SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier buiten praatradio ook weinig (iig thuis), met ook hier een bepaald resultaat qua wat er zoal op staat. Puinguin Radio, Ice Radio, veel verder gaat het qua Nederlandse muziekradio niet.quote:Op zondag 1 december 2024 15:30 schreef Sabata het volgende:
Ik ga voor een compleet andere stemlijst. Reden is dat behoudens Sport en sommige nieuwsuitzendingen ik eigenlijk nauwelijks nog Nederlandse radio luister.
Ik ben positief ingesteld en vertrouw op gelijkgestemde luisteraars voor bepaalde lijstklassiekersquote:Op zondag 1 december 2024 15:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hier buiten praatradio ook weinig (iig thuis), met ook hier een bepaald resultaat qua wat er zoal op staat. Puinguin Radio, Ice Radio, veel verder gaat het qua Nederlandse muziekradio niet.
Maar meer dan een kwart van de lijst als het ware 'weggooien' vanwege bij voorbaat al kansloze nummers was niet de bedoeling.
Die ken ik van een tv serie introquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:20 schreef Olga het volgende:
Mijn lijst. Van alles wat en ook dit jaar ontbreekt runaway van Del Shannon niet
...
Del Shannon - Runaway
Terechte winnaars!quote:
Maar waar het bij auto's om comfort en veiligheid draait is bij muziek eigenlijk alleen de schoonheid van belang. En ik vind oldtimers uit de jaren '60 en '70 vaak wel veel mooier om te bekijken dan een hedendaagse Kia. Ed Sheeran en Suzan & Freek zijn wel veilig om naar te luisteren maar het schuurt niet!quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind luisteren naar de Beatles of de Stones een beetje als rijden in een oldtimer-auto; het heeft natuurlijk zo zijn charmes, maar het voelt toch een stuk lekkerder én veiliger om daarna weer in je gewone auto over de snelweg te kunnen knallen.
Maar als je opgegroeid bent met die oldtimers zul je dat niet snel toegeven
Die Jon wist helemaal niks. Trouwens die kok ook niet.quote:
Had die al een boost dan?quote:Op zondag 1 december 2024 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
SEB moest nog even een extra boost blijkbaar.
Ja die film dusquote:
Foutje, bedankt!quote:Op maandag 2 december 2024 08:09 schreef Tussle266 het volgende:
Nee. https://www.nieuws030.nl/columns/stem-rijk-de-gooyer-in-top-2000/
quote:Op maandag 2 december 2024 08:16 schreef alpeko het volgende:
Onze hont moet dit jaar helaas postuum stemmenRuim 2 weken geleden laten inslapen. Mijn lijstje volgt straks. Ik heb nog best wat twijfel gevallen.
Hey, die schrijver ken ik. Twee keer collega geweest, toffe gast.quote:Op maandag 2 december 2024 08:09 schreef Tussle266 het volgende:
Nee. https://www.nieuws030.nl/columns/stem-rijk-de-gooyer-in-top-2000/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |