidig minister zegt wanneer het er eentje uit een coalitiegenoot van zijn eigen partij betreft.
Dat deed de Ernst Kuipers ook, de ongeschreven regels zijn ook in de koelkast gezet.
Hell To The Liars
  zaterdag 30 november 2024 @ 22:36:46 #187
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215728532
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:35 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat deed de Ernst Kuipers ook, de ongeschreven regels zijn ook in de koelkast gezet.
Nu had Kuipers natuurlijk geen enkel recht van spreken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215728580
Bekijk deze YouTube-video

Mocht iemand zich vervelen, de eerste 10 minuten is classic Rutte.

Maar het waren echt allemaal leugenaars, zeker bij de VVD _O-
Hell To The Liars
pi_215729379
Met terugwerkende kracht is het echt van de zotte dat een Halbe Zijlstra, Dijkstra en anderen niet hun waterloo vonden bij dat debat.
Hell To The Liars
  zondag 1 december 2024 @ 10:59:39 #190
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215732371
Onze ouwe luistervink Dick Schoof heeft toch zelf ook enige inbreng lijkt het. :')

https://www.nu.nl/tech/63(...)ond-is-kritisch.html
pi_215732385
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Onze ouwe luistervink Dick Schoof heeft toch zelf ook enige inbreng lijkt het. :')

https://www.nu.nl/tech/63(...)ond-is-kritisch.html
:N
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 1 december 2024 @ 11:03:25 #192
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215732412
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:43 schreef JAM het volgende:

[..]
In het geheel niet. Je standpunt is (of was) 'Nederland moet Isral altijd steunen'. Dat probeerde je (maar daar stap je nu vanaf, blijkbaar) te rechtvaardigen met gelul over 'de inheemse bewoners die de kolonisator hebben verdreven'. Daar ging de vraag oorspronkelijk over. Nu gaat het over het huidige conflict in Isral en omstreken. Dat is een andere vraag. Dat noem je het gevolg van het gedrag van 'de Arabieren'.
Nee hoor, beide zijn namelijk waar. n Nederland moet Isral altijd steunen n Joden zijn de inheemse bewoners van dit gebied. Volgens mij is dit toch niet zo moeilijk om te begrijpen. En alvorens je anderen het verwijt maakt met 'gelul' te komen mag je jouw eigen posts wel eens wat beter onderbouwen.

Tot op heden heb ik al verscheidene bronnen aangesleept, waarbij jij de discussie denkt te kunnen voeren op basis van de onderbuik, stropoppen en andere drogredenaties. Dit doet het misschien goed bij politieke geestverwanten (gezien de likes) maar met inhoud of feiten heeft het niets te maken.
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:43 schreef JAM het volgende:
Ik meen dat het een gevolg is - het meeste recente conflict, dan in ieder geval - dat dat een reactie is op Hamasaanslagen van 7 oktober 2023 (wat toch iets anders is dan 'de Arabieren') die ontspoort is in dusdanig disproportioneel en willekeurig geweld tegen de Palestijnse bevolking e.a. dat je toch je ernstige twijfel zou moeten zetten bij de vraag of Nederland Isral daarin wel, laat staan altijd, zou moeten steunen en ook nog maar moeilijk kan zeggen dat dit alleen nog maar om 'terugslaan tegen terreur' gaat.
Hmm. Ik vind dat helemaal van niet. Isral doet wat het moet doen en van disproportioneel geweld is geen sprake.

Ik vraag mij ook af hoe geweld berhaupt proportioneel kan zijn? Daar zijn nog nooit, bij geen enkele oorlog, speciale formules voor geweest. Oorlogsvoering werkt namelijk niet zo dat als de ene partij tien slachtoffers maakt, de andere partij dit ook mag doen. Zo zou elke oorlog per definitie op een patstelling uitlopen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 1 december 2024 @ 11:10:32 #193
12221 Tijn