Zand in de poesquote:Op donderdag 28 november 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Land hij wel in die zandbak/kattenbak
Zekersquote:Op donderdag 28 november 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Land hij wel in die zandbak/kattenbak
Is niet de bedoelingquote:Op donderdag 28 november 2024 14:39 schreef Red_85 het volgende:
Is er weer een maximaal aantal rondjes wat je mag doen met de banden dit jaar?
Pitstop galore maar maakte het wel een supertoffe race met allerlei strategieën en 5 ronden op het einde pas duidelijkheid wie waar lag.
Dat is een lekkere ronde grote zachte strakke zeg, die cake.quote:
Ik cake naar de weervrouwquote:Op donderdag 28 november 2024 21:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is een lekkere ronde grote zachte strakke zeg, die cake.
Ik naar de cake, ziet er natuurlijker uit.quote:
Whehehequote:
Naast weervrouw is ze weer vrouw?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik naar de cake, ziet er natuurlijker uit.
Tijd voor dit internet klassiekertje.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is een lekkere ronde grote zachte strakke zeg, die cake.
Een weddenschap verloren?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tijd voor dit internet klassiekertje.
Zal.quote:
Het is een kledingmerk van Red Bull.quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
Alpha Tauri is een mode merk en Red Bull niet ... punt
We horen het morgen/straks wel .. heb de persco gemist , mar zou dan idd wel een stunt zijn ... zeker als Max dan ook wint ...quote:Op vrijdag 29 november 2024 02:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is een kledingmerk van Red Bull.
En in het WCC kan Red Bull de 3e plek al niet meer verliezen en P2 halen met Verstappen en Perez gaat ook niet lukken.
Opzich zou Red Bull een gok kunnen nemen, kunnen ze Lawson en Tsunoda direct tegen Perez laten racen en kan Max ondertussen extra punten binnenhalen voor Vcarb, die kunnen van P8 naar P6 gaan.
Het zou wel een gedurfde zet van Red Bull zijn als het inderdaad zo is inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2024 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
We horen het morgen/straks wel .. heb de persco gemist , mar zou dan idd wel een stunt zijn ... zeker als Max dan ook wint ...
Dat zou wel heel gaaf zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:12 schreef SiGNe het volgende:
Max gespot in Alpha Tauri kleren terwijl hij normaal altijd Red Bull kleding graagt.
[ afbeelding ]
Er wordt gespeculeerd dat Max mogelijk voor Vcarb gaat rijden en dat Lawson en Tsunoda de laatste 2 races in de Red Bull mogen rijden.
Lijkt mij zelf overigens niet maar zou wel handig zijn om te zien hoe "goed" Perez nou eigenlijk is ten opzichte van Lawson en Tsunoda.
Winnen gaat dan niet gebeuren maar met pakweg een vierde plek zou zijn status enorm verhogen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
We horen het morgen/straks wel .. heb de persco gemist , mar zou dan idd wel een stunt zijn ... zeker als Max dan ook wint ...
Speculaas gecrushtquote:Op vrijdag 29 november 2024 07:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max heeft wel vaker in AT-kleding gelopen. Daarbij bestaat AT als team helemaal niet meer.
Black Friday sale, hij zal wel iets in de opruiming hebben gekocht.quote:Op vrijdag 29 november 2024 07:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max heeft wel vaker in AT-kleding gelopen. Daarbij bestaat AT als team helemaal niet meer.
Ik kan je alvast zeggen: het is niet zo.quote:Op vrijdag 29 november 2024 03:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het zou wel een gedurfde zet van Red Bull zijn als het inderdaad zo is inderdaad.
We gaan het zien in elk geval
Dat zal wel Abu Dhabi zijn want er is nu maar 1 VT door sprintweekend.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sloeg Max trouwens de VT1 over, of was dat in Abu Dhabi?
Vandaag dacht ik.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Abu Dhabi iddquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zal wel Abu Dhabi zijn want er is nu maar 1 VT door sprintweekend.
Ik geloof er ook niet in, maar je hebt wel meteen alle aandacht voor je beide teams geregeld met alleen een half geruchtquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:46 schreef franklop het volgende:
Er is toch niemand die denkt dat zoiets echt waar is?
Veldvulling speelt geen rol meer.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Om alvast in de stemming te komen een plaatje van vorig jaar @:Zipportal
[ afbeelding ]
Ik niet in elk geval maar het zijn wel mooie geruchten en geeft ook ruimte om wat te fantaseren.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:46 schreef franklop het volgende:
Er is toch niemand die denkt dat zoiets echt waar is?
Voor die Tsunoda test? Dat zou na de race gebeurenquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een stunt zeker, maar alles behalve slim. Het wennen aan een andere auto voor alle coureurs, zeker in een Sprint weekend, zou voor het gehele team zeker niet goed uitpakken.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval maar het zijn wel mooie geruchten en geeft ook ruimte om wat te fantaseren.
Ik zou het wel een mooie stunt vinden in elk geval en een slimme, strategische zet.
Nee, i.v.m. de rookie test van Hadjar.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor die Tsunoda test? Dat zou na de race gebeuren
Gaat over Abu Dhabiquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:39 schreef Netsplitter het volgende:
Handig getimed ook tijdens een sprint weekend...
Ahquote:
...bu Dhabi.quote:
Verplicht een rookie laten rijden in FP1. Wordt Isack Hadjar.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor die Tsunoda test? Dat zou na de race gebeuren
Kimi Raikkonen heeft een opvolger gevonden.quote:
Jij?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Volgende week vrijdag en zaterdag kan niet meekijken en meeposten.
Ik pik nu een stukje mee en dan zondagquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Volgende week vrijdag en zaterdag kan niet meekijken en meeposten.
Lekker toch!quote:
Als het goed is , is het niet zo warm als vorig jaarquote:
Helaasquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Perez lijkt een rookie tegenwoordig
Dat was storm zowat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij F1TV heeft het weer over teveel wind en ze zijn Zandvoort van dit jaar vergeten
Fixedquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Perez lijkt een rookie Stroll tegenwoordig
Viaplee heeft het er nu ook over ( geen tijd voor ander commentaar etc)quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij F1TV heeft het weer over teveel wind en ze zijn Zandvoort van dit jaar vergeten
In F1 definities welquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas
[..]
Dat was storm zowat.
Same thing.quote:
Vind je ?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Verrassend dat McLaren weer teruggevallen is.
Vleugellam?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
illegale vleugel is weg.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Neequote:
Norris voor nu derde.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:59 schreef Evenstar het volgende:
Als McLaren nu weer niet kan meekomen ga ik bepaalde verhalen toch wel echt geloven hoor ....
Oh ja, die is er ook nog.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, i.v.m. de rookie test van Hadjar.
Door het tijdstip van deze post, dacht ik dat ik me vergist had in de tijd.quote:
Ferrari's 1 en 2, Mercedes 3 en 4 en dan Max 5.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Nou, Max kan een beetje racen voor plek vijf
Zeg hou eens op! Straks krijg ik nachtmerries.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik schrijf Lewis 8ste titel maar op met potlood.
@Nattekat zal opgelucht ademhalen na morgenmiddag.quote:
Dit is gewoon de huidige orde.quote:
Hij is wel consistentquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez wil gewoon graag ontslagen worden, of niet.
Weet die ook eens hoe het is om een hele goede coureur als teamgenoot te hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Zet Bottas maar in de auto van Perez. Dan worden beide coureurs uit hun lijden verlost.
Eens.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Zet Bottas maar in de auto van Perez. Dan worden beide coureurs uit hun lijden verlost.
Geloof niet dat ook maar iemand bij Red Bull hem als "verlosser" zietquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:45 schreef quo_ het volgende:
Perez er uit, maar Tsunoda de verlosser ook
Of zijn contract voor volgend jaar is al ontbonden maar maken ze dat pas over 2 weken bekend, en is hij er nu met zijn hoofd helemaal niet meer bij.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Perez wil gewoon graag ontslagen worden, of niet.
Doe maar niet. Laat gewoon een junior doorstromen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Maar hier af en toe welquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ook maar iemand bij Red Bull hem als "verlosser" ziet
Hij heeft nog een sprint, kwalificatie en een race om dat te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:59 schreef Evenstar het volgende:
Ik dacht even dat Albon nog een Williams ging afschrijven
Lawson kan Perez vervangen voor volgend seizoen.quote:
Volgens mij heeft Perez gewoon een kast vol met VHS met sexfilmpjes van Horner ...... anders weet ik ook niet meer wat hij er nog steeds doet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lawson kan Perez vervangen voor volgend seizoen.
Perez haalt q2 niet kan wel op de F1 bingokaartquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben er ook
Perez, jongen toch.
Dan nog rijders wk wordenquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:15 schreef Evenstar het volgende:
Wat een draak van een auto die RB eigenlijk
Zonder Brazilië was het echt nog billenknijpen ....quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nou, gelukkig is de titel binnen..
Verstappen zal het waarschijnlijk worst wezen deze laatste 2 weekends, die had liever in de sim gezeten nu.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nou, gelukkig is de titel binnen..
Niet bepaald de eerste keer dat hij 4 tienden aan zijn broek krijgt, 2 tienden komt vaker voor maar 6 tienden is ook al vaker dan eens voorgekomen. Er heeft zich gewoon een significant snelheidsverschil afgetekend.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Russell wederom veel beter dan Hamilton
HAM kan voor geen meter meer kwalificeren. Die gaat volgend jaar een pak op de broek krijgen van Sjarrel.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Russell wederom veel beter dan Hamilton
Die verwachting heb ik wel idd, ze zullen misschien wel verbeteren maar andere teams doen dat ook.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:12 schreef Mike het volgende:
Red Bull is gewoon het vierde team op dit moment. Hopelijk weten ze wat er structureel mis is, anders wordt het een lastig jaar in 2025.
Om eerlijk te zijn verwacht ik dat Charles het moeilijk gaat krijgen tegen Lewis volgend seizoen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
HAM kan voor geen meter meer kwalificeren. Die gaat volgend jaar een pak op de broek krijgen van Sjarrel.
Zou echt een schande zijn als ze hem laten zitten.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat Perez in '25 nog in die auto zit.
Het is één grote plaat waar ze over rijden, geen baan met het karakter die veel andere banen wel hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Of het nou aan het circuit ligt of hoe het in beeld gebracht word.. ik vond het maar een saaie bedoening die kwalificatie.
Zo'n trackmania circuit waarbij je bijna je rem niet hoeft aan te raken, maar wel lekker soepel je rondjes afwerkt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is één grote plaat waar ze over rijden, geen baan met het karakter die veel andere banen wel hebben.
Oei, dat wordt 17x geen sanctie.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:08 schreef Starflyer het volgende:
17 coureurs under investigation voor het niet nakomen van de maximum delta?
[ x ]
Checo moet eens stoppen met dat praten in de we-vorm. Of die medepassagiers uit zijn auto schoppen en alleen gaan rijden, zonder die ballast zal het vast beter gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat Perez in '25 nog in die auto zit.
Hamilton krijgt volgend jaar 12 zenuwinzinkingen van Ferrari strategie en communicatiequote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die verwachting heb ik wel idd, ze zullen misschien wel verbeteren maar andere teams doen dat ook.
[..]
Om eerlijk te zijn verwacht ik dat Charles het moeilijk gaat krijgen tegen Lewis volgend seizoen.
en het team ligt uit elkaar door haat en nijdquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Hamilton krijgt volgend jaar 12 zenuwinzinkingen van Ferrari strategie en communicatie
Zullen we een brief sturen naar Qatar of ze een mooi circuit willen maken, genoeg geld en ruimte daar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:35 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind dit trouwens echt de GP met de minste uitstraling. Dat racen in de schemering met f1 wagens ziet er ook niet lekker uit.
Je zou het denken inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:07 schreef THEFXR het volgende:
LAW maakt het RB gemakkelijk kiezen. P9 in die knakenkenbak en PER p16
Al gedaan en ze namen het mee naar achter.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zullen we een brief sturen naar Qatar of ze een mooi circuit willen maken, genoeg geld en ruimte daar.
Anders hebben ze straks een team en een circuit met de minste uitstraling.
Maar hem gelijk dumpen als ie CH zietquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:49 schreef -XOR- het volgende:
Viaplay doet tegenwoordig ook al ouwejongenskrentenbroodinterviews met random huisjesmelkers.
Terecht natuurlijk. Sommige vreemdgangers zijn nu eenmaal belangrijker dan andere vreemdgangers.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar hem gelijk dumpen als ie CH ziet
Gezellig..quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben hier alleen maar om jullie in de gaten te houden
nou, doei dan maarquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Uhuhquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Je vertrouwt me niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat het om 14:00 zou zijn en bedacht dat om 14:40quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef LTVDK het volgende:
Ohja sprint, bedenk ik me ook net op tijd
quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
je houdt stiekem wel van sprintracesquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om 14:00 zou zijn en bedacht dat om 14:40
Helaas was het niet zo.
Ok, dan kun je weer gaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er niet zou zijn
Dat is volgende week.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er niet zou zijn
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is volgende week.![]()
Dan ben ik er alleen op de zondag aanwezig.
Ja meestal zijn de sprints een dag +1 uur voor de echte race, maar die is morgen pas om 17.00 uurquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om 14:00 zou zijn en bedacht dat om 14:40
Helaas was het niet zo.
Het windt hem opquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je houdt stiekem wel van sprintraces
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Zhou al onder de loep vanwege te langzaam rijden naar de grid
Ook een strookje asfalt in de zandbak.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze baan lijkt op Bahrein circuit.
Ze zijn onderling inwisselbaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze baan lijkt op Bahrein circuit.
Die heeft er echt Zhou geen zin in vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Zhou al onder de loep vanwege te langzaam rijden naar de grid
Breng de FiA niet op ideeënquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:02 schreef Tijn het volgende:
Zou eigenlijk wel vet zijn als ze bij een sprint helemaal geen formation lap deden. Gewoon gelijk starten en gaan
Geen, Slim compenseert toch?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel miljoen loopt Red Bull mis door Checo z'n gefaal?
20, 30 miljoen, zoiets.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel miljoen loopt Red Bull mis door Checo z'n gefaal?
Heeft Slim dat gezegd of is dat een aanname? Hoe dan ook en prijs minderquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Geen, Slim compenseert toch?
Ze winnen er wel windtunneltijd mee.
Bekijk het positief, hij kan niet nog lager zakkenquote:
Wel uitvallenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk het positief, hij kan niet nog lager zakken
en Russell is zijn bandjes ook aan het oproken op deze manier.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:11 schreef Mothzor het volgende:
McLaren gaat zo zakken, geen water meer in de badjes ☺
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar gaat er nog wat gebeuren qua inhalen, of wordt dit net zo spannend als de gemiddelde Monaco race
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:13 schreef Mano_ het volgende:
Poeskat zit recht voor het beeld en half op m'n toetsenbord![]()
En weer die drs die als tactiek wordt gebruikt, kansloze kut sport is het geworden de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en Russell is zijn bandjes ook aan het oproken op deze manier.
Inderdaad, anders is het wel treurig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:12 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hopelijk is het omdat ie al weet dat ie eruit ligt volgend jaar.
Afschaffen die DRS.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:13 schreef Mothzor het volgende:
[..]
En weer die drs die als tactiek wordt gebruikt, kansloze kut sport is het geworden de afgelopen jaren
quote:
Lief kittiequote:
Nog gefeliciteerd met de geboorte vd kleinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |