SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele Russische inval is illegaal en niet conform diverse verdragen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:18 schreef phpmystyle het volgende: [..] Dat mag toch niet volgens mensenrechtenverdragen?
Klopt, plunderen is verboden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat mag toch niet volgens mensenrechtenverdragen?
quote:
Een implosie van Rusland.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:28 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk, maar wat wilt u nou eigenlijk?!
Ik vertrek naar de Lada dealer. Inruilfestijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:30 schreef oheng het volgende:
Hier wat prijsinformatie over auto's, want dat vinden jullie leuk.
RIA: AvtoVAZ maakte de prijs van Lada Aura bekend
Vanaf 2.600.000 roebels oftewel 30.000 eurodollar.
De duurdere versie heeft, quote: "comfortabele kussens op de hoofdsteunen achterin ... en een multimedia systeem". Ik weet niet of ie ook airbags heeft.
Fun fact: meeste russen sluiten een lening af om een auto te kopen.
quote:Lada Enjoy Vision Pro
Je ziet in feite wereldwijd dat de bevolking allerlei mafkezen aan de macht stemt die ten koste van Oekraïne liever onderhandelen met Poetin. Schijnbaar is de steun voor Oekraïne behoorlijk afhankelijk van de vraag of men dat in de portemonnee voelt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:17 schreef Sabata het volgende: [..] ik kan drie redenen bedenken: - men wil de economie van de wereld niet teveel meer verstoren sinds de gascrisis en men hoopt tegen beter weten in nog steeds dat er aan het einde van de tunnel mogelijkheden zijn om toch weer handel te gaan drijven met Moskou - men is bang voor het machts vacuum wat gecreëerd gaat worden als Rusland in stort en Poetin uit een raam valt. want wie neemt het dan over, een corrupte oligarch kan je ook kopen, maar als je een fanatiekeling krijgt die de wereld in brand wil steken, dan heb je echt oorlog. - en in het verlengde daarvan is men bang dat al die noek dreigementen in de laatste zeven dagen van poetins Russische rijk leiden tot een "dan liever de lucht in momentje" en dat alle werkende raketten afgeschoten worden dus proberen ze het allemaal zoveel mogelijk af te zwakken zodat putin het net niet redt om kiev te veroveren en zelensky het net niet het Rusland volledig te verslaan
Poetin z’n zin geven kost ons uiteindelijk nog veel meer. Maar dat boeit die populisten niet. En het stemvee loopt gewoon naar de volgende charlatan die gouden bergen belooft.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:45 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Je ziet in feite wereldwijd dat de bevolking allerlei mafkezen aan de macht stemt die ten koste van Oekraïne liever onderhandelen met Poetin. Schijnbaar is de steun voor Oekraïne behoorlijk afhankelijk van de vraag of men dat in de portemonnee voelt.
Zou gaarne ook u een prangende vraag willen stellen over 'hoe nu verder' bij deze oorlog, ware het niet dat dit hierbij toch wat persoonlijk zou worden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Poetin z’n zin geven kost ons uiteindelijk nog veel meer. Maar dat boeit die populisten niet. En het stemvee loopt gewoon naar de volgende charlatan die gouden bergen belooft.
Hoe verder? Gewoon, doorgaan met Russen mollen en hun economische basis slopen. Wat anders?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:08 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zou gaarne ook u een prangende vraag willen stellen over 'hoe nu verder' bij deze oorlog, ware het niet dat dit hierbij toch wat persoonlijk zou worden.
Dat is gewoon bijvangst. Als er genoeg problemen zijn in eigen land dan is een regionaal conflict aan de andere kant van de wereld duur hobbywerk. Dat heeft verder vrij weinig met Poetin te maken.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:45 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Je ziet in feite wereldwijd dat de bevolking allerlei mafkezen aan de macht stemt die ten koste van Oekraïne liever onderhandelen met Poetin. Schijnbaar is de steun voor Oekraïne behoorlijk afhankelijk van de vraag of men dat in de portemonnee voelt.
Praat eens normaal johquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:08 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zou gaarne ook u een prangende vraag willen stellen over 'hoe nu verder' bij deze oorlog, ware het niet dat dit hierbij toch wat persoonlijk zou worden.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Russen krijgen overal een pak slaag.
Dat roepen jullie al 10 jaar lang, gaat dat ooit nog een keer gebeuren? 1000+ topic threads vol met hoop.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Makkie. Rusland moet helemaal kapot.
Poetin de grootste loser in de geschiedenis van Rusland.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Russen krijgen overal een pak slaag.
Dus ze zitten niet in Aleppo?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Dat roepen jullie al 10 jaar lang, gaat dat ooit nog een keer gebeuren? 1000+ topic threads vol met hoop.
Ja en Obama heeft destijds FSA bewapend en getrained via CIA om Assad te overthrowen, FSA welke andere ideeën had en maar een khalifaat oprichten, zodoende ontstond ISIL/ISIS en voor duizenden slachtoffers zorgt in Europa. FSA = ISIS/ISIL.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:11 schreef oheng het volgende:
[..]
Dus ze zitten niet in Aleppo?
Dinges dinges oorlog op 2 fronten vul maar in.
Uiteindelijk is Obama verantwoordelijk voor alle ISIS claimed terror attacks in Europa.quote:Timber Sycamore was a classified weapons supply and training program run by the United States Central Intelligence Agency (CIA) and supported by some Arab intelligence services, including Saudi intelligence. Launched in 2012 or 2013, it supplied money, weaponry and training to Syrian opposition groups fighting Syrian government forces in the Syrian Civil War. According to US officials, the program was run by the CIA's Special Activities Division[6] and has trained thousands of rebels.[7] President Barack Obama secretly authorized the CIA to begin arming Syria's embattled rebels in 2013.[8] The program became public knowledge in mid-2016.
Wat heeft dit te maken met het feit dat de russen een pak slaag krijgen in Syrië?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en Obama heeft destijds FSA bewapend en getrained via CIA om Assad te overthrowen, FSA welke andere ideeën had en maar een khalifaat oprichten, zodoende ontstond ISIL/ISIS en voor duizenden slachtoffers zorgt in Europa. FSA = ISIS/ISIL.
Obama heeft ISIS gecreëerd. https://en.wikipedia.org/wiki/Timber_Sycamore
Herinneren jullie nog de brandende piloten in kooien? gesponsord door Obama & co? Obama gaf ISIS zelfs 4K HD camera's om hen oorlogsmisdaden te filmen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Muath_al-Kasasbeh
Ook toen was er al een kansloze missie, eentje die Obama en Hillary wel lukte in Libie, en kijk wat er over is van dat land.
Niveautje trouwens in dit topic.
[..]
Uiteindelijk is Obama verantwoordelijk voor alle ISIS claimed terror attacks in Europa.
Debunk dit maar eens.
Stukje copium.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met het feit dat de russen een pak slaag krijgen in Syrië?
Poetin heeft nu geen tijd om Aassad tegen zijn eigen bevolking te beschermenquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:15 schreef capricia het volgende:
Waar zit Assad, is ie naar Poetin gerend?
Zelfs Stalin is nu een held volgens Poetinquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Poetin de grootste loser in de geschiedenis van Rusland.
Oei, dat klinkt niet best 😆quote:’Boel in Rusland explodeert na vrije val roebel’
Onrust in Rusland, door de vrije val van de munteenheid roebel. Volgens president Poetin is er geen reden tot paniek, maar ondertussen heeft het Kremlin wel maatregelen genomen om de eigen munt in stabieler vaarwater te krijgen. Wat de consequenties van de vrije val zijn, vertelt Ruslandkenner Hans van Koningsbrugge.
https://www.telegraaf.nl/(...)-na-vrije-val-roebel
Ehhh ok. Dus alles is de schuld van de joden omnipotente CIA en Obama. En de haatbaarden en andere partijen zijn een stel willoze marionetten. Beetje zwart wit denken niet?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en Obama heeft destijds FSA bewapend en getrained via CIA om Assad te overthrowen, FSA welke andere ideeën had en maar een khalifaat oprichten, en voor duizenden slachtoffers zorgt in Europa. FSA = ISIS/ISIL.
Obama heeft ISIS gecreëerd. https://en.wikipedia.org/wiki/Timber_Sycamore
Herinneren jullie nog de brandende piloten in kooien? gesponsord door Obama & co?
https://en.wikipedia.org/wiki/Muath_al-Kasasbeh
Ook toen was er al een kansloze missie, eentje die Obama en Hillary wel lukte in Libie, en kijk wat er over is van dat land.
Niveautje trouwens in dit topic.
Dat wat Russen een 'pak slaag' krijgen in een kapotgeschoten shithole als Syrië. En dit vervolgens opvoeren in een topic over de oorlog in Oekraine, kun je m.i. ook als cope kwalificeren.quote:
Als je flowchart maar 1 pad heeft met als uitkomst ''het is de schuld van de VS'' krijg je dit soort mentale gymnastiek.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:35 schreef oheng het volgende:
[..]
Ehhh ok. Dus alles is de schuld van de joden omnipotente CIA en Obama. En de haatbaarden en andere partijen zijn een stel willoze marionetten. Beetje zwart wit denken niet?
Maar goed, whatever. Waar het om gaat in dit geval is dat rusland geen extra wapens overheeft om naar Syrie te sturen. Iets wat de russen zelf ook al aangeven.
Aleppo is een stad met ~2 miljoen inwoners.
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:28 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
De roebel lijkt fucked. Mooi. Meer sancties.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Roebel is stront, de aandelen beurs in Rusland is vandaag gesloten, site Moscow aandelenbeurs is OFF, geen Rus die nog met het vliegtuig ergens anders heen kan dan naar Noord Korea , geld pinnen kan niet meer, credit cards gebruiken kan niet meer , Inflatie toren en torenhoog , enz enz
10 jaar geleden van onze bestie michaelmoore hadden we het al over de val van de Roebel.quote:
De russen hebben in een jaar tijd het "kapotgeschoten shithole" Avdiivka weten te veroveren.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wat Russen een 'pak slaag' krijgen in een kapotgeschoten shithole als Syrië. En dit vervolgens opvoeren in een topic over de oorlog in Oekraine, kun je m.i. ook als cope kwalificeren.
Staat een man voor tralies, en roept richting een andere man, aan de andere kant van de tralies: Jij bent gek!quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:42 schreef epicbeardman het volgende:
Ik begin steeds meer door te hebben dat ik geen BNW'er ben, maar dit topic 1 grote conspiracy bolwerk is met false information.
Ja man jouw kamp is geweldig en heeft het goed en het andere kamp is dom en heeft het fout.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
10 jaar geleden van onze bestie michaelmoore hadden we het al over de val van de Roebel.
Dat hoor ik ook al meer dan 10 jaar lang.
Maar deze keer is het echt zo.
Wat is nu precies dan de copium/hopium hierin.
Ik begin steeds meer door te hebben dat ik geen BNW'er ben, maar dit topic 1 grote conspiracy bolwerk is met false information.
Net zoals wij hoorden destijds dat Putins leger zo klein en slecht was, maar ondertussen fake cijfers uitprinten over dat dagelijks 2000+ doden zijn gevallen. Ja geloof je het zelf.
Zou mij niets verbazen als ze lekker met elkaar aan de grens zitten te bbq'en van ons belastinggeld daar.
Je begint steeds meer door te hebben dat je in je eigen alternatieve waarheid gelooft. Ok dan 😆quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
10 jaar geleden van onze bestie michaelmoore hadden we het al over de val van de Roebel.
Net zoals wij hoorden destijds dat Putins leger zo klein en slecht was, maar ondertussen fake cijfers uitprinten over dat dagelijks 2000+ doden zijn gevallen. Ja geloof je het zelf.
Ik kan zo veel posts opzoeken echt ge-aged zijn als fine wine. Van elke user hier. Jullie geloven ook maar alles wat "positief" is. Doe eens beetje aan zelf-reflectie ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Staat een man voor tralies, en roept richting een andere man, aan de andere kant van de tralies: Jij bent gek!
Het is alleen niet duidelijk wie precies aan welke kant staat.
Lesje cognitieve dissonantie in de praktijk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je begint steeds meer door te hebben dat je in je eigen alternatieve waarheid gelooft. Ok dan 😆
Oké, ik snap er niets van. Kun je dat eens uitleggen?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:46 schreef oheng het volgende:
[..]
De russen hebben in een jaar tijd het "kapotgeschoten shithole" Avdiivka weten te veroveren.
En als je denkt dat de situatie in Syrie niet van belang is voor de oorlog in Oekraine, dan snap je NIETS van de geopolitieke situatie van rusland.
geabseerd op de actuele gebeurtenissen , de westerse wereld heeft de sancties in 2014 met de dombas en de Krim niet doorgezet, dus toen kon Ruzzia zich herstellenquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zegt vooral veel over jouw beweegredenen om hier te posten.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kan zo veel posts opzoeken echt ge-aged zijn als fine wine. Van elke user hier. Jullie geloven ook maar alles wat "positief" is. Doe eens beetje aan zelf-reflectie ofzo.
Wij krijgen ook propaganda gevoed, en dan claimen dat Rusland een propaganda staat is.
Ik post hier omdat hier in dit topic vol oorloghitsers zitten die het liefst elke Rus vermoord zien worden. Dat is een hele enge gedachtegang.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zegt vooral veel over jouw beweegredenen om hier te posten.
Maar dat wist iedereen en zijn schoonmoeder al.
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik post hier omdat hier in dit topic vol oorloghitsers zitten die het liefst elke Rus vermoord zien worden. Dat is een hele enge gedachtegang.
Net zoals dat alle mensen met andere mening dood mogen gaan van een bepaalde groep op fok en op BlueSky.
Ik zie je een hoop onzin posten. Ik denk niet dat mensen hier in 2014 al aan het posten waren over de val van de roebel.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kan zo veel posts opzoeken echt ge-aged zijn als fine wine. Van elke user hier. Jullie geloven ook maar alles wat "positief" is. Doe eens beetje aan zelf-reflectie ofzo.
Wij krijgen ook propaganda gevoed, en dan claimen dat Rusland een propaganda staat is.
Ik weet dat je geen Google gebruikt (hoewel je wel google resultaten post, vreemd), maar je kunt simpelweg de koers van de roebel opzoeken en zien dat de waarde 10 jaar geleden 30 roebels vs 1 dollar was.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou mij niets verbazen als ze lekker met elkaar aan de grens zitten te bbq'en van ons belastinggeld daar.
USA en EU is net zo slecht als Rusland, maar dit topic is 1 grote echochamber en feedback loop. De meest rare opmerkingen worden hier geplaatst.quote:
Bedankt voor je bijdrage!quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
USA en EU is net zo slecht als Rusland, maar dit topic is 1 grote echochamber en feedback loop. De meest rare opmerkingen worden hier geplaatst.
Kijk met afschuw naar deze reeks.
Geen probleem schatje.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |