Aantijgingen, onder meer van activistische NGOs, hebben we niets aan.quote:
In het geheel niet. Je standpunt is (of was) 'Nederland moet Isral altijd steunen'. Dat probeerde je (maar daar stap je nu vanaf, blijkbaar) te rechtvaardigen met gelul over 'de inheemse bewoners die de kolonisator hebben verdreven'. Daar ging de vraag oorspronkelijk over. Nu gaat het over het huidige conflict in Isral en omstreken. Dat is een andere vraag. Dat noem je het gevolg van het gedrag van 'de Arabieren'.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Je tuigt een stropop op.
Ik heb net al aangegeven wrom ik de historische feiten over deze regio uiteenzet en ten tweede dat dit geen rechtvaardiging is voor het huidige beleid. Dat beleid (hard terugslaan op terreur) is slechts een gevolg van het gedrag van de Arabieren.
Dit zou een mooie titel voor een literatuur boek dat niemand snapt zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zal ik maar 'ns beginnen over de invloed van het seksleven van de nachtvlinder op de Dow Jones Index? Heeft ongeveer net zoveel met nederlandse politiek te maken.
Hetbzijn dan ook gewoon prima gedocumenteerde aantijgingen van experts, onderzoekscommissies en gewone NGOs. Ga je daar even mooi nat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aantijgingen, onder meer van activistische NGOs, hebben we niets aan.
Vergeet het ICC ook niet. Die gaan niet over een nacht ijs met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hetbzijn dan ook gewoon prima gedocumenteerde aantijgingen van experts, onderzoekscommissies en gewone NGOs. Ga je daar even mooi nat.
Maar schrijf vooral nog een ellenlang verhaal waarin je Palestijnen hun eigen genocide loopt te victim blamen. Ik lees het toch niet.
lolquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Zo, even de gezamelijke vijanden opgezocht voor dit topic.
Dit is vrij dodelijk als de vorige premier dit over een huidig minister zegt wanneer het er eentje uit een coalitiegenoot van zijn eigen partij betreft.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:59 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Zo, even de gezamelijke vijanden opgezocht voor dit topic.
Als ze dat algoritme nou ook in het archief gebruikten was het bonnetje vast ook eerder teruggekeerd!quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:33 schreef Droopie het volgende:
Het is zaterdagavond en op youtube is het teevendebat in mijn algoritme gekomen.
Wel grappig om terug te kijken, maar volgend week ga ik wel iets nuttiger doen
Dat deed de Ernst Kuipers ook, de ongeschreven regels zijn ook in de koelkast gezet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is vrij dodelijk als de vorige premier dit over een huidig minister zegt wanneer het er eentje uit een coalitiegenoot van zijn eigen partij betreft.
Nu had Kuipers natuurlijk geen enkel recht van spreken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat deed de Ernst Kuipers ook, de ongeschreven regels zijn ook in de koelkast gezet.
quote:Op zondag 1 december 2024 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Onze ouwe luistervink Dick Schoof heeft toch zelf ook enige inbreng lijkt het.![]()
https://www.nu.nl/tech/63(...)ond-is-kritisch.html
Nee hoor, beide zijn namelijk waar. n Nederland moet Isral altijd steunen n Joden zijn de inheemse bewoners van dit gebied. Volgens mij is dit toch niet zo moeilijk om te begrijpen. En alvorens je anderen het verwijt maakt met 'gelul' te komen mag je jouw eigen posts wel eens wat beter onderbouwen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:43 schreef JAM het volgende:
[..]
In het geheel niet. Je standpunt is (of was) 'Nederland moet Isral altijd steunen'. Dat probeerde je (maar daar stap je nu vanaf, blijkbaar) te rechtvaardigen met gelul over 'de inheemse bewoners die de kolonisator hebben verdreven'. Daar ging de vraag oorspronkelijk over. Nu gaat het over het huidige conflict in Isral en omstreken. Dat is een andere vraag. Dat noem je het gevolg van het gedrag van 'de Arabieren'.
Hmm. Ik vind dat helemaal van niet. Isral doet wat het moet doen en van disproportioneel geweld is geen sprake.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:43 schreef JAM het volgende:
Ik meen dat het een gevolg is - het meeste recente conflict, dan in ieder geval - dat dat een reactie is op Hamasaanslagen van 7 oktober 2023 (wat toch iets anders is dan 'de Arabieren') die ontspoort is in dusdanig disproportioneel en willekeurig geweld tegen de Palestijnse bevolking e.a. dat je toch je ernstige twijfel zou moeten zetten bij de vraag of Nederland Isral daarin wel, laat staan altijd, zou moeten steunen en ook nog maar moeilijk kan zeggen dat dit alleen nog maar om 'terugslaan tegen terreur' gaat.
Het internationaal strafhof in Den Haag vindt van wel.quote:Op zondag 1 december 2024 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind dat helemaal van niet.
Ja, dat kan. We zullen daar verder discussiren.quote:Op zondag 1 december 2024 11:12 schreef Hexagon het volgende:
Kan Israel weer naar zijn eigen topic?
POL / De Israel-Palestina kwestie #3 'Kwestie' zoals met de Armenen
Fraude bij taxi's, zwart bijklussen, is wel iets wat al heel veel jaar onderwerp van discussie is. Er zijn gewoon vooral eenpersoonstaxibedrijven die op basis van de omzet ruim onder de armoedegrens zitten, maar wel veel meer diesel tanken dan op basis van de omzet logisch zou zijn. Maar of dan nu dit hele systeem zou moeten worden opgetuigd is een tweede vraag. Bij controle de taxiritten uitlezen en een sluitende privritten adminstratie zouden voldoende moeten zijn, al hou je altijd het deel 'rondrijden op zoek naar klanten' of 'rijden van eindpunt klant naar standplaats'.quote:Op zondag 1 december 2024 12:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Soms vraag ik me weleens af of we nu beter of gelukkiger zijn met al deze inspecties, databases, controle drang etc.
Is er nu iemand die er zoveel last van heeft als een taxi bedrijf een keer fraudeert? Moeten we iedereen maar wantrouwen en controleren? Leveren dergelijke controles nu zoveel op , danwel meer dan de hele implementatie kost. Levert dit geheel nu een positieve bijdrage aan de maatschappij?
En als je dan stelt dat de VS weer teruggegeven moet worden aan de natives dan is het weer onzin natuurlijk..quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Irrelevant
De Hongaren hebben ook geen recht om in Khanty-Mansi te wonen omdat ze daar 1500 geleden vandaan kwamen. De nazaten van de Salische Franken mogen Deventer nu ook niet innemen, die kunnen mooi in Belgie blijven.
Bovendien zegt een gemeenschappelijke voorouder niet zo veel, waarschijnlijk zijn Joden voor het grootste deel genetisch Europees, maar goed.
Nee joh, fraude lekker laten gaan, wie heeft daar nu last van?quote:Op zondag 1 december 2024 12:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Is er nu iemand die er zoveel last van heeft als een taxi bedrijf een keer fraudeert?
In Nederland? Waar zitten die precies?quote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef BEFEM het volgende:
Net als dat je in bepaalde wijken maar in 10% van de winkels kan pinnen, er nooit iemand aanwezig is en 5 dezelfde winkels naast elkaar zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |