Land hij wel in die zandbak/kattenbakquote:
Zand in de poesquote:Op donderdag 28 november 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Land hij wel in die zandbak/kattenbak
Zekersquote:Op donderdag 28 november 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Land hij wel in die zandbak/kattenbak
Is niet de bedoelingquote:Op donderdag 28 november 2024 14:39 schreef Red_85 het volgende:
Is er weer een maximaal aantal rondjes wat je mag doen met de banden dit jaar?
Pitstop galore maar maakte het wel een supertoffe race met allerlei strategieën en 5 ronden op het einde pas duidelijkheid wie waar lag.
Dat is een lekkere ronde grote zachte strakke zeg, die cake.quote:
Ik cake naar de weervrouwquote:Op donderdag 28 november 2024 21:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is een lekkere ronde grote zachte strakke zeg, die cake.
Ik naar de cake, ziet er natuurlijker uit.quote:
Whehehequote:
Naast weervrouw is ze weer vrouw?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik naar de cake, ziet er natuurlijker uit.
Tijd voor dit internet klassiekertje.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is een lekkere ronde grote zachte strakke zeg, die cake.
Een weddenschap verloren?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tijd voor dit internet klassiekertje.
Zal.quote:
Het is een kledingmerk van Red Bull.quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:19 schreef chufi het volgende:
Alpha Tauri is een mode merk en Red Bull niet ... punt
We horen het morgen/straks wel .. heb de persco gemist , mar zou dan idd wel een stunt zijn ... zeker als Max dan ook wint ...quote:Op vrijdag 29 november 2024 02:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is een kledingmerk van Red Bull.
En in het WCC kan Red Bull de 3e plek al niet meer verliezen en P2 halen met Verstappen en Perez gaat ook niet lukken.
Opzich zou Red Bull een gok kunnen nemen, kunnen ze Lawson en Tsunoda direct tegen Perez laten racen en kan Max ondertussen extra punten binnenhalen voor Vcarb, die kunnen van P8 naar P6 gaan.
Het zou wel een gedurfde zet van Red Bull zijn als het inderdaad zo is inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2024 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
We horen het morgen/straks wel .. heb de persco gemist , mar zou dan idd wel een stunt zijn ... zeker als Max dan ook wint ...
Dat zou wel heel gaaf zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:12 schreef SiGNe het volgende:
Max gespot in Alpha Tauri kleren terwijl hij normaal altijd Red Bull kleding graagt.
[ afbeelding ]
Er wordt gespeculeerd dat Max mogelijk voor Vcarb gaat rijden en dat Lawson en Tsunoda de laatste 2 races in de Red Bull mogen rijden.
Lijkt mij zelf overigens niet maar zou wel handig zijn om te zien hoe "goed" Perez nou eigenlijk is ten opzichte van Lawson en Tsunoda.
Winnen gaat dan niet gebeuren maar met pakweg een vierde plek zou zijn status enorm verhogen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
We horen het morgen/straks wel .. heb de persco gemist , mar zou dan idd wel een stunt zijn ... zeker als Max dan ook wint ...
Speculaas gecrushtquote:Op vrijdag 29 november 2024 07:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max heeft wel vaker in AT-kleding gelopen. Daarbij bestaat AT als team helemaal niet meer.
Black Friday sale, hij zal wel iets in de opruiming hebben gekocht.quote:Op vrijdag 29 november 2024 07:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max heeft wel vaker in AT-kleding gelopen. Daarbij bestaat AT als team helemaal niet meer.
Ik kan je alvast zeggen: het is niet zo.quote:Op vrijdag 29 november 2024 03:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het zou wel een gedurfde zet van Red Bull zijn als het inderdaad zo is inderdaad.
We gaan het zien in elk geval
Dat zal wel Abu Dhabi zijn want er is nu maar 1 VT door sprintweekend.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sloeg Max trouwens de VT1 over, of was dat in Abu Dhabi?
Vandaag dacht ik.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Abu Dhabi iddquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zal wel Abu Dhabi zijn want er is nu maar 1 VT door sprintweekend.
Mooie plek daarvoorquote:
Ik geloof er ook niet in, maar je hebt wel meteen alle aandacht voor je beide teams geregeld met alleen een half geruchtquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:46 schreef franklop het volgende:
Er is toch niemand die denkt dat zoiets echt waar is?
quote:
Veldvulling speelt geen rol meer.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Om alvast in de stemming te komen een plaatje van vorig jaar @:Zipportal
[ afbeelding ]
Ik niet in elk geval maar het zijn wel mooie geruchten en geeft ook ruimte om wat te fantaseren.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:46 schreef franklop het volgende:
Er is toch niemand die denkt dat zoiets echt waar is?
Voor die Tsunoda test? Dat zou na de race gebeurenquote:Op vrijdag 29 november 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |