SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
JA , hij kan niet delen van Oekraine weggeven aan een dictatorquote:
Een meat grinder voor beiden ,maar Putin mag NIET winnenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar wat kan zo'n speciale gezant besluiten? Michael Waltz wordt NSA. die roept al dat het een meat grinder is die moet stoppen.
Trump heeft Putin niet meer nodig , absoluut niet,., Trump kan Putin zo uit het zadel wippen en zelf de baas van de wereld spelenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:22 schreef oheng het volgende:
Trump heeft generaal Kellog benoemt tot speciale afgezant voor Oekraine. Hier wat ideeen van de generaal tov een officiele dinges. Dit is goed nieuws voor Oekraine. Dit heb ik nog geen politicus horen zeggen. Naja Zelensky dan.
Bekijk deze YouTube-video
quote:🇸🇾 Syrian opposition forces have launched a major offensive in Aleppo, clashing with Assad regime troops, as well as Iranian and Russian forces.
❗️They’re only 2.7 km away from Aleppo now.
Extreem onwaarschijnlijk scenario. Hooguit de Russische etnische minderheid in Oekraïne. Maar dat is nog geen 20%quote:Op woensdag 27 november 2024 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zei het 1,5jaar geleden al. En het lijkt sommigen nog raar. Maar kan zijn dat Oekraïne zich nog tegen de EU keert en zich gaat verenigen met Rusland. Dat is best gevaarlijk.
Dit kan als er geruild wordt, zelensky wordt afgezet en de oorlog gedoofd maar er ook geen navo of EU deal komt. En dan worden ze nog gevaarlijk, Oek volgepompt met wapens en geld samen met Rusland.
Trouwens Mark my Words.
Bovendien zullen de Russen dan trotse bezitters worden van buitgemaakte Oekraïense westerse wapens.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:36 schreef Ulx het volgende:
Als ze verliezen is er een kans dat Poetin de Oekraïeners het Russische leger in dwingt. Dat klopt.
quote:EUR/RUB (EURRUB=X)
Follow
118.1520
+ 8.0360
( + 7,30% )
Vanaf 27 november om 22:52 uur GMT. Markt geopend.
inderdaad, Putin mag NIET winnenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:36 schreef Ulx het volgende:
Als ze verliezen is er een kans dat Poetin de Oekraïeners het Russische leger in dwingt. Dat klopt.
Juistquote:Op woensdag 27 november 2024 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zei het 1,5jaar geleden al.
En het lijkt sommigen nog raar. Maar kan zijn dat Oekraïne zich nog tegen de EU keert en zich gaat verenigen met Rusland. Dat is best gevaarlijk.
Jouw en mijn gedachten zijn vandaag hetzelfde. Goh, wat een toeval toch.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:03 schreef michaelmoore het volgende:
De roebel gaat net zo hard omlaag als de Bitcoin omhoog gaat , zou er enige correlatie zijn??
[..]
Dat zou pas echt vreselijk zijnquote:Op woensdag 27 november 2024 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bovendien zullen de Russen dan trotse bezitters worden van buitgemaakte Oekraïense westerse wapens.
Challenger tanks, Abraham tanks, Panzerhaubitzers, Himars-systemen, F16's. Dat wordt dan een parade in Talibanstijl.
Lijkt me een grote sprong voorwaarts voor de Russen. Een F16 buit maken.quote:
Dat gezuip zo savonds laat is geen succes.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zei het 1,5jaar geleden al. En het lijkt sommigen nog raar. Maar kan zijn dat Oekraïne zich nog tegen de EU keert en zich gaat verenigen met Rusland. Dat is best gevaarlijk.
Dit kan als er geruild wordt, zelensky wordt afgezet en de oorlog gedoofd maar er ook geen navo of EU deal komt. En dan worden ze nog gevaarlijk, Oek volgepompt met wapens en geld samen met Rusland.
Trouwens Mark my Words.
Boeiendquote:Op donderdag 28 november 2024 00:18 schreef Ulx het volgende:
Mocht er in een overgavedictaat staan dat Rusland de eigenaar wordt van al het westerse spul is het bombarderen daarvan voordat ze het echt in handen hebben geen optie. Dat is dan gelijk een oorlogsverklaring.
Als je jarenlang loopt te piepen dat Biden een oorlog gaat veroorzaken en dat Trump de vredespresident is ga je vanzelf aan de drank als je de benoemingen van die laatste ziet.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gezuip zo savonds laat is geen succes.
Ach ja, de S400 en S300's. Wat een goed spul is dat. Niets komt er doorheen.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Boeiend
Het is allemaal relatief oud spul behalve pzh2000 (ook alweer 25 jaar oud) en de luchtverdediging en wat dat laatste betreft kunnen wij meer van de Russen leren dan andersom
Als je gelooft dat de aarde plat is is het overal vijf uur.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Onzin. Het is altijd ergens avond.
Hier heb ik ook wel eens over zitten peinzen. het is niet eens een onrealistisch scenario.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens Mark my Words.
De Russen zouden graag de laatste versies van de F16 buit willen maken.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me een grote sprong voorwaarts voor de Russen. Een F16 buit maken.![]()
Not.
De bevolking van Belarussia will ook niet vechten tegen Oekraine , ik heb er op vakantie in Egypte een stel ontmoet en die sympathiseren duidelijk met de Oekrainers, die gaan nooit voor Putin tegen Oekreine vechtenquote:Op donderdag 28 november 2024 00:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hier heb ik ook wel eens over zitten peinzen. het is niet eens een onrealistisch scenario.
Belarus houdt sowieso de boot af, Lukashenko weet donders goed dat als hij mee gaat doen met de oorlog zijn tijd voorbij is. Optie: Hij drinkt thee bij Vladimir P of valt uit een raam en wordt vervangen door een andere puppetquote:Op donderdag 28 november 2024 01:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De bevolking van Belarussia will ook niet vechten tegen Oekraine , ik heb er op vakantie in Egypte een stel ontmoet en die sympathiseren duidelijk met de Oekrainers, die gaan nooit voor Putin tegen Oekreine vechten
Nooit
Je kunt net zo goed een Mark77 op een raket monteren.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
Die tos 1a flamethrower zou ons ook niet mistaan
Okquote:Op donderdag 28 november 2024 00:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach ja, de S400 en S300's. Wat een goed spul is dat. Niets komt er doorheen.
Das dan ook wel weer waarquote:Op donderdag 28 november 2024 00:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Onzin. Het is altijd ergens avond.
quote:An unusually agitated Russian soldier who returned from the war opened up, saying that no one goes there except for money, and that all the patriotism is complete nonsense, while Ukraine's lands are littered with the bodies of Russians that no one bothers to retrieve.
Uiteraard is alles neergeschoten, zijn er geen doden maar waren er brandjes door vallende brokstukkenquote:Op donderdag 28 november 2024 02:05 schreef Ulx het volgende:
D'r ploffen weer allerlei objecten in Rusland. Oekraïense droneaanval.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbxptbhgqk2v
Lijkt me ook. We kunnen nog wat leren van zulke luchtafweer.quote:Op donderdag 28 november 2024 02:08 schreef Neezoistniet het volgende:
[..]
Uiteraard is alles neergeschoten, zijn er geen doden maar waren er brandjes door vallende brokstukken
Die heeft een flinke fles wodka op en vertelt de waarhiedquote:Op donderdag 28 november 2024 02:07 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbxost7kok2k
[..]
Hij is niet de eerste die ik zoiets zie roepen. Hopelijk helpt het tegen de "Russische soldaten hebben geen keus en moeten wel gaan vechten" fantasie waarin een aantal figuren willen blijven geloven.quote:Op donderdag 28 november 2024 02:10 schreef Neezoistniet het volgende:
[..]
Die heeft een flinke fles wodka op en vertelt de waarhied
Die willen de Oekraïners ook welquote:Op donderdag 28 november 2024 00:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Russen zouden graag de laatste versies van de F16 buit willen maken.
Je dacht dat er van te voren niet over nagedacht word?quote:Op donderdag 28 november 2024 00:18 schreef Ulx het volgende:
Mocht er in een overgavedictaat staan dat Rusland de eigenaar wordt van al het westerse spul is het bombarderen daarvan voordat ze het echt in handen hebben geen optie. Dat is dan gelijk een oorlogsverklaring.
Vast wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 04:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je dacht dat er van te voren niet over nagedacht word?
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lbyitxhv4s2aquote:Lutsk faces power outages; Rivne region has 280K+ without electricity and water; debris fell in Kyiv’s; Kharkiv saw industrial and residential damage; Vinnytsia reported damaged homes and 1 injured; Mykolaiv lost power, halting transport and schools; Sumy suffered infra, school, and hospital damage.
Het helpt wel wat. Tijdelijk. Maar voor iig de middellange termijn (lees: dagen/weken) maakt het niet uit. De trend is duidelijk: ondanks alle draconische maatregelen ging de roebel onderuit. Zelfs de structurele dagelijkse aankoop van 8,4 miljard roebels hielp niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Rusland grijpt in bij sterke waardedaling roebel
https://www.nu.nl/economi(...)dedaling-roebel.html
Ze gaan toch ingrijpen. Benieuwd of het nog wat uithaalt. Zal wel niet.
men is het vertrouwen in Putin helemaal kwijtquote:Op donderdag 28 november 2024 08:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Rusland grijpt in bij sterke waardedaling roebel
https://www.nu.nl/economi(...)dedaling-roebel.html
Ze gaan toch ingrijpen. Benieuwd of het nog wat uithaalt. Zal wel niet.
Als je geinteresseerd bent in de russische kranten, kun je Steve Rosenberg volgen op Youtube, die doet iedere dag een korte bespreken van de russische kranten.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:08 schreef Spablauw214 het volgende:
Werd vanochtend ook besproken op BNR. Er schijnt flinke paniek te zijn. In de Russische kranten is het voorpaginanieuws. De vreemde valutareserves zijn schijnbaar leeg dus er ontstaat wel degelijk een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |